1.885

Reviews over accommodaties in Bretagne

De beste plek ooit

Rita Strynckx,
    14-9-2018

We dachten dat vrienden of familie die hoge cijfers gaven.Maar we verblijven hier en niks is teveel geschreven

Het is hier fantastisch

Hele ruime plekken,het midden van het veld wordt niet gemaaid,het geeft het geheel iets intiemer en is goed voor bijen en vlinders,zo'n net sanitair,en de echte vriendelijkheid van Andrè en Karin.Kortom een plek heel fijn om te vertoeven,om alles te vergeten en gewoon te "zijn"

Een aanrader!

Sascha,
    31-8-2018

Mooie rustige camping. De plaatsen zijn ruim. Leuk dat er heel veel "tent kampeerders" zijn. Leuke speeltuin, fijn zwembad. De jongste was helemaal weg van de geitjes. Ook een mooie boomgaard achter de camping om bijvoorbeeld met de hond te lopen. Maar direct vanaf de camping ook de moeite waard om te wandelen.

In de directe omgeving veel mooie bezienswaardigheden. Vriendelijke eigenaren.

Wij hebben enorm genoten!

Cecile,
    20-8-2018

geweldige vakantie gehad

fam. eenkhoorn,
    19-8-2018

twee weken op deze camping gestaan, mooie camping, net sanitair, leuk zwembad en een geweldig animatieteam, animatie verspreid over de hele dag maar niet teveel, zowel in het nederlands als engels en frans, de nederlandse meiden waren top!. enige minpuntje, je kunt alleen koffie drinken beneden in het park en er zijn geen nederlandse snacks te verkrijgen, de dames van de animatie hadden wel kroketten welke zij met liefde deelden met enkele nederlandse families, nogmaals bedankt dames.

Mis het camping gevoel.

Patricia,
    18-8-2018

Het is echt een park, wij dachten dat het een camping was maar er zijn maar weinig camping plekken. Wij stonden op een rijtje van 4 met tegenover ons huur accommodaties. Park zelf is zeer goed onderhouden, zwembad in zeer goede staat en sanitair altijd schoon. Winkeltje waar je wat basis boodschappen kan halen. Je kan wat snacks en pizza afhalen in de snackbar. Wat wij misten was een gezellig restaurant/bar op De camping zelf. Dit is namelijk op het speelpark en niet op de camping. Wij misten het camping gevoel.

Aanraders: strand van Penmarch. Prachtig helder water waarbij je bij eb rotsen te Voorschijn ziet komen uit de oceaan. Zandstrand ook erg fijn.

La point du Raz, prachtig! Goede schoenen aantrekken.

Avondmarkt op donderdag in locronan.

Hoofdstad van Bretagne, quimper is ook zeker een bezoekje waard.