Camping Municipal Le Sabotstersterster

7.9Goed

Frankrijk, Centre, Azay le Rideau (Indre et Loire)

Op vakantie geweest naar Municipal Le Sabot?

7.9Goed

• 6.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

60 reviews over Camping Municipal Le Sabot

• 2019
    7J. Grondman22-09-2019

Leuk om het kasteel te bezoeken

Zwembad (niet overdekt) open tot 1-9. Sanitair redelijk nieuw en onderhouden, water warm met drukknoppen. Sanitair bij de ingang klein, op het midden van de camping volledig (m/v) maar alleen met met 7 forse betonnen treden te bereiken (geen rolstoelopgang),wc's zonder bril en zonder toiletpapier, sanitair aan het einde van de camping dicht vanaf 1-9 heeft wel rolstoelopgang. Rustig buiten het hoogseizoen.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Luc28-07-2018

Heerlijke plek!

Prachtig gelegen terrein langs de Indre. Het is geen municipal meer maar een van de campings van keten Onlycamp. De camping heeft een mooie ruime entree. Vriendelijke dame aan de receptie. Het is een eenvoudige camping met veel ruimte en mooie bomen. Eigenlijk is het een enorme boomgaard met paden. Genoeg schaduw. Zelf plek uitzoeken. Veel doortrekkers, maar wij hadden er geen last van. Rustige camping. Er zijn drie toiletgebouwen. Ze zijn redelijk oud maar worden goed schoongehouden. Het toiletgebouw achteraan op de camping heb ik het meest gebruikt. Goed schoon maar er mankeerde een en ander. Een van de wc’s lag er dagenlang uit, licht bij de herendouches brandde niet. Achterstallig onderhoud dus. Je moet er tegen kunnen. Wel een goede plek om het chemisch toilet te ledigen, met handige sproeier. Naastgelegen een prachtig gemeentezwembad, voor gasten gratis. Broodservice. Azay is een leuk stadje waar alles is plus een mooi kasteel

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8TWB21-08-2016

Mooie camping, prima liggen. Overnachtingscamping!

Wij zijn hier al vaker geweest. Is een prima overnachtingscamping voor als je door wilt naar het zuiden van Frankrijk. Maar ook als je wat langer wilt staan is deze camping prima. Mooie omgeving. Aan het water, naast een mooi kasteel.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 7ansvangaal17-08-2014

Prima camping

Prima camping als uitvalsbasis naar de diverse kastelen in de omgeving. Zowel schaduwrijke plaatsen als plaatsen met zon, zelf uit te kiezen. Het sanitair werd goed schoon gehouden, maar de laatste week van ons verblijf hadden we regelmatig koud water in de douche. Er is een wasmachine en droger aanwezig. Er is geen restaurant of klein winkeltje, maar de camping ligt aan de rand van het dorp. Een doorstroomcamping, maar ook prima geschikt om er langer te staan. Zwembad ligt buiten de camping, waar gratis gebruik van gemaakt mag worden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Patrick29-07-2014

Typische Franse camping

Mooie muncipal camping, goede prijs kwaliteit verhouding. Voor kinderen is er niet super veel te doen maar er is een zwembad naast de camping waar je gratis in kan. In de omgeving is heel veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9melanie06-08-2012

fijne groene camping op top locatie

Mooie camping met veel verschillende bomen. Je kunt zelf je plek uitzoeken, als je wilt aan de rivier de Indre. Er zijn drie toiletgebouwen, waarvan er eind juli 2012 eentje helemaal opgeknapt is. Prima geworden!

De ligging is de grote plus van deze camping, je loopt zo het dorpje in (restaurants, winkeltjes en natuurlijk het chateau)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Gezin met 2 kinderen (10 en 13)28-07-2012

Mooie, rustige plek

Vooral een doorreiscamping. Wij zijn er 10 nachten geweest. De kinderen vermaakten zich in het naastgelegen gemeentelijke zwembad of bij de tafeltennistafel en op de naastgelegen tennisbaan. De Indre loopt voor je tent langs en je kunt direct het mooie dorp inlopen, waar je ook een kano kunt huren. In de weken dat wij er waren werd net het nieuwe sanitairgebouw opgeleverd! (laatste 2 weken van juli 2012) De overige sanitairgebouwen zien er verouderd uit, maar worden goed schoon gehouden. Wij hadden plaats 66, deze is ruim maar erg beschut, waardoor er erg weinig zon op de plaats zelf komt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Europeo07-06-2012

Mooie omgeving

goede camping, al vinden wij (koppel + kind) het sanitair wel hét minpunt van deze camping. mooie plaatsen, zelf uit te kiezen waar je gaat staan. goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie omgeving, mooi dorpje. Het aanpalende (gratis voor campinggasten) is ook dik in orde. al bij al is Azay le Rideau een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Hans30-10-2009

Prima camping

Ik ben het helemaal met de vorige inzender eens. Ik vind wél dat er vermeld moet worden dat de camping een combinatie van "blijvers" en "trekkers" is. Dit betekend dat de camping 's-avonds vaak vol staat, maar dat er overdag wél ruimte is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8A.C.Radstake06-07-2007

Goed verzorgde caming met vriendelijk personeel.We hebben het naar ons zin gehad.

Gereisd in juli 2007

2 tips over Camping Municipal Le Sabot

• Gezin met 2 kinderen (10 en 13), 28-07-2012

De bakker komt 's morgens langs op de camping met vers brood. Voor de dagelijkse boodschappen kun je naar een Carrefour of Lidl wat wij regelmatig lopend gedaan hebben (wel even een berg op wandelen).

• ansvangaal, 17-08-2014

Er mag niet gezwommen worden in een 'langere' zwembroek. Korte zwembroeken zijn evt. te koop bij de receptie. Badmuts is niet nodig. Wifi op de camping is abominabel; bij het office du tourism in het dorp kun je op de wifi. Even code aanvragen bij de balie van het office du tourism.

1 vraag over Camping Municipal Le Sabot

• Margreet, 11-06-2016

voetbal

Is er gelegenheid om te voetballen en tafeltennissen op de camping ?

Camping Municipal Le Sabot info

• Aantal sterrenstersterster