Vakantiepark
Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°6°

• Onderkomen6,1
  • Activiteiten5,1

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Des Portes De Sologne voor je op een rij gezet:

26 reviews over Vakantiepark Domaine Des Portes De Sologne in het Nederlands

Niet langer dan 3 nachten!

Anna
4-8-2014
  • Activiteiten6

Perfecte lokatie op doorreis van of naar het zuiden, vlak langs de snelweg, maar ver genoeg om daar niets meer van te merken. Directe omgeving is niet om aan te zien (soort Amsterdam Zuidoost, Utrecht Uithof), maar het terrein zelf is mooi, groen en ruim met een (klein) prima zwembad. Wij huurden een familiecottage, dat zij er twee die doorgebroken zijn tot 1: alles dubbel, maar voor 6 personen toch wel krap. Wel schoon en prima bedden. Voor ons drie helemaal prima! Het restaurant bij t zwembad is docent op zondag, dan moet je naar het restaurant bij de golfbaan: matig eten en waardeloze bediening. Dik een uur gewacht op ons eten en kregen toen een aangebrande burger. Personeel leek nogal ongeïnteresseerd, geen excuses, geen service, geen aandacht. Andere gasten deze avond deelden deze mening. Tram op loopafstand is wat optimistisch, maar hij is er. Tennisbaan niet gevonden. Orléans is dichtbij en mooi! Leclerc is groot en dichtbij!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Gezellig opgezet vakantieparkje

Ellen Stok-Mulder
11-8-2013
  • Activiteiten6

De cottages bevinden zich op een terrein bij een Golf-en Spa-resort. Huisjes zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Klein tuintje met schuttingen voor privacy. Personeel van het hotel (daar moet de sleutel gehaald worden) is vriendelijk en behulpzaam. Onderhoudsmensen zijn ook vriendelijk. Zwembadje is klein maar prima. Voor kleine kinderen is er niet heel veel; een overwoekerde glijbaan en wipkip dat is alles. Wel prima locatie om daarvandaan mooie uitstapjes te maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Simpel, goed te doen

Erna
23-8-2012
  • Activiteiten5

handig hotel, als overnachtingshotel. het 2 kamerappartement heeft een klein keukentje, waar je eventueel wat kan bereiden. Het restaurant, voor de halfpension. Is netjes/luxe. amuses vooraf etc. Maar erg goed en lekker te eten. Ontbijt zeer uitgebreid. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Rustig park, gedeeltelijk bezet, hoort bij een golfterrein. Prettig ruime appartementen. Verwarmd zwembad. Geen park voor jonge gezinnen de vakantievriendjes voor de kinderen zoeken. Goede uitvalsbasis voor kastelenbezoek.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen aanrader!

Frans
8-10-2011
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Hotel Domaine des Portes de Sologne: Tweepersoonskamer is klein en gedateerd ingericht, matrassen waren ver over de vervangingsdatum heen- bobbelig en versleten, mini-koelkast was defect en werd tijdens ons verblijf ondanks toezegging niet vervangen, tv-kanalen- 15 van de 30 waren te ontvangen op te klein tv-schermpje, vloerbedekking was vies en in de gangen zelfs rafelig, op het balkon geen zitje; de airco gaf zo'n stroom ijskoude lucht richting bed dat we de ventilator maar uit de achterbak hebben gehaald, douchen alleen goed te doen voor mensen onder de 1.80 m. Ontbijt was goed, maar werd vanaf kwart voor 10 niet meer aangevuld en wel al opgeruimd. Touroperator was geen cent goedkoper dan de prijs die ter plaatse werd gevraagd.

Gereisd met partner in oktober 2011
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Het huisje was bij aankomst niet echt schoon, vieze vloer (zwarte haren in de hoek) en een vieze handdoek achter de radiator in de badkamer ook hadden wij een aantal stopcontacten die niet werkten. Maar na melding van dit alles kwam er meteen iemand langs om het op te lossen. Het is inderdaad meer iets voor een nacht als je op doorreis bent. Ligging is wel prima en het restaurant was ook goed. Het huisje is echter niet geschikt voor 4 volwassenen zoals wordt aangegeven. Er zijn bijvoorbeeld maar 3 stoelen aan de eettafel? Helaas weinig te doen voor kinderen en het huisje was ook niet echt kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi overnachtingshotel

Jeannette
22-8-2010
  • Onderkomen6

Wij hadden enkele jaren geleden hier overnacht op doorreis. Dat was ons zo goed bevallen, dat wij nu zowel op de heenreis als de terugreis hier een overnachting geboekt hadden. En het is heerlijk om na een dagje in de auto lekker te kunnen zwemmen! Het restaurant was aardig duur en voor kinderen was er niet echt iets lekkers. Daarom zijn we op de terugweg naar de Macdonalds gegaan op 5 minuten afstand (RN richting Orleans, eerste afslag, iets verder dan de Leclerc). Het huisje was een stuk minder dan vroeger, er zijn dingetjes kapot, en het ziet er wat minder mooi uit allemaal. Maar dan nog altijd beter dan een Kyriad of Formule 1 en als je daar 2 kamers boekt, ben je net zoveel kwijt als hier voor een huisje met zwembad. Ook fijn dat je hier zelf 's ochtends je eigen ontbijtje kunt maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

goeie overnachtingsplek

danielle
17-8-2010
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

geboekt voor 1 nacht. In de planning om er inde middag aan te komen maar door de vele files/ongelukken is dit niet gelukt. Maar prima onderkomen , je kunt er heerlijk even zwemmen in het verwarmd bad (leuk na een hele dag auto) potje tenissen, of gaan golfen. Dagje langer blijven om te fietsen of Orleans te gaan zien. Wij hebben zelf boodschappen gedaan bij Carrefour (10 min.) en opgewarmd in het huisje. Heerlijk even spelen en apart slapen voor ouders en kinderen. Huisjes waren schoon, handdoeken aanwezig en opgemaakt bed zoals een hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

slecht

den Ottolander
19-7-2010
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

wij hadden 2, 4 persoons huisjes gehuurd maar alles was er voor 2 personen. Wij hadden 7 nachten geboekt er lagen voor 4 personen 2 grote en 2 kleine handdoeken, 2 eettafelstoelen, 2 terrasstoelen, te weinig keukenspullen,totaal geen privice, niets te beleven te klein zwembad. Geen succes en nooit meer dit is geen vakantie maar behelpen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

niet langer dan 1 nacht

kuiper
5-8-2009
  • Activiteiten5

alleen geschikt voor doorreis overnachting; vele km vanaf bezienswaardigheden;ook voor wandelen en fietsen overal te ver vandaan

Gereisd met partner in juli 2009

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Tennisbaan2
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine Des Portes De Sologne in Ardon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine Des Portes De Sologne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.