Hotel Inter-hotel Auberge Maille d'Or

Frankrijk, Centre, Beaugency

6.3Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Inter-hotel Auberge Maille d'Or voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Inter-hotel Auberge Maille d'Or

• 6christa_schlundt_bodien21-08-2013

1 Overnachting gehad, was redelijk

Ook wij gingen naar Zuid Frankrijk en hadden hier een familie kamer geboekt. Het was standaard, deed wat ouderwets aan, maar wij vonden het voldoende. De binnentuin hebben we gebruikt om de kids lekker te laten rennen na een lange reis. Eten in het Hotel vonden wij niet goed, het ontbijt daarentegen was prima, al was het wel wat aan de prijs. We zaten op de begane grond en tussen alle klimop zaten een hoop wespennesten. Deze deden niks, we zagen ze niet eens, maar het geluid was wel angstaanjagend. Als je niet van het gezoem houdt, dan moet je er niet heen gaan. In de kamer hoorde je ze trouwens niet.

Het stadje hebben we even rondgewandeld en wij vonden de omgeving erg mooi. Leuk oud stadje, met een dorpsplein, grote kerk en prachtig aan de rivier gelegen waar op dat moment een soort van Kermis was.

Met jonge kinderen

• 5kvpaassen08-11-2012

zelfs tegenvallen voor een tussenovernachting

Wij hebben een driepersoonskamer op de 1e etage geboekt als tussenovernachting richting Zuid Frankrijk. De weg naar het dorp deed denken aan een trieste industriele Belgische straat. Receptionist stonk verschrikkelijk naar zweet, hotel rook naar bejaardentehuis. Kamer was klein en muffig, bedden op zich prima. Dorpje was binnen 15 minuten bekeken. Omdat de reis aardig vlot was verlopen waren we er al om 16 uur en dan is het echt heel lang wachten tot je mag slapen. Uiteindelijk bij de Macdonalds 2 km verderop gegeten en onze zoon uitgebreid laten spelen op het speeltoestel daar, toen om 21 uur naar bed. Volgende dag ontbijtje en snel weg. Ontbijt was overigens prima en binnentuin was ook mooi. Voor een overnachting was het wel te doen, maar zeker geen aanrader.

Met jonge kinderen

• 8T.Bon06-07-2009

Leuk,charmant familiar hotel.

Typisch frans hotel. Prachtige tuin. Goed eten, prijs kwaliteit niks mis mee.Neem wel een kamer die op de tuin uitkomt, deze zijn rustig en redelijk comfortabel. Prachtig middeleeuws aandoend stadje. Moeite waard.

Met vrienden

• 6G.J. Garritsen27-08-2008

Eenvoudig maar goed.

De eerste indruk bij aankomst is dat van een wat vervallen buurtje. Bij binnenkomst blijkt alles echter netjes en schoon. De kamer was niet echt groot. Het hotel heeft een mooi restaurantdeel met een goede keuken. Verder is er een mooie binnentuin. Twee straten verderop sta je al in het fraai opgeknapte Beaugency. Dit hotel is een goed uitgangspunt voor verkenningen in de buurt.

• 6Charles van Wettum22-07-2007

Prachtige tuin, kamers aan de tuin zijn rustig. Kleine kamers, schoon en netjes. Afstandelijke bediening, zéér eenvoudig ontbijt.

• 7Gerard en Annemarie12-07-2007

Op weg naar Dordogne 2 nachten verbleven. Prachtige binnentuin met terras! Enkele rolstoel-geschikte kamers gelijkvloers, uitkomend op binnentuin. Heel vriendelijk, behulpzaam personeel. Goed en niet duur restaurant. Beaugency is een heel aardig stadje aan de Loire, hier kun je je wel enkele dagen vermaken. Chambord is dichtbij. Kortom, als onderbreking op weg naar zuid-Frankrijk, een hele mooie aanrader!

0 tips over Hotel Inter-hotel Auberge Maille d'Or

0 vragen over Hotel Inter-hotel Auberge Maille d'Or

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out