Camping Flower Camping Le Conleau ***

Camping Flower Camping Le Conleau
Camping Flower Camping Le Conleau
7,7

Weer vandaag7°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Flower Camping Le Conleau voor je op een rij gezet:

23 reviews over Camping Flower Camping Le Conleau in het Nederlands

" heerlijke relaxte vakantie op relaxte camping"

A.Wieggers, 21-10-2017

wij houden van rust en hoeven geen overbodig luxe, wel houden we van schoon en gunstige ligging...gratis pendelbus naar het mooie stadje Vannes , dit alles bood deze camping, precies goed, kleinschalig...leuke dingen te doen en te bezichtigen , de kinderen niet hoeven te zoeken, ze vermaakten zich prima ,met alle talen door elkaar...echt vakantie :-)

Nooit meer

Van der Coer, 17-7-2017

Bij de receptie erg aardig en behulpzaam. Boven bij 'het cafe' erg onvriendelijk. Meneer achter de bar weigert engels te spreken. Verwachtte een vloeiend frans gesprek. Onmogelijk ontbijt te bestellen. Deed net alsof hij ons niet begreep. Zeeeer teleurstellend. Vooral voor mijn zoontje.

Leuk, maar niet geweldig

Sophie, 21-3-2017

Prima camping met zwembad. Ook Frans- en Nederlandstalige animatie, vooral voor de kinderen.

Top camping!

Winnie Hollebek, 18-9-2016

Nette, rustige, kleinschalige, gezellige camping. Goed gelegen.

Enige kleine minpuntje was dat de gratis WIFI zeer moeilijk werkte.

Mixed feelings and much noise

Cornelis, 17-8-2016

Ligging aan Golf van Morbihan: Mooi!

Sanitair zeer goed schoon gehouden.

Tot laat in de avond / nacht lawaaiig door harde muziek en verkeer over weg die vlak langs de camping loopt. Ook op de camping veel verkeer van campers en auto's; er wordt vaak te hard gereden. Plaatsen te klein en te dicht op elkaar. Voor pubers fijn, voor ouders minder. Geen camping voor rustzoekers! Zwembad: +; Restaurantje: meer snackbar; heerlijke plek om wat te drinken. Staf en personeel heel aardig, maar wel wat passief.

Aanrader.

M., 8-8-2016

Hele fijne vakantie gehad in een touroperatortent. Zou er zo weer heen gaan.

Mooie, overzichtelijke camping. De kinderen hebben zich vermaakt in het zwembad, op het springkussen en in de speeltuin (mooi speelschip). De kinderanimatie was echter wat rommelig: tijden die niet klopten, niet genoeg knutselspullen enz. Wel super lieve meiden die dit deden.

De andere medewerkers waren ook zeer vriendelijk en

De ruime tent is ons zeer goed bevallen. Alles erop en eraan, zelfs een hangmat. Veel ruimte om de tenten. De tenten zijn zo neergezet dat je niet precies tegenover de overbuurman zat. Lastig was dat er kleine splinters van de vloer afkwamen.

Regelmatig de bus gepakt om even naar Vannes centrum te gaan of naar het strandje (ca 5 minuten lopen). Grotere stranden in de buurt van Vannes, zoals bij Carnac. Verder erg leuk om naar een van de eilandjes in de baai te gaan voor een fietstochtje.

"Mooi gelegen camping"

Annette, 6-9-2015

We hebben een super vakantie gehad alleen het weer zat niet echt mee,maar de locatie is fantasties,kleinschalige camping maar goed overzichtelijk,met vriendelijk engelstalig personeel kort aan het water,mooi in de golf van Morbihan,mooie excursies gemaakt van daar uit,gratis bussen naar de mooi oude historische stad Vannes,heel centraal gelegen,erg mooie locatie voor watersporters,i.v.m. ruwe zee,wij en de kinderen hebben genoten!

Goed vermaakt

Prima, 26-8-2015

Samen met mijn kinderen een Flowertent (nr 113) gehuurd voor 2 weken. Prima tent en voorzien van koelkast/vriezer en kookspulletjes. De dekbedden waren wat pluizig, maar daar zie je niets van als je je eigen hoes er omheen hebt gedaan ;-) Grote plek rondom de tent (verschilt per tent). De animatie voor kids is van 6 tot 12 jaar (die van mij 4 en 7) en is kleinschalig, maar mijn dochter vond het leuk. Het Wi-Fi bereik is rondom het zwembad, wc's en de kantine goed. Specials in het "restaurant" zijn aan te bevelen (varken vh spit, mosselen etc). De kaart is verder prima: mosselen, kip, steak, pizza en snacks en prima wijnen en bieren (ook tap). In Vannes zijn echter leuke restaurantjes waar het wat gezelliger is.

Het sanitair wordt wel regelmatig schoongemaakt, kwam toch wc's tegen waar ik echt niet naar binnen ging. Doordat er geen "trekkers" in de douche zijn sta je altijd in het oude sop en water van je voorganger. Dat is niet fijn en dus altijd slippers aan.

Aan de baai gelegen

Frans van de Coevering, 17-7-2015

Camping ligt in een uithoek maar met een mooi zwembad, het dorp is te bereiken via een apart gelegen fietspad,. Personeel spreekt diverse talen en is vriendelijk en hulpbereid.

Gevarieerde plekken maar wel druk bezet. Brood bestellen rest moet je elders halen.

Leuke camping voor tussenstop

Cityhoppers, 5-7-2015

Alle plaatsen zijn schuin. Het enige wat vlak is op deze camping is de jeu de boulebaan. Het sanitair is verouderd en wordt slecht schoongemaakt. Zo is er bijvoorbeeld geen wisser aanwezig bij de douches.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flower Camping Le Conleau in Vannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flower Camping Le Conleau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Flower Camping Le Conleau scoort een 7.65 uit 10 op basis van 30 reviews.