Camping La Mignardiere

Camping La Mignardiere
8,6

44 reviews over Camping La Mignardiere in het Nederlands

Anders

Lekker rustig ontspannen in de Loire

Anne Laure
7-8-2018

We vonden het een lekker rustige cammping. Een degelijk huisje, prima service, ideale ligging.....maar vooral een zalig zwembad.

Mooie grote beschutte plaatsen met goede voorzieningen en behulpzame receptie en overige medewerkers.

beoordeling juli 20018 ten velde

Hendrik
28-7-2018

Nette camping met zeer vriendelijk personeel en mooi zwembad.

voldoende te zien in de omgeving.

Mooie huisjes en compleet

Hans
28-7-2018

Mooie huisjes en compleet.. Wel is het 6 persoons huisje wat klein voor 6 personen

Gewoon goed

Raymond
27-7-2018

gewoon een leuke tussenstop camping, leuk park voor de deur en lekker zwembad

Vakantie 2018

Ellen
27-7-2018

Mooie rustige camping met een fijn zwembad en lekker dichtbij Tours!

Een camping om terug te komen.

Rien
19-9-2016

Camping de la Mignardiere is een mooie camping. Ruime met hagen afgescheiden plekken en luxere (grotere) plekken, ook nog met wateraansluiting. Met en zonder schaduw.

Er is een buiten- en overdekt zwembadje, schoon sanitair, wasmachines en drogers, snackbar met winkeltje met o.a. brood. Brood hoef je niet te bestellen. Aan de overkant van de weg is de Auberge. Goed eten zegt men.

De camping is groen en goed onderhouden. Betaalde WIFI, fietsverhuur, tafeltennis en tennisbaan. Aardig, ook Engels sprekend, personeel. De tuinman, is de onderhoudsman, beheerder van de snackbar en is ook nog de kok en doet erg zijn best. Zou me niet verbazen als hij de eigenaar is.

Leuke kindercamping

Nienke
22-8-2016

Het is een overzichtelijke camping waardoor onze kinderen (3 en 5 jr) heerlijk hun gang konden gaan. Zwembad is lekker en het treintje dat elke dag om 1800 rijdt was super voor de kinderen. Douches waren lekker en bij de wc handen wassen met warm water en er is zeep aanwezig. We hadden verwacht dat het meertje een strand zou hebben maar deze was helaas niet aanwezig. Door het zwembad hebben we deze niet gemist. Wel wordt de camping veel gebruikt als doorreiscamping waardoor je buren vaak veranderen. Receptie erg vriendelijk. Speeltuin kan wel een opknapbeurt gebruiken. Supermarkten binnen 5 min.

Hele prettige camping!

Esther
13-8-2016

Hele fijne camping. Mooie plekken. Vooraan wat meer open plekken, achteraan plekken omgeven door hogere hagen (veel privacy maar je moet er van houden). Sanitair werd regelmatig schoongemaakt. Verder een super mooi zwembad, buiten én binnen. Binnenbad kan bij warm weer ook geopend worden. Verder nog een pierebadje. Veel ligbedden bij het zwembad. Altijd brood verkrijgbaar in het winkeltje. Verder heel leuk dat er een tennisbaan was waar je gratis gebruik van mocht maken, bij de receptie kon je gratis (kinder)rackets lenen. Behulpzame eigenaars.

Centraal gelegen

Anja
3-8-2016

Mooie camping, vlakbij het Lac des Bretonniers gelegen. Je kunt hier heerlijk wandelen en fietsen.

Zeer centraal gelegen voor uitstapjes naar diverse mooie kastelen aan de Loire, zoals Usse en Villandry.

Men doet zijn best om het sanitair netjes te houden, maar als de camping vol staat maken sommige campinggasten er een zooitje van en dat is jammer.

De douches zijn heerlijk warm.

Elke avond rijdt de campingeigenaar met een treintje de camping rond, zeer leuk voor de kleine campinggast.

Wij zijn zeer goed geholpen toen we naar de huisartsenpost in Tours moesten, de eigenaresse deed zeer haar best!

Enige minpunt waren de vele muggen!

De camping is vrij prijzig en dat in het midseizoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Mignardiere in Ballan Mire( Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Mignardiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.