Camping La Mignardiere

8,6

38 reviews over Camping La Mignardiere in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Een camping om terug te komen.

Rien
19-9-2016

Camping de la Mignardiere is een mooie camping. Ruime met hagen afgescheiden plekken en luxere (grotere) plekken, ook nog met wateraansluiting. Met en zonder schaduw.

Er is een buiten- en overdekt zwembadje, schoon sanitair, wasmachines en drogers, snackbar met winkeltje met o.a. brood. Brood hoef je niet te bestellen. Aan de overkant van de weg is de Auberge. Goed eten zegt men.

De camping is groen en goed onderhouden. Betaalde WIFI, fietsverhuur, tafeltennis en tennisbaan. Aardig, ook Engels sprekend, personeel. De tuinman, is de onderhoudsman, beheerder van de snackbar en is ook nog de kok en doet erg zijn best. Zou me niet verbazen als hij de eigenaar is.

Leuke kindercamping

Nienke
22-8-2016

Het is een overzichtelijke camping waardoor onze kinderen (3 en 5 jr) heerlijk hun gang konden gaan. Zwembad is lekker en het treintje dat elke dag om 1800 rijdt was super voor de kinderen. Douches waren lekker en bij de wc handen wassen met warm water en er is zeep aanwezig. We hadden verwacht dat het meertje een strand zou hebben maar deze was helaas niet aanwezig. Door het zwembad hebben we deze niet gemist. Wel wordt de camping veel gebruikt als doorreiscamping waardoor je buren vaak veranderen. Receptie erg vriendelijk. Speeltuin kan wel een opknapbeurt gebruiken. Supermarkten binnen 5 min.

Hele prettige camping!

Esther
13-8-2016

Hele fijne camping. Mooie plekken. Vooraan wat meer open plekken, achteraan plekken omgeven door hogere hagen (veel privacy maar je moet er van houden). Sanitair werd regelmatig schoongemaakt. Verder een super mooi zwembad, buiten én binnen. Binnenbad kan bij warm weer ook geopend worden. Verder nog een pierebadje. Veel ligbedden bij het zwembad. Altijd brood verkrijgbaar in het winkeltje. Verder heel leuk dat er een tennisbaan was waar je gratis gebruik van mocht maken, bij de receptie kon je gratis (kinder)rackets lenen. Behulpzame eigenaars.

Centraal gelegen

Anja
3-8-2016

Mooie camping, vlakbij het Lac des Bretonniers gelegen. Je kunt hier heerlijk wandelen en fietsen.

Zeer centraal gelegen voor uitstapjes naar diverse mooie kastelen aan de Loire, zoals Usse en Villandry.

Men doet zijn best om het sanitair netjes te houden, maar als de camping vol staat maken sommige campinggasten er een zooitje van en dat is jammer.

De douches zijn heerlijk warm.

Elke avond rijdt de campingeigenaar met een treintje de camping rond, zeer leuk voor de kleine campinggast.

Wij zijn zeer goed geholpen toen we naar de huisartsenpost in Tours moesten, de eigenaresse deed zeer haar best!

Enige minpunt waren de vele muggen!

De camping is vrij prijzig en dat in het midseizoen.

Mooie camping

Wil
25-7-2016

Na pech met de auto hier voor 4 dagen terechtgekomen. Mooie camping en vriendelijke en behulpzame eigenaren/personeel. Winkel summier aanbod maar wel vers brood en eerste levensbehoefte. Bij 'restaurant' is de pizza een aanrader. Niet uit de vriezer maar vers belegd. Ook de patat en hamburgers zijn goed van kwaliteit. Sanitair schoon. Wij gaan zeker een keer terug om wat langer te blijven.

Prima camping

Suzanne Rogier De Kuijper
23-7-2016

Wij zijn hier twee nachten geweest maar hadden het best nog wat langer kunnen uithouden hier. Mooi weer, schoon sanitair en leuke zwembaden. Hebben onszelf prima vermaakt.

Het enige minpuntje vonden wij dat de stroom niet zo sterk was waardoor de koelkast niet koud genoeg werd.

geweldig

martine
9-5-2016

een super mooie en proper camping, heel vriendelijk personeel en super zwembaden, eentje binnen, eentje buiten en een kinderbadje.

Super mooi en proper sanitair.

Een heel mooie omgeving, dicht bij een mooi meer.

Wij zijn daar een paar dagen gebleven, maar we zouden er makkelijk een hele week kunnen geweest zijn. Heel mooie plaatsen en alles is prima onderhouden.

Erg gastvrij

Ad
24-12-2015

Familiecamping met zwembad. Gelegen tegenover een "pretpark" met pony's. Vlakbij een recreatieplas waar ook zeilles gevolgd kan worden en waar een klimpark bij ligt. Wij bezochten de tuinen van Villandry en fietsten naar Tours.

De camping is erg handig gelegen in de Loire. Dus alle kastelen en dorpjes binnen een uur reisafstand. De speeltuin tegenover de camping stelt niet voor. Maar gadawi klimpark vlakbij de camping is echt super gaaf vooral de paarse rode en blauwe Tour. Je gaat met een katrol over het meer

Mooie camping

Wim Bakker
4-11-2014

Op deze camping hebben we heerlijk dagen gehad. We hadden een grote plaats met veel zon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is niet groot maar schoon. De omgeving is prachtig. We hebben mooie fietstochten gemaakt. Ook nog een dag per fiets naar Tours geweest. Dit is echt de moete waard. De fietspaden zijn goed aangegeven.

Echt wel een camping om nog een keer naar toe te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Mignardiere in Ballan Mire( Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Mignardiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Mignardiere scoort een 8.63 uit 10 op basis van 84 reviews.