Azay le Rideau (Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Azay le Rideau (Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Azay le Rideau (Indre et Loire)

Super gezellig dorp

ansvangaal,
    17-8-2014

Een prachtig dorp met middeleeuwse straatjes en een schitterend kasteel. Tijdens de zomerperiode is het kasteel dagelijks te bezichtigen tot 23.00 uur! Boven aan het dorp bij een grote rotonde is een grote supermarkt: Carrefour en even verderop een grote Lidl. Op zaterdagmorgen is op de parkeerplaats in het dorp een gezellige markt. Klein, maar genoeg keus aan groenten en fruit. De gemeentecamping ligt min of meer in de achtertuin van het kasteel. Vanaf de camping kun je 's avonds een deel van het verlichte kasteel zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Prachtige kastelen!

Christel,
    8-9-2013

Fantastische omgeving als je prachtige kastelen wil bezoeken. Azay le rideau is ideaal gelegen als uitgangspunt voor uitstappen naar vele kastelen. De natuur en omgeving is prachtig. Veel zonnebloemvelden en wijngaarden evenals vele wijnkastelen.

Gereisd met partner in Sat Aug 31 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen er zeker nog eens terug.

MvdV,
    18-11-2012

Mooi plaats, op zaterdag heb je de wekelijkse markt, koop daar zeker eens paella aan de viskraam, hij is uitstekend (vers met heel veel vis en schaaldieren er op, spotgoedkoop), restaurantjes zijn wel wat duurder (voor wat je krijgt)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

schilderachtig

Conny,
    3-5-2012

Azay is letterlijk en figuurlijk een schilderachtig dorp, in de kleine, pittoreske straatjes vind je veel kunstschilders met hun atelier. En natuurlijk is er een schilderachtig gelegen kasteel te bezichtigen.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 1995 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig Frans dorp met veel sfeer

niki,
    27-4-2011

Zeer gezellig dorpje goed gelegen om de Indre et Loire te bezoeken. Veel te bezoeken bestemmingen liggen dichtbij: kastelen, dorpjes,... Je voelt je in het echte Frankrijk. Er zijn goed aangeduide fietspaden. Plannetje af te halen op het tourismebureau. Het landschap is wat heuvelachtig maar voor een regelmatige niet sportieve fietser goed te doen. Ben je hellemaal niet sportief dan kun je nog altijd langs de vlakke Loire. Veel restaurants: La Rideloise: goedkoop maar te snel opgediend en eenvoudig, Les 3 Lys: beste prijs/kwaliteit. Goedkoop zeer verzorgde streekkeuken. Le Grand Monarque: iets duurder maar nog altijd goedkoop als je met Belgische of Nl prijzen vergelijkt. Lekker, luxueus, gastronomisch. Coté Cour: prijs vergelijkbaar met Le Grand Monarque: voorgerecht eenvoudig maar hoofdgerecht en dessert subliem. Leuke bediening Voor die prijs in de 2 vorige restaurants krijg je bij ons zo geen maaltijden. Die restaurants vergrootten ook het succes van onze reis.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Azay le Rideau (Indre et Loire) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews