Hotel La Gerbe de Blé

Hotel Info

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel La Gerbe de Blé

• 8Sabine10-07-2016

Fantastische service en goed eten

Wij zijn bij toeval in dit hotel gekomen na autopech. Ondanks dat het tien uur 's avonds was konden wij gewoon inchecken. De kamers zijn ruim met een grote gemoderniseerde badkamer en apart toilet. Voor kinderen is er een stapelbed of volwaardig eenpersoonsbed op de kamer.
    Het avondeten was erg goed. De service was uitstekend en het ontbjt is ook goed verzorgd. Parkeer gelegenheid is voldoende rondom het hotel.en er is zelfs een speeltuintje achter.

Enige nadeel is dat de kamers wat sober zijn, maar wel goed schoongemaakt. Het hotel heeft ondertussen 3 sterren.

Met jonge kinderen

• 7E. Sleegers09-09-2008

Aardig doorgangshotel

Restaurant bij hotel is wel aardig en sfeervoller als de kamers. Omdat hotel aan een kruispunt ligt aan een doorgangsweg, 's nachts veel lawaai van auto's. Vraag dus kamer verder in de straat of aan achterkant. Niet veel te doen maar voor een overnachting prima.

• 7E. Sleegers09-09-2008

Redelijk doorgangshotel

Restaurant hotel is aardig. Zorg dat je een kamer verder in de straat of aan de achterkant krijgt. Wij lagen op de hoek, boven het kruispunt van de doorgangsweg, waar het hotel aan ligt en hebben door het lawaai van de auto's geen oog dicht gedaan! Niet veel te beleven, maar verder goed te doen voor een nachtje.

• 6marianne03-08-2008

prima voor onderweg

de brasserie van het hotel sluit om 20.00 uur dus als je een koud pilsje wilt moet je op tijd zijn. veel tl-lampen, weinig sfeer. Eten in het hotel, veel geblaat en weinig wol

Familie

• 8Pablo29-08-2007

We hebben hier op de terugweg uit het zuiden heerlijk overnacht en lekker gegeten. Ideale overnachting vanaf Bordeaux (A10), Dordogne (A71) of Limousin (N20). Net voorbij Orleans.

Familie

0 tips over Hotel La Gerbe de Blé

0 vragen over Hotel La Gerbe de Blé

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Op het terreinTuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)