Camping Municipal de l'Ile d'Or

Camping Municipal de l'Ile d'Or
7,5

18 reviews over Camping Municipal de l'Ile d'Or in het Nederlands

Ruime staanplaatsen sommige zonder, sommige met en sommige met veel schaduw. Prima oplossing om de kampeerauto's op een apart gedeelte dicht bij de ingang te houden. Hierdoor hebben de overige (echte) kampeerders weinig overlast van ronkende diesels. Sanitair is prima en wordt redelijk schoongehouden Prijs-kwaliteit top. Wij betaalde € 18,- per nacht voor kampeerplaats, auto, 2 volwassenen 1 hond, en elektriciteit. Korte wandeling en dan ben je zo in de stad. of bij het kasteel. Veel winkeltjes en terrassen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plek

Louise,
31-8-2017

De receptie was goed bemand. Ruime plekken, niet afgescheiden maar dat is prima. Volgens mij voldoende electriciteitspunten. Veel passanten, maar dat waren we zelf ook. Sanitair was niet fris helaas en we moesten er ook een flink eind voor lopen. Het stadje ligt aan de overkant van de rivier, je bent er in een mum. Veel vertier daar met terrasjes. Het kasteel is een bezoek absoluut waard. We hebben ons prima vermaakt. Op de camping 's avonds was er nog een dansgroepje en wijnproeverij.

Gereisd met partner in augustus 2017

Groot beetje zakelijke sfeer

Peter
16-8-2015

Grote camping op loopafstand van Amboise. Eettentjes op loopafstand, en campingrestaurant kun je ook zonder schade eten...Voor lopers, mooie runningroute langs rivier. Camping zelf niet echt gezellig te noemen.In omgeving wel veel te zien, bv. het veel te dure Leonardo da Vinci park.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping vlakbij dorpje

Leonie
21-7-2015

Nette camping op een mooie locatie. De camping wordt vooral gebruikt als doortrekcamping( veel Campers!!) Wij hebben hier 4 nachten gestaan. Prima periode om de omgeving te ontdekken: dagje Blois, dagje Tours en een dagje Amboise(op loopafstand van camping) Blois viel wat tegen, Tours vonden wij mooier. Chateau Chambord ook zeker de moeite waard! (wij hadden gratis entree: jeugd tot 25 jaar) camping zelf niet veel bijzonders, afgeschermd door hekken en alleen toegankelijk met code voor de slagboom. Helaas was er geen brood te verkrijgen, en je kon dit vooraf ook niet bestellen. Dus als je wat te laat was greep je mis! Sanitair was prima. Al met al goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2015

Goede en goedkope camping op mooie locatie (eiland in de Loire) gelegen, zowel geschikt voor doorreis als langer verblijf. Chateau en centrum van Amboise zijn op loopafstand (ca. 10 min) te bereiken. De camping is groot met veel bomen. De plaatsen zijn aangelegd in rechte rijen (beetje saai), maar netjes afgebakend en voldoende groot. Niet overal is stroomaansluiting. Toiletgebouw is nieuw en netjes met goede douches en warm water. Er is geen zwembad op het terrein maar je kunt met korting via de camping in het naastgelegen gemeentebad zeer goedkoop terecht. Brood 's ochtends op bestelling beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Camping op eiland bij Amboise

Iris
12-8-2014

Camping met een erge mooie ligging. Op de camping zijn er verschillende 'wijken' voor tenten, caravans en campers. Weinig plekjes met elektriciteit, dus als je elektriciteit wilt moet je op tijd aankomen. De camping is net, maar de receptie is slecht georganiseerd en er staan vaak lange wachtrijen. Op de camping staan veel fransen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Grote doortrekcamping

Jan
4-8-2014

Grote camping. Plaats wordt aangewezen. Rechte rijen, al of niet onder bomen. In 2014 heel veel molshopen. Als het regent is de kleibodem niet prettig. Mooi toiletgebouw met voldoende capaciteit. Te weinig watertappunten.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige doortrekkerscamping

Tebbe
24-9-2013

Dit is een prima en relatief erg goedkope camping en ligt geweldig mooi op een eilandje in de Loire. Prima sanitair en alles is zeer goed verzorgd. Gratis Wifi op alle plaatsen. Het is wel een camping met veel doortrekkers dus de helft van de gasten heeft een camper. Een goede uitvalsbasis voor fietsers. Een aanliggend park is ideaal voor trimmers. De receptie is klantvriendelijk en spreekt goed engels.

Gereisd met partner in Wed Aug 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek om te kamperen

Fam. Gunter
20-8-2013

De camping is geweldig, vriendelijke mensen bij de receptie en het restaurant! Ruime plaatsen, schoon sanitair. Een prima plek op loopafstand van de stad en het kasteel in Amboise.

Gereisd met vrienden in Sun Aug 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centrale camping in kastelengebied

vanhalendierick
2-8-2012

tweede verblijf op camping. Ongeveer 300 plaatsen, ondanks volle camping toch rustig, betaalbare prijs, veel kort verblijf. Toen ik dag voor vertrek wilde betalen kon dat niet.....alleen op vertrekdag tussen 7 en 11 uur, dat is nu eenmaal bij een municipal!?Plek met electra, stroom aangesloten bij dichtstbijzijnde stroompaal. Terug op camping ligt onze kabel op de grond,Uitleg gevraagd:verkeerde stroompaal gebruikt volgens hem (bij aankomst vertelt niemand welke, dus de dichtsbijzijnde hebben we gebruikt) Het komt niet in hun hoofd op dat de koelkast er niet tegenkan 30 graden en geen stroom...dan halen ze alleen hun schouders op en zeggen dat dat hun probleem niet is. Prof. wasmachine en droger €2 p.k. Het oude sanitairgebouw aan begin camping is al jaren gesloten daarvoor is er achteraan een nieuw gebouwd, ondanks volle camping voldoende douches en wc's en SCHOON. Gemeenteijk zwembad waar veel badmeesters de boel strak in het gareel houden. Entree €1,50 p.p.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de l'Ile d'Or in Amboise (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de l'Ile d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.