Hotel Fasthôtel Orléans Nord Artenay

Hotel Fasthôtel Orléans Nord Artenay

Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fasthôtel Orléans Nord Artenay voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Fasthôtel Orléans Nord Artenay in het Nederlands

Goedkoop, maar geen waar voor je geld.

Mocha
24-7-2013

We hadden een familiekamer geboekt voor 1 overnachting onderweg. De kamers zijn schraal en niet fijn bij een temperatuur van boven de dertig graden. De kussens op de bedden zijn zo plat als een dubbeltje, wat niet fijn slaapt. Verder wordt er door de receptie niets uitgelegd, waardoor we bijna te laat waren voor het ontbijt. Het personeel ruimt gewoon alles af zonder iets te zeggen! In het restaurant hadden we voor het buffet gekozen. De kwaliteit viel tegen en bij afrekenen bleek ook nog een speciale zondagtoeslag van toepassing (wat ons niet was verteld, maar wel in kleine lettertjes op de kaart stond). Kortom, niet iets om voor terug te komen in ieder geval. Ik betaal de volgende keer graag wat meer om op een normaal kussen te slapen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Goedkoop

Frank
15-5-2013

Voor 63 euro een vierpersoonskamer, tja...alle waar naar zijn geld. Slechte bedden, standaard lelijke kamers en een hele vieze geur van de "toiletverfrisser". Wel lekker praktisch direct an de snelweg....maar als je tijd hebt even verder te kijken zijn er leukere en betere alternatieven voorhanden. Diner en ontbijt zijn overigens best aardig voor het geld....denk aan een Franse "Vandervalk".

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

NOOIT MEER

Hellen
6-8-2012

voor een 4 persoonskamer voor 63 euro verwacht je niet veel, maar dit!! De kamer stinkt enorm. Het is erg gehoorig en de bedden zijn verschrikkelijk. Tot nooit meer ziens

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

voor ons niet meer

Robbert
28-2-2012

Wij zijn hier 3 x geweest in de afgelopen jaren 2 volw +2 kids het was toen nog 50 euro/nacht maar de laatste keer 26-2-2012 is het de laatste keer geweest, de kamers stinken allemaal naar rook de prijs is nu 63 euro, wel is er nu een flatscreen TV maar zelfs als je de kamers lucht voor een half uur gaat de stank er niet uit. De schoonmakers maken al rokend de kamers schoon. Voor ons niet meer

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

prima onderweg hotel voor weinig maar geen airco!

ruben van andel
17-7-2010

prima hotel voor onderweg. redelijk restaurant ernaast. maar let op, geen airco en platte daken dus kan erg warm zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Prima rustig gelegen overnachtingshotel.

Leo
14-7-2009

Fasthotel is een onderdeel van "AS Hotel". 24 uur per dag geopend. Op het AS Hotel terrein zijn nieuwe motelkamers gebouwd met parkeren voor de deur. Dineren en het ontbijt is in het restaurant van het hotel. Betaal NIET met een kaart maar contant. De administratie is bij ons niet vlekkeloos verlopen want een dag later werd er een groot bedrag af- en later weer terug geboekt en uiteindelijk werd er een correctieboeking uitgevoerd van 46 euro zodat een nachtje Fasthotel incl. ontbijt ons 102 euro kostte. De bank is het nu aan het uitzoeken. Algemene tip voor Frankrijk: Als met een bankpas betaald kan worden is op de OK knop drukken voldoende en kan er in principe IEDER bedrag afgeschreven worden.

Gereisd Met partner in juni 2009

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fasthôtel Orléans Nord Artenay in Artenay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fasthôtel Orléans Nord Artenay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.