Camping Municipal Le Sabot

Anders

Heerlijke plek!

Luc
28-7-2018

Prachtig gelegen terrein langs de Indre. Het is geen municipal meer maar een van de campings van keten Onlycamp.

De camping heeft een mooie ruime entree. Vriendelijke dame aan de receptie. Het is een eenvoudige camping met veel ruimte en mooie bomen. Eigenlijk is het een enorme boomgaard met paden. Genoeg schaduw. Zelf plek uitzoeken.

Veel doortrekkers, maar wij hadden er geen last van. Rustige camping.

Er zijn drie toiletgebouwen. Ze zijn redelijk oud maar worden goed schoongehouden. Het toiletgebouw achteraan op de camping heb ik het meest gebruikt. Goed schoon maar er mankeerde een en ander. Een van de wc’s lag er dagenlang uit, licht bij de herendouches brandde niet. Achterstallig onderhoud dus. Je moet er tegen kunnen. Wel een goede plek om het chemisch toilet te ledigen, met handige sproeier.

Naastgelegen een prachtig gemeentezwembad, voor gasten gratis. Broodservice. Azay is een leuk stadje waar alles is plus een mooi kasteel

Wij zijn hier al vaker geweest. Is een prima overnachtingscamping voor als je door wilt naar het zuiden van Frankrijk.

Maar ook als je wat langer wilt staan is deze camping prima.

Mooie omgeving. Aan het water, naast een mooi kasteel.

Prima camping

ansvangaal
17-8-2014

Prima camping als uitvalsbasis naar de diverse kastelen in de omgeving. Zowel schaduwrijke plaatsen als plaatsen met zon, zelf uit te kiezen. Het sanitair werd goed schoon gehouden, maar de laatste week van ons verblijf hadden we regelmatig koud water in de douche. Er is een wasmachine en droger aanwezig. Er is geen restaurant of klein winkeltje, maar de camping ligt aan de rand van het dorp. Een doorstroomcamping, maar ook prima geschikt om er langer te staan.

Zwembad ligt buiten de camping, waar gratis gebruik van gemaakt mag worden.

Typische Franse camping

Patrick
29-7-2014

Mooie muncipal camping, goede prijs kwaliteit verhouding. Voor kinderen is er niet super veel te doen maar er is een zwembad naast de camping waar je gratis in kan.

In de omgeving is heel veel te doen.

fijne groene camping op top locatie

melanie
6-8-2012

Mooie camping met veel verschillende bomen. Je kunt zelf je plek uitzoeken, als je wilt aan de rivier de Indre. Er zijn drie toiletgebouwen, waarvan er eind juli 2012 eentje helemaal opgeknapt is. Prima geworden!

De ligging is de grote plus van deze camping, je loopt zo het dorpje in (restaurants, winkeltjes en natuurlijk het chateau)

Mooie, rustige plek

Gezin met 2 kinderen (10 en 13)
28-7-2012

Vooral een doorreiscamping. Wij zijn er 10 nachten geweest. De kinderen vermaakten zich in het naastgelegen gemeentelijke zwembad of bij de tafeltennistafel en op de naastgelegen tennisbaan. De Indre loopt voor je tent langs en je kunt direct het mooie dorp inlopen, waar je ook een kano kunt huren. In de weken dat wij er waren werd net het nieuwe sanitairgebouw opgeleverd! (laatste 2 weken van juli 2012) De overige sanitairgebouwen zien er verouderd uit, maar worden goed schoon gehouden. Wij hadden plaats 66, deze is ruim maar erg beschut, waardoor er erg weinig zon op de plaats zelf komt.

Mooie omgeving

Europeo
7-6-2012

goede camping, al vinden wij (koppel + kind) het sanitair wel hét minpunt van deze camping. mooie plaatsen, zelf uit te kiezen waar je gaat staan. goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie omgeving, mooi dorpje. Het aanpalende (gratis voor campinggasten) is ook dik in orde. al bij al is Azay le Rideau een aanrader.

Prima camping

Hans
30-10-2009

Ik ben het helemaal met de vorige inzender eens. Ik vind wél dat er vermeld moet worden dat de camping een combinatie van "blijvers" en "trekkers" is. Dit betekend dat de camping 's-avonds vaak vol staat, maar dat er overdag wél ruimte is.

2007

Goed verzorgde caming met vriendelijk personeel

A.C.Radstake
6-7-2007

Goed verzorgde caming met vriendelijk personeel.We hebben het naar ons zin gehad.

2005

In een woord een heerlijke camping; zeer ruime plaatsen en in centrum van dorpje gelegen. Er is geen animatie, geen winkel en geen zwembad op het terrein aanwezig.'s morgen komt er wel een bakkertje op de camping, waar je rechtstreeks uit zijn auto je stokbroodje kunt kopen. Je loopt echter ook zo vanaf de camping het dorpje in; heel gezellig. Zwembad is gratis,direct naast de camping. Zeer vriendelijk personeel.Sanitair is verouderd,maar wordt wel goed schoongehouden.Weinig te doen voor net iets grotere kinderen.Komen er zeker nog heel vaak erug!! Uitermate geschikt voor hondenbezitters.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Sabot in Azay le Rideau (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Sabot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.