8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Flower Camping Le Conleau voor je op een rij gezet:

25 reviews over Camping Flower Camping Le Conleau in het Nederlands

Prachtige camping, ik zou zo weer gaan.

Bert
29-7-2019

Leuke kleinschalige familie-camping. Pluspunten: ik herken het lawaai op de camping niet: soms is er een band in het restaurant, maar die stopt rond 23:00 uur (als er een band is, zo eens in de week ofzo). Ik herken ook niet dat er in het zwembad niks mag: tuurlijk staat er dat je geen shorts mag dragen, niet mag duiken of springen, maar er is geen controle. Dus motto is meer 'gebruik common sense' en alles is op eigen risico: als het rustig is, kun je duiken. Shorts (of t-shirts) van zwembadstof is gewoon okey. Elke campingplek is afgeschermd met struikjes, dus niet 1 groot veld. Alle plekken hebben elektriciteit. Er zijn speciale plekken voor campers, maar campers kunnen ook op het gras. Ook mensen in restaurant/bar spreken gewoon engels, maar prefereren frans (uiteraard).

Nadelen: Wifi is een DRAMA om op in te loggen, verbinding hapert soms en er is ook niet altijd 4G. Vannes is leuk, maar niet veel bijzonders.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Kleinschalig maar fijn

Mirella
29-12-2018

Rustigen kleinschalige camping. Sanitair is verouderd maar wordt erg goed schoon gehouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima broodservice. Restaurant is prima maar niet bijzonder. Zwembad is fijn en wanneer het wat minder weer is overdekt. Hele mooie omgeving! Zwemmen kun je ook in het basin op le Conleau. Vannes is een leuk stadje en ook de moeite waard om de auto eens te pakken en de omliggende dorpjes te verkennen. Als je naar Belle Île gaat, meteen wanneer je aankomt een scooter of auto huren, anders zit je vast in het havenstadje.

Gereisd Met partner in augustus 2018

" heerlijke relaxte vakantie op relaxte camping"

A.Wieggers
21-10-2017

wij houden van rust en hoeven geen overbodig luxe, wel houden we van schoon en gunstige ligging...gratis pendelbus naar het mooie stadje Vannes , dit alles bood deze camping, precies goed, kleinschalig...leuke dingen te doen en te bezichtigen , de kinderen niet hoeven te zoeken, ze vermaakten zich prima ,met alle talen door elkaar...echt vakantie :-)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Nooit meer

Van der Coer
17-7-2017

Bij de receptie erg aardig en behulpzaam. Boven bij 'het cafe' erg onvriendelijk. Meneer achter de bar weigert engels te spreken. Verwachtte een vloeiend frans gesprek. Onmogelijk ontbijt te bestellen. Deed net alsof hij ons niet begreep. Zeeeer teleurstellend. Vooral voor mijn zoontje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuk, maar niet geweldig

Sophie
21-3-2017

Prima camping met zwembad. Ook Frans- en Nederlandstalige animatie, vooral voor de kinderen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Top camping!

Winnie Hollebek
18-9-2016

Nette, rustige, kleinschalige, gezellige camping. Goed gelegen. Enige kleine minpuntje was dat de gratis WIFI zeer moeilijk werkte.

Mixed feelings and much noise

Cornelis
17-8-2016

Ligging aan Golf van Morbihan: Mooi! Sanitair zeer goed schoon gehouden. Tot laat in de avond / nacht lawaaiig door harde muziek en verkeer over weg die vlak langs de camping loopt. Ook op de camping veel verkeer van campers en auto's; er wordt vaak te hard gereden. Plaatsen te klein en te dicht op elkaar. Voor pubers fijn, voor ouders minder. Geen camping voor rustzoekers! Zwembad: +; Restaurantje: meer snackbar; heerlijke plek om wat te drinken. Staf en personeel heel aardig, maar wel wat passief.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Aanrader.

M.
8-8-2016

Hele fijne vakantie gehad in een touroperatortent. Zou er zo weer heen gaan. Mooie, overzichtelijke camping. De kinderen hebben zich vermaakt in het zwembad, op het springkussen en in de speeltuin (mooi speelschip). De kinderanimatie was echter wat rommelig: tijden die niet klopten, niet genoeg knutselspullen enz. Wel super lieve meiden die dit deden.

De andere medewerkers waren ook zeer vriendelijk en

De ruime tent is ons zeer goed bevallen. Alles erop en eraan, zelfs een hangmat. Veel ruimte om de tenten. De tenten zijn zo neergezet dat je niet precies tegenover de overbuurman zat. Lastig was dat er kleine splinters van de vloer afkwamen.

Regelmatig de bus gepakt om even naar Vannes centrum te gaan of naar het strandje (ca 5 minuten lopen). Grotere stranden in de buurt van Vannes, zoals bij Carnac. Verder erg leuk om naar een van de eilandjes in de baai te gaan voor een fietstochtje.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Mooi gelegen camping"

Annette
6-9-2015

We hebben een super vakantie gehad alleen het weer zat niet echt mee,maar de locatie is fantasties,kleinschalige camping maar goed overzichtelijk,met vriendelijk engelstalig personeel kort aan het water,mooi in de golf van Morbihan,mooie excursies gemaakt van daar uit,gratis bussen naar de mooi oude historische stad Vannes,heel centraal gelegen,erg mooie locatie voor watersporters,i.v.m. ruwe zee,wij en de kinderen hebben genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goed vermaakt

Prima
26-8-2015

Samen met mijn kinderen een Flowertent (nr 113) gehuurd voor 2 weken. Prima tent en voorzien van koelkast/vriezer en kookspulletjes. De dekbedden waren wat pluizig, maar daar zie je niets van als je je eigen hoes er omheen hebt gedaan ;-) Grote plek rondom de tent (verschilt per tent). De animatie voor kids is van 6 tot 12 jaar (die van mij 4 en 7) en is kleinschalig, maar mijn dochter vond het leuk. Het Wi-Fi bereik is rondom het zwembad, wc's en de kantine goed. Specials in het "restaurant" zijn aan te bevelen (varken vh spit, mosselen etc). De kaart is verder prima: mosselen, kip, steak, pizza en snacks en prima wijnen en bieren (ook tap). In Vannes zijn echter leuke restaurantjes waar het wat gezelliger is. Het sanitair wordt wel regelmatig schoongemaakt, kwam toch wc's tegen waar ik echt niet naar binnen ging. Doordat er geen "trekkers" in de douche zijn sta je altijd in het oude sop en water van je voorganger. Dat is niet fijn en dus altijd slippers aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flower Camping Le Conleau in Vannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flower Camping Le Conleau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.