Vakantiepark Les Jardins Renaissance

7.9Goed

Frankrijk, Centre, Azay le Rideau (Indre et Loire)

7.9Goed

• 7.9Onderkomen
  • 5.6Activiteiten

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins Renaissance voor je op een rij gezet:

34 reviews over Vakantiepark Les Jardins Renaissance

• 7Activiteiten

• Oude reviews

6Eddy05-09-2016

Mooie streek

Zeer mooi vakantie park maar wel weinig te beleven in het park zelf . Zwembad is binnen en voor de kinderen is er daar bijna niets . S'avonds enorm en dan spreek ik zeer veel muggen ,en dat is zeer vervelend

• 9Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 4Christel08-09-2013

niet helemaal tevreden

Verzorgd park, heel rustig gelegen. Huisje kon netter, hadden huis voor 6 bleek net groot genoeg voor 2. Badkamer piepklein. Serviesgoed niet proper. Uitzicht goed, als huisje aan rand van domein. Totaal geen privacy. Niet op persoonlijk terras, en niet in tuin aan huis (geen afscheiding). Personeel enkel aanwezig aan receptie tijdens openingsuren. Verder niemand te zien of te horen maar receptielokaal wel open. Hadden gezegd dat we op vrijdag wilden vertrekken voor 16u30, dit was geen probleem, dienden enkel aan receptie te komen en dan deden ze de poort wel open zodat we met auto tot aan huisje konden om in te laden. Wat dacht je? Geen kat te zien aan receptie, op domein ook niemand te vinden. Telefonisch contact genomen met domein zelf -> antwoordapparaat. Naar Lagrange zelf gebeld, zelfde probleem. Je kan maar beter geen hulp nodig hebben buiten de openingsuren van de receptie want je krijgt nergens iemand aan de lijn. Voor ons geen tweede keer. Veel geld voor weinig service.

• 5Ddylan22-08-2013

Veel te weinig ruimte en privacy

Eerste indruk van park was redelijk ok. mooi onderhouden park aan de buitenzijde met indoor-zwembad en tennis-court. Accomodatie gehuurd voor 8 personen, was nog te klein voor 5 personen. Kleine keuken en eetruimte, kleine kamers met toch comfortabele bedden. Van privacy is geen sprake. Terassen zitten zo dicht op elkaar dat u, bij wijze van spreken, kan mee-eten met de buren. Schoonmaak van de accomodatie laat ook te wensen over. Er zat een geurtje aan. Toch een fijne week had want we hebben alle dagen kastelen bezocht. Ligging van het park is ideaal. Op wandelafstand van Azay en Carrefour. In de buurt zijn enorm veel bezienswaardigheden, elk binnen de 50km. Mooie streek, jammer van de accomodatie. Deze is niet voor herhaling vatbaar.

• 3Onderkomen

• 7Stragier Veronique29-07-2013

goede ligging

Het grootste pluspunt is de ligging.Je kan er te voet naar Azay en de supermarkt ligt op 1 km.Alle mooie plaatsjes liggen in de omgeving(behalve het kasteel van Chambord)Het onthaal is zeer vriendelijk,we kwamen al in de voormiddag aan en kregen direct de sleutel.Broodjesservice is ok,alleen jammer dat op zaterdag-en maandagochtend geen brood te krijgen was.Het huisje was klein,maar ok .Het grootste minpunt is het tekort aan privacy tussen de huisjes.Je kon alles horen,ruiken en volgen van de buren.Wij hadden ook een huisje aan het tennisplein en daar vergaderden de jongeren tot 'savonds laat en ook in de ochtend.Er was veel lawaai.De omgeving heeft heel wat mooie pittoreske dorpjes en kastelen.Alleen jammer dat je telkens minimum 8.5euro moet betalen pp om binnen te kunnen.Zelfs met lerarenkaart,waar je zelfs in Parijs overal kortingen krijgt,krijg je geen korting.Hebben Villandry,Ussé,Amboise,Vouvray,Saumur,Chinonceau,Lodges,Tours bezocht.De ligging is uitstekend van dit dorp!

• 10MvdV18-11-2012

Uitstekend voor jonge gezinnen.

Heel mooi vakantiepark voor een voordelige prijs, het is micro-klimatisch gelegen, in de zomer is dat aangenaam terwijl in het cenrum van het dorp warmer is (ligt in een dal) Wij hebben een middelgroot vakantiehuis genomen met ons dochtertje van 3. Voor ons was het ruim, kraaknet, je hebt alles wat je nodig hebt (je neem wel best voor in het bad een anti-slip mat mee voor kleine kinderen, in de week dat wij er waren is ons dochtertje 3 keer uitgegleden en gevallen) Je hebt veel mogelijkheden in de omgeving en heel veel bezienswaardigheden (veel kastelen, 2 dierentuinen, enz...), zo veel dat 1 week veel te kort was en dat we nog eens naar daar gaan komen.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

• 8Hendra12-07-2012

Mooi en rustige omgeving

Het is een mooi rustig park. Voor kinderen is er weinig te doen, dus zou er dan zelf niet heen gaan. Wij zijn er geweest met een baby van 4mnd, en dat was zeker goed te doen. Goede huisjes (mochten wel iets schoner), mooie ligging (supermarkt in de buurt) en op 10min loopafstand van historisch dorpje Azay le Rideau. Prijs/kwaliteit is goed, het is niet een bruisend park met vele activiteiten zoals in grote parken etc. Eetgelegenheden zijn er voldoende in het dorpje Azay Le Rideau.

• 8Onderkomen

• 9Eva_Berckmans198604-08-2011

Rustig gelegen vakantiepark met verzorgde huisjes

We verbleven hier 5 dagen. We waren met 4 personen maar hadden een huisje voor 8 personen genomen. Dit was zeker geen overbodige luxe. De huisjes zeer degelijk en verzorgd maar langs de kleine kant. Het domein ligt aan de rand van het dorp en het is er zeer rustig. In het dorp zelf voldoende winkels en restaurants aanwezig, ook een grote Carrefour supermakt. Het zwembad is niet zo groot maar netjes, er is ook een sauna, stoombad en schoonheidssalon. Er is een wasmachine en droogkast tegen betaling. Strijkijzer kan je uitlenen aan de receptie. Enig minpuntje: de parkeerplaatsen zijn zeer smal ! Zeker de moeite waard om te bezoeken: de kasten van Azay-le-Rideau, Villandry en Ussé. Ook het stadje Saumur is gezelllig. Prachtige autosnelwegen in deze regio!

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 8Jos Geenen27-07-2011

Prima!

We zijn afgelopen week teruggekomen van Les Jardins Renaissance. Het is een prima kleinschalig vakantiepark, dat zeer geschikt is voor uitstapjes in de Tourainne of Anjou. De omgeving is zeer mooi met vel bezienswaardigheden op korte afstand. De huisjes zijn compact (we hadden een huis voor 6 personen, maar waren met 4 personen) en goed en netjes ingericht, zeker gezien de lage prijs. De bedden waren prima en alles was voorhanden (tv, vaatwasser, magnetron enz). Ons huis voor 6 personen had zelfs 2 badkamers. De privacy op het terras is minimaal, maar wat mij betreft niet storend. De medewerkers aan de receptie waren vriendelijk en spraken redelijk Engels. Je kunt tevens (gratis) gebruiken maken van de tennisbaan. Kortom een prima lokatie voor een leuke prijs om de Loire vallei te verkennen. Jos Geenen

• 8Onderkomen

• 7koen18-06-2011

Degelijk park kleine huisjes

Mooie accommodaties . Maar neem gerust een huisje die groter is dan het gezelschap waar je er mee intrekt . Wij hadden een huisje van 8 waar we met 5 personen in zaten en het was vrij krap . Ligging voor het bezoeken van kastelen is ideaal . Azay le Rideau, Brézé, Trologditieque, ...

• 8Activiteiten

3 tips over Vakantiepark Les Jardins Renaissance

• Hendra, 12-07-2012

Tips: dorpje Azay Le Rideau is echt leuk om er doorheen te lopen met zijn winkeltjes en bezienswaardigheden (Chateau van Azay Le Rideau).

-Tours leuke stad om te zien (+- 30min. rijden) -Zoo Parc is leuk met een PANDA!! (vergelijking met Blijdorp (+- 60min. rijden) -Chinon met kasteel en historisch stadje (+-20min. rijden) -in de omgeving vele leuke uitstapjes van wijnbrouwerijen tot vele kastelen. het Loire gebied is een mooi, natuur en historisch gebied!

• Christel, 08-09-2013

Verder dorp zeer mooi en kasteel van Azay le Rideau prachtig. Hebben zelf 16 kastelen gedaan, de volgende zijn zeker de verplaatsing waard Chambord, Valençay, Chenonceau, Amboise, onze favoriet Cheverny, Ussé (zeer aan te raden met kleine kinderen-> echt sprookjeskasteel waar verhaal van de schone slaapster is uitgebeeld) en Het prachtig kasteel en tuinen van Villandry

• marieke van de veire, 18-11-2012

Het kasteel van Villandry is de mooiste van de kastelen die wij bezocht hebben.

2 vragen over Vakantiepark Les Jardins Renaissance

• Eddy, 22-05-2016

barbeque

Hallo Kan er me iemand zeggen of je op dat vakantie park een barbecue mag gebruiken Ik vind nergens een antwoord We gaan er dit jaar naar toe Alvast bedankt .

• X, 10-03-2010

Info over de streek.

Wij zullen deze zomer verblijven in dit vakantiepark. Graag tips voor leuke uitstappen (met hond).

Vakantiepark info

• ZwembadBinnenzwembad