7 reviews over Camping Municipal La Gatine in het Nederlands

Leuke camping om langs de rivier te fietsen, wat we dan

HansK,
13-10-2018

Leuke camping om langs de rivier te fietsen, wat we dan ook veel gedaan hebben

Gereisd anders in oktober 2018

Chantal,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Mooie ligging, helaas geen WiFi o p het terrein, ruime

A.F,
20-10-2017

Mooie ligging, helaas geen WiFi o p het terrein, ruime plaatsen, open terrein

Gereisd anders in oktober 2017

mooie rustige voordelige camping

suijker
31-8-2015

we kwamen hier bij toeval terecht omdat de camping in Amboise vol was. Het was echter beter en goedkoper. Perfect gemeetezwembad er naast, met korting. We logeerden voor nog geen 20 Euro per nacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

we hebben er genoten

ivanov
13-8-2011

Rustige camping aan de oever van de rivier de Cher. Mooie grote schaduwrijke plaatsen. Op loopafstand van het centrum van Bléré en grote supermarkt. Naast zwembad, minigolf en voetbalveld.

Prima uitvalsbasis om vele kastelen te bezoeken, op prettige afstand van Tours en Amboise. Heel vriendelijke en gastvrije ontvangst, bijzonder behulpzame eigenaren. Sober sanitair maar komt overeen met prijs-kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Rustig, geen animatieprogramma, schoon

Hesseling
4-5-2011

Sanitair is schoon, rustige trekkerscamping, op loopafstand van het dorp.

Gereisd met partner in juli 2009

Camping is al heel oud en bijna niet gemoderniseerd. Wel alles wat je nodig hebt. Ligt temidden van zwembad en sportvelden.

Vlakke grasmat met beschutting van middelgrote bomen, waar je onderdoor kijkt. Dus een ruim gevoel met natuurlijke afstanden tot je buren.

Langs de camping loopt Le Cher, ook weer heel rustig achter een rij populieren en een hek. In een poortje daarin fiets je in een paar minuten naar de super. De andere kant op door de ingang naar het stadje. Bij VVV kun je internetten.

Uitjes aanbevolen naar kasteel Chenonceau stroomopwaarts, Amboise met huis/kasteeltje en maquettes van Leonardo da Vinci en Mini Chateauxpark.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Gatine in Bléré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Gatine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.