Andonville (Loiret)

Reviews over Andonville (Loiret)

Goede doorreis camping met charme

monsieur D. Weeder et madame M.S. Weeder - Keur,
    16-11-2010

Deze camping heeft zo zijn charme. Hele lieve, behulpzame mensen als bijvoorbeld je kind zoek is. De deuren van het sanitair-gebouw maakten voordurend het pieeeeeeeep pieppiep banggg geluid ook diep in de nacht. Er is een aldi-supermarkt in de buurt. De voorzieningen zelf zoals een camping-winkel, snackbar en restaurant zijn al tijden niet meer in gebruik of maakt een zeer verlaten indruk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

Leuk voor een overnachting

D. Barnhoorn,
    8-8-2010

Op reis naar huis overnachtten wij op deze camping. Het ligt werkelijk in de middle of nowhere. We werden heel vriendelijk ontvangen. We hebben daar 's avonds in het restaurant gegeten. We hadden het gevoel terecht gekomen te zijn in Fawlty Towers (Hotel op Stelten), alles ging verkeerd. Men kon het aantal bezoekers niet aan. Maar er werd ons wel een eenvoudig driegangenmenu geserveerd voor € 13,- p.p.

Het sanitair is erg gedateerd, schoonmaken ging gewoon met de spuit en als je toevallig net stond te douchen jammer dan, je voeten werden gewoon weer nat gespoten. Droog maken, daar hebben ze niet van gehoord, er bleven gewoon plassen water op de grond liggen. Warm water was er wel, maar douchen betekent tussen de druppels doorlopen. Kortom voor één overnachting prima, maar niet voor een langere vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

goede doorgangscamping geheel vernieuwd

A.Buijs,
    15-8-2008

wij hebben deze camping als doorgangcamping gebruikt en is zeer goed bevallen. Ligt niet geheel op de route maar is het omrijden zeker waard. Leuk nieuw zwembad en schoon sanitair, vriendelijke mensen.

Gereisd familie in augustus 2008

Camping maakt nieuwe start

trip,
    10-8-2008

we hebben deze camping gebruit als door trekcamping en is ons goed bevallen, nieuwe ingang op de Camping, nieuw zwembad met waterglijbaan, nieuw kinderspeelplaats , 2 nieuwe alwette tennisbanen. als passant wordt je rond het hooftgebouw geplaatst alwaar ook het enige sanitair blok is ondergebracht oud maar netjes verzorgd en schoon. keuze mogelijkhid 6 of 10 ampere. iets verde op de camping worden houten challets gebouwd en als je nog verder gaat is het een oude bende maar men is hier goed bezig om de camping nieuw leven in te blazen.

ook kun je hier goed eten , brood bestellen wordt om 8:30 bezorgd.

ideaal voor doorreis maar niet om wat langer te blijven

Gereisd familie in augustus 2008