Camping Municipal Le Sabot

7,6

43 reviews over Camping Municipal Le Sabot in het Nederlands

cadre agrable , sympathique et calme

Nicolas
14-8-2018

cadre agrable , sympathique et calme. situation gographique intressante pour la visite des chteaux

Accueil modérément agréable, nuit gelée dans les cabanes en hauteur, très cher pour la prestation fournie.

Calme et glamour au bord du cher

Jean-marc
    8-8-2018

RAS

Tout est bien

A capté aux familles ou aux couples seuls & célibataires

gut zur Besichtigung des Schlosses

Thomas
    4-8-2018

Leider abends ohne Kontrolle und sehr laut durch Privatparties! Ansonsten ser schoen gelegen!

Heerlijke plek!

Luc
    28-7-2018

Prachtig gelegen terrein langs de Indre. Het is geen municipal meer maar een van de campings van keten Onlycamp.

De camping heeft een mooie ruime entree. Vriendelijke dame aan de receptie. Het is een eenvoudige camping met veel ruimte en mooie bomen. Eigenlijk is het een enorme boomgaard met paden. Genoeg schaduw. Zelf plek uitzoeken.

Veel doortrekkers, maar wij hadden er geen last van. Rustige camping.

Er zijn drie toiletgebouwen. Ze zijn redelijk oud maar worden goed schoongehouden. Het toiletgebouw achteraan op de camping heb ik het meest gebruikt. Goed schoon maar er mankeerde een en ander. Een van de wc’s lag er dagenlang uit, licht bij de herendouches brandde niet. Achterstallig onderhoud dus. Je moet er tegen kunnen. Wel een goede plek om het chemisch toilet te ledigen, met handige sproeier.

Naastgelegen een prachtig gemeentezwembad, voor gasten gratis. Broodservice. Azay is een leuk stadje waar alles is plus een mooi kasteel

A well run quiet campsite with good amenities

Hospitaleros
    28-7-2018

An excellent location for exploring the Loire. Good restaurants nearby.

Ein sehr schöner Platz, einfach und gemütlich. in wenigen Schritten beim Schloss Azay de Rideau

Sanitäre Anlagen einfach aber gemütlich. Eventuell in der Hauptsaison ein wenig knapp.

Würde wieder hinfahren

Bien placé

Sylvie de Normandie
    10-7-2018

Bien placé pour une étape. Au calme. Près de l’autoroute et du centre ville : 3 min à pieds. Un peu cher car prestations simples

Camping calme et agréable, dommage qu il n y est pas de séparation entre les emplacements

Les sanitaires ont un besoin d une rénovation

Dommage que les bacs à vaisselle n est pas d eau chaude partout

beau camping

Patrice
    30-4-2018

très bien situé à 500 mètres du château ,très beaux emplacements pour camping cars , bon acceuil

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Sabot in Azay le Rideau (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Sabot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Le Sabot scoort een 7.56 uit 10 op basis van 43 reviews.