1.885

Reviews over accommodaties in Bretagne

Voor herhaling vatbaar

Loes Ruyten,
    27-10-2018

Gezellige camping, goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving

Fijne camping

vd Bloemen,
    1-10-2018

Fijne camping. Redelijk ruime plaatsen, prima onderhouden sanitair, lekker rustig, goede faciliteiten. Mooie ligging en daarmee ook uitstekende uitvalsbasis voor veel moois in de omgeving. Vriendelijkheid bij receptie en restaurant. Aardige mensen met gevoel voor de zaak. Restaurant zou iets uitgebreidere kaart mogen hebben. Smaak en presentatie waren redelijk. Al met al een heerlijke vakantie gehad en genoten.

Super!

I. Dobber-Bos,
    20-9-2018

Super schone accommodatie, lekker eten in het restaurant en de zwembaden zijn zowel binnen als buiten schoon en keurig netjes.

In de accommodatie is alles compleet, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en groet altijd als ze voorbij je accommodatie rijden. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

De omgeving is prachtig, rij vooral even naar penmarch en van daar uit langs de kust richting het noorden. Prachtige rotspartijen en stranden!

Ook het strand van lesconil is de moeite waard.

Het eten is heerlijk op het park zelf en zeer betaalbaar.

Wij vinden het zelf wel jammer dat het assortiment in de winkel wat beperkt en wel prijzig is, maar op 5 minuten rijden met de auto zit een Super U supermarkt die zeer groot is en een compleet assortiment heeft.

Wat ons betreft is deze vakantiebestemming zijn 5 sterren meer dan waard!

Fijne plek

Metro,
    26-8-2018

Mooie kleinschalige camping heel vlakbij het strand. Kinderen hebben zich zeer goed vermaakt. Camping plek was mooi ruim maar we zaten naast het zwembad en dat was ons iets te druk. De ligging is super, meerdere stranden, stadje op loopafstand. Sanitair is verouderd maar prima en schoon. Fijne vakantie gehad hier. Bretagne is wel weergevoelig, veel frisse dagen... niks aan te doen maar past wel bij de omgeving.

Fantastische camping, ideale ligging

Willemijn,
    22-8-2018

Wij hebben genoten op deze camping. Het zwembad was heerlijk en uitdagend genoeg voor de kinderen. Het sanitair was goed en de plaatsen ruim en schaduwrijk. Ideaal is het prachtige strand (met veel mooie rotsen!) op slechts vijf minuten lopen! Wij hebben zeker geen overlast ervaren, we vonden de camping juist lekker rustig. Er waren overwegend Fransen, een paar Engelsen en wat Nederlanders.

Als ik iets van kritiek moet geven: het was leuk geweest als er iets meer werd georganiseerd voor de kinderen, de activiteiten in de week dat wij er waren stelden niks voor. Ook is de camping erg georiënteerd op de Fransen, met gezellige avondjes voor de vaste gasten. Wij vonden het geen punt, maar ze zouden je iets meer welkom kunnen laten voelen.