Hotel Belle-Vue

Kleine hotelsWeer vandaag21°

We hebben een aantal aanbieders voor Belle-Vue voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Belle-Vue in het Nederlands

prachtig gelegen aan de rivier

c_branje
6-5-2011

Het hotel ligt prachtig aan de Loire, alleen door de straat ervan gescheiden, en achter het hotel rijst het kasteel van Amboise omhoog. Onze kamer deelde een terras met nog 2 kamers en keek uit op de Loire. Mooi centraal gelegen om een aantal Loire-kastelen te gaan bekijken. Ontbijt typisch Frans: niet veel bijzonders. Tegenwoordig heeft het hotel een website, maar die is alleen in het Frans.

Gereisd Met partner in augustus 1984

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belle-Vue in Amboise (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belle-Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.