Aubigny Sur Nere

We hebben een aantal aanbieders voor Aubigny Sur Nere voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Aubigny Sur Nere voor je op een rij gezet:

Reviews over Aubigny Sur Nere

leuke uitvalsplaats om de omgeving te bezoeken

ton,
    31-5-2013

een klein stadje met een paar leuke en goede restaurantjes. een paar barretjes. een mooi kasteeltje met groot stadspark. In de omgeving staat de fabriek voor de Renault F1 motoren. In het centrum is het gewoon Frans druk, maar de klein rondweg zorgt voor veel vrachtverkeer.

Gereisd met partner in juni 2010

mooie omgeving

Langerak,
    23-8-2012

Mooie schone camping. Cultuur is er genoeg als je van oorlogs geschiedenis houd. Schoon is het dorp openbaarvervoer is ook aanwezig strand is op loop afstand alleen was er veel wier op het strand als het EB is.concumptie zijn wel aan de dure kant bv 1 bolletje ijs rond de 3 euro maar verder is er in meerdere plaatsen veel te zien

Gereisd met partner in juli 2012

prima!

RR,
    14-6-2011

De camping is 2 jaar geleden overgenomen. Sindsdien werd ie duidelijk verbeterd en verfraaid. De staanplaatsen zijn zeer groot. De buurt gaat wat bergop en bergaf, maar het is er goed fietsen b.v. naar La Verrerie en Blancafor.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Aubigny Sur Nere scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews