Beaugency

We hebben een aantal aanbieders voor Beaugency voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Beaugency voor je op een rij gezet:

Reviews over Beaugency

Helaas geen prettige kamer via touroperator

antonius van Hoften,
    17-9-2018

via touroperator geboekt maar was wel een heeeel klein kamertje wat wij toegewezen kregen. Onder de douche paste mijn man niet en de voeten staken ook buiten het bed. Hij is echt geen reus, thuis slapen we ook in een bed van 2m lang.

we hebben het vermoeden dat het een soort bijkeukentje was want er was buiten 2 kleine raampjes een deur die uitkwam op het terras en je wel degelijk op slot moest houden want mensen dachten vaak dat ze door deze deur ook naar binnen konden.

Gereisd met partner in september 2018

prachtige camping. schoon sanitair, service oke

JEANET MEIJER,
    26-7-2018

volop keuze in plaatsen. voldoende schaduwplaatsen. wel soms grote afstand naar sanitair gebouw. er wordt goed schoongemaakt. douches met heerlijk warm water.

Gereisd met partner in juli 2018

Nu vind ik het toch wel aan de prijs

Bette,
    6-7-2018

Mooi aan het water en mooi oud gebouw. Waren hier een paar jaar geleden geweest en toen kon je er nog eten. De receptie was onopgeruimd en dat is toch het visitekaartje. Het ontbijt was goed en de dame alleraardigst.

Gereisd met partner in juni 2018

Een aanrader

Louis Krook en Marleen Vinke,
    19-6-2018

De camping was tot 2016 een camping municipal. Wij kwamen er alleen voor 1 overnachting maar vonde het stadje wel erg leuk. De camping is sinds 2017 geprivatiseerd. De nieuwe eigenaar heeft voor een ware make over gezorgd met bloemperkjes, mooie ruime gemaaide plaatsen, speelvoorzieningen voor kleine kinderen, fietsverhuur, een laadplaats voor elektrische fietsen waar je een accu afgesloten kan opladen (ideaal voor trekkers met een tentje). De eigenaar is erg aardig en het sanitair is goed en wordt goed schoongehouden. Er is nu ook een klein winkeltje. Kortom, een heel mooie parkachtige camping op een geweldige locatie direct aan de rivier de Loire en op loopafstand van Beaugency.

Gereisd met partner in juni 2018

Uitstekende camping

Marc,
    23-2-2018

Heel mooi gelegen aan de oever van de Loire op loopafstand van het zeer mooie stadje Beaugency. Parkachtig uitzicht. Zeer rustig. Volop fietsgelegenheid in de onmiddellijke omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Sanitair is wat gedateerd maar verder ok.

Gereisd met partner in september 2017
Beaugency scoort een 7,1 uit 10, op basis van 7 reviews