Camping Flower Les Etangs

4 reviews over Camping Flower Les Etangs in het Nederlands

Fijne camping

Jacqueline
24-8-2015

Rustige camping met grote, vaak schaduwrijke plaatsen. Schoon en heel ruim sanitair, wat misschien niet helemaal voldoet als de camping vol is. Ligt langs een smal weggetje waar paar keer per dag een auto langskomt. Vriendelijke, behulpzame eigenaars en personeel. Je kan er in het Engels ook goed terecht. Goeie, gratis wifi op de hele camping. Vers brood op bestelling. Naast de camping ligt een mooi (vis-)meer met een parkje eromheen.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige familie camping

margreet
22-9-2014

deze camping is geschikt voor families met kleine kinderen. Ligt in de middle of nowhere, maar is prima verzorgd. De eigenaar is vriendelijk, spreek nauwelijks engels, maar doet zijn best. Prijs kwaliteit zeer goed.

Gereisd met partner in Fri Sep 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustige, vriendelijke camping

Wimyke
13-8-2013

Mooie, rustige camping aan een groot meer. Wij waren met onze jongens van 2 en 3 jaar en die hebben het enorm naar hun zin gehad. Er is een kleine speeltuin, een luchtkussen, een grote en klein meer om rond te fietsen en met visnet aan de gang te gaan. Erg vriendelijke eigenaar. Hij heeft ons geholpen toen de accu leeg was van onze auto. Ook toen ons huisje (nr. 44) wel erg heet werd (enige zonder schaduw) konden we verhuizen naar ander, groter huisje voor paar dagen. Heerlijk, de chalets du bois met mooie veranda onder grote eiken. Zeker aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prima camping voor een paar nachten

jannekehelsloot
23-8-2011

Rustige camping met zeer ruime plekken. Verschillende nationaliteiten aanwezig: Fransen, Engelsen, Duitsers, Nederlanders, Belgen. We hadden een tent gehuurd via Flowercampings, een prima tent (zeer luxe en ideaal met grote luifel zodat je ook bij regen toch buiten kunt verblijven). Je moet het zelf maken op deze camping. Er is een kleine speeltuin voor hele jonge kinderen. Vanuit de camping, kun je via het meer richting dorp, dan kom je een grotere speeltuin tegen (5 min lopen). Er is een binnenzwembad naast de camping (toegangtickets bij de campingbeheerder kopen, is veel goedkoper dan bij het zwembad), er is een meer (l'Etang du Puits) op 10km rijden van de camping (richting Argent sur Sauldre) met een zandstrand, speeltuin en eet/drinkmogelijkheden. Bij het meer veel Fransen die uitgebreid komen picknicken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flower Les Etangs in Aubigny Sur Nere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flower Les Etangs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.