Hotel Le Clos d' Amboise

Kleine hotelsWeer vandaag24°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos d' Amboise voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Clos d' Amboise in het Nederlands

prima en goed locatie in Amboise

Jan
13-1-2012

Heel prettig hotel om te verblijven. Mooi ingericht, prima kamers en met prive parkeergelegenheid.

Gereisd met vrienden in januari 2012
2007

Centraal in Amboise gelegen hotel

Yvonne
4-6-2007

Centraal in Amboise gelegen hotel. We hadden comfort kamer, schoon/ruim en mooi ingericht. We hebben geen ontbijt genomen. Je kunt in Amboise op voldoende plaatsen voordelig ontbijten. Voor het zwembad moet je zelf handdoeken meenemen. Parkeerplaats op eigen terrein. Poort parkeerterrein gaat 's avonds op slot, als je na 21.00 uur terug wil komen, moet je dat melden i.v.m. de poort.

Gereisd anders in juni 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clos d' Amboise in Amboise (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clos d' Amboise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.