Vakantiepark Domaine Des Portes De Sologne

Vakantiepark Domaine Des Portes De Sologne

6Voldoende

Frankrijk, Centre, Ardon

Op vakantie geweest naar Domaine Des Portes De Sologne?

6Voldoende

• 6.1Onderkomen
  • 5.1Activiteiten
  • 4.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Des Portes De Sologne voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

26 reviews over Vakantiepark Domaine Des Portes De Sologne

• 6Anna04-08-2014

Niet langer dan 3 nachten!

Perfecte lokatie op doorreis van of naar het zuiden, vlak langs de snelweg, maar ver genoeg om daar niets meer van te merken. Directe omgeving is niet om aan te zien (soort Amsterdam Zuidoost, Utrecht Uithof), maar het terrein zelf is mooi, groen en ruim met een (klein) prima zwembad. Wij huurden een familiecottage, dat zij er twee die doorgebroken zijn tot 1: alles dubbel, maar voor 6 personen toch wel krap. Wel schoon en prima bedden. Voor ons drie helemaal prima! Het restaurant bij t zwembad is docent op zondag, dan moet je naar het restaurant bij de golfbaan: matig eten en waardeloze bediening. Dik een uur gewacht op ons eten en kregen toen een aangebrande burger. Personeel leek nogal ongeïnteresseerd, geen excuses, geen service, geen aandacht. Andere gasten deze avond deelden deze mening. Tram op loopafstand is wat optimistisch, maar hij is er. Tennisbaan niet gevonden. Orléans is dichtbij en mooi! Leclerc is groot en dichtbij!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Ellen Stok-Mulder11-08-2013

Gezellig opgezet vakantieparkje

De cottages bevinden zich op een terrein bij een Golf-en Spa-resort. Huisjes zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Klein tuintje met schuttingen voor privacy. Personeel van het hotel (daar moet de sleutel gehaald worden) is vriendelijk en behulpzaam. Onderhoudsmensen zijn ook vriendelijk. Zwembadje is klein maar prima. Voor kleine kinderen is er niet heel veel; een overwoekerde glijbaan en wipkip dat is alles. Wel prima locatie om daarvandaan mooie uitstapjes te maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Erna23-08-2012

Simpel, goed te doen

handig hotel, als overnachtingshotel. het 2 kamerappartement heeft een klein keukentje, waar je eventueel wat kan bereiden. Het restaurant, voor de halfpension. Is netjes/luxe. amuses vooraf etc. Maar erg goed en lekker te eten. Ontbijt zeer uitgebreid. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Jan16-08-2012

Prettige uitvalsbasis voor kastelenbezoek

Rustig park, gedeeltelijk bezet, hoort bij een golfterrein. Prettig ruime appartementen. Verwarmd zwembad. Geen park voor jonge gezinnen de vakantievriendjes voor de kinderen zoeken. Goede uitvalsbasis voor kastelenbezoek.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 3Frans08-10-2011

Geen aanrader!

Hotel Domaine des Portes de Sologne: Tweepersoonskamer is klein en gedateerd ingericht, matrassen waren ver over de vervangingsdatum heen- bobbelig en versleten, mini-koelkast was defect en werd tijdens ons verblijf ondanks toezegging niet vervangen, tv-kanalen- 15 van de 30 waren te ontvangen op te klein tv-schermpje, vloerbedekking was vies en in de gangen zelfs rafelig, op het balkon geen zitje; de airco gaf zo'n stroom ijskoude lucht richting bed dat we de ventilator maar uit de achterbak hebben gehaald, douchen alleen goed te doen voor mensen onder de 1.80 m. Ontbijt was goed, maar werd vanaf kwart voor 10 niet meer aangevuld en wel al opgeruimd. Touroperator was geen cent goedkoper dan de prijs die ter plaatse werd gevraagd.

• 2Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2011

• 6VB11-07-2011

Helaas niet voor herhaling vatbaar

Het huisje was bij aankomst niet echt schoon, vieze vloer (zwarte haren in de hoek) en een vieze handdoek achter de radiator in de badkamer ook hadden wij een aantal stopcontacten die niet werkten. Maar na melding van dit alles kwam er meteen iemand langs om het op te lossen. Het is inderdaad meer iets voor een nacht als je op doorreis bent. Ligging is wel prima en het restaurant was ook goed. Het huisje is echter niet geschikt voor 4 volwassenen zoals wordt aangegeven. Er zijn bijvoorbeeld maar 3 stoelen aan de eettafel? Helaas weinig te doen voor kinderen en het huisje was ook niet echt kindvriendelijk.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Jeannette22-08-2010

mooi overnachtingshotel

Wij hadden enkele jaren geleden hier overnacht op doorreis. Dat was ons zo goed bevallen, dat wij nu zowel op de heenreis als de terugreis hier een overnachting geboekt hadden. En het is heerlijk om na een dagje in de auto lekker te kunnen zwemmen! Het restaurant was aardig duur en voor kinderen was er niet echt iets lekkers. Daarom zijn we op de terugweg naar de Macdonalds gegaan op 5 minuten afstand (RN richting Orleans, eerste afslag, iets verder dan de Leclerc). Het huisje was een stuk minder dan vroeger, er zijn dingetjes kapot, en het ziet er wat minder mooi uit allemaal. Maar dan nog altijd beter dan een Kyriad of Formule 1 en als je daar 2 kamers boekt, ben je net zoveel kwijt als hier voor een huisje met zwembad. Ook fijn dat je hier zelf 's ochtends je eigen ontbijtje kunt maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8danielle17-08-2010

goeie overnachtingsplek

geboekt voor 1 nacht. In de planning om er inde middag aan te komen maar door de vele files/ongelukken is dit niet gelukt. Maar prima onderkomen , je kunt er heerlijk even zwemmen in het verwarmd bad (leuk na een hele dag auto) potje tenissen, of gaan golfen. Dagje langer blijven om te fietsen of Orleans te gaan zien. Wij hebben zelf boodschappen gedaan bij Carrefour (10 min.) en opgewarmd in het huisje. Heerlijk even spelen en apart slapen voor ouders en kinderen. Huisjes waren schoon, handdoeken aanwezig en opgemaakt bed zoals een hotel.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7den Ottolander19-07-2010

slecht

wij hadden 2, 4 persoons huisjes gehuurd maar alles was er voor 2 personen. Wij hadden 7 nachten geboekt er lagen voor 4 personen 2 grote en 2 kleine handdoeken, 2 eettafelstoelen, 2 terrasstoelen, te weinig keukenspullen,totaal geen privice, niets te beleven te klein zwembad. Geen succes en nooit meer dit is geen vakantie maar behelpen

• 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 5kuiper05-08-2009

niet langer dan 1 nacht

alleen geschikt voor doorreis overnachting; vele km vanaf bezienswaardigheden;ook voor wandelen en fietsen overal te ver vandaan

Gereisd met partner in juli 2009

Vakantiepark Domaine Des Portes De Sologne info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats