Camping Domaine de la Joullière

Weer vandaag22°
4,7

Matig

7 reviews over Camping Domaine de la Joullière in het Nederlands

Goede doorreis camping met charme

monsieur D. Weeder et madame M.S. Weeder - Keur
16-11-2010

Deze camping heeft zo zijn charme. Hele lieve, behulpzame mensen als bijvoorbeld je kind zoek is. De deuren van het sanitair-gebouw maakten voordurend het pieeeeeeeep pieppiep banggg geluid ook diep in de nacht. Er is een aldi-supermarkt in de buurt. De voorzieningen zelf zoals een camping-winkel, snackbar en restaurant zijn al tijden niet meer in gebruik of maakt een zeer verlaten indruk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2005

Leuk voor een overnachting

D. Barnhoorn
8-8-2010

Op reis naar huis overnachtten wij op deze camping. Het ligt werkelijk in de middle of nowhere. We werden heel vriendelijk ontvangen. We hebben daar 's avonds in het restaurant gegeten. We hadden het gevoel terecht gekomen te zijn in Fawlty Towers (Hotel op Stelten), alles ging verkeerd. Men kon het aantal bezoekers niet aan. Maar er werd ons wel een eenvoudig driegangenmenu geserveerd voor € 13,- p.p. Het sanitair is erg gedateerd, schoonmaken ging gewoon met de spuit en als je toevallig net stond te douchen jammer dan, je voeten werden gewoon weer nat gespoten. Droog maken, daar hebben ze niet van gehoord, er bleven gewoon plassen water op de grond liggen. Warm water was er wel, maar douchen betekent tussen de druppels doorlopen. Kortom voor één overnachting prima, maar niet voor een langere vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010
2008

goede doorgangscamping geheel vernieuwd

A.Buijs
15-8-2008

wij hebben deze camping als doorgangcamping gebruikt en is zeer goed bevallen. Ligt niet geheel op de route maar is het omrijden zeker waard. Leuk nieuw zwembad en schoon sanitair, vriendelijke mensen.

Gereisd Familie in augustus 2008

Camping maakt nieuwe start

trip
10-8-2008

we hebben deze camping gebruit als door trekcamping en is ons goed bevallen, nieuwe ingang op de Camping, nieuw zwembad met waterglijbaan, nieuw kinderspeelplaats , 2 nieuwe alwette tennisbanen. als passant wordt je rond het hooftgebouw geplaatst alwaar ook het enige sanitair blok is ondergebracht oud maar netjes verzorgd en schoon. keuze mogelijkhid 6 of 10 ampere. iets verde op de camping worden houten challets gebouwd en als je nog verder gaat is het een oude bende maar men is hier goed bezig om de camping nieuw leven in te blazen. ook kun je hier goed eten , brood bestellen wordt om 8:30 bezorgd. ideaal voor doorreis maar niet om wat langer te blijven

Gereisd Familie in augustus 2008
2006

Het is een waardeloze camping

simone
22-8-2006

Het is een waardeloze camping. Wij stonden hier ook voor 1 nacht. Geen warm water. Inderdaat waren alle voorziningen al jaren niet meer ingebruik. Wij hoorden dat de camping dit jaar was overgenomen, toen was er nog wel warm water, maar er is helemaal niets meer aan de camping gedaan en zo te merken waarschijnlijk ook het laatste. Kortom niet boeken!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Anders in augustus 2006

Slechte camping zeker geen 4 sterren 1 ster is nog te veel

cees
12-8-2006

Slechte camping zeker geen 4 sterren 1 ster is nog te veel vervallen gebouwen en sanitair geen warm water

Gereisd Familie in augustus 2006

camping staat te boek als 4-sterren camping

brooks
19-7-2006

camping staat te boek als 4-sterren camping. Zou voorzien zijn van zwembad/winkel/bar en een klein restaurantje. Bleek geen enkele voorziening aanwezig te zijn. Zelfs om te douchen was er alleen koud water. Gas was op????. Verder werd er ook geen boekhouding bijgehouden. Naam e.d. werd niet geregisteerd.( geen bonnetje)Camping bleek in zeer vervallen staat te zijn. Alleen de prijs voor 1 overnachting was schijnbaar wel 4-sterren n.l. 16 eur0 voor 2 personen + tent+ fiets. Wij kregen dan nog 4 euro korting omdat er geen warm water was. Anders was het 20 euro. Was een waardeloze camping.

Gereisd Anders in Wed Jul 19 2006 14:35:51 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Joullière in Andonville (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Joullière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.