Camping RCN Port l'Epinestersterster

8.6Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, Trélévern (Côtes d Armour)

8.6Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Tijd om te ontspannen op RCN Port l’Epine. Genoeg vermaak voor iedereen dankzij het recreatieprogramma, de kinderspeelplaats, trampolines, een verwarmd zwembad en het kiezelstrand direct aan de camping. Vanwege de mooie ligging direct aan het water, maak je vanaf de camping heerlijke wandelingen langs de kust.

Contact

388 reviews over Camping RCN Port l'Epine

• 2019
    6Sjors17-08-2019

Valt tegen

Nogal verbaasd over de hoge cijfers voor deze camping. De mobile home die we hadden was op zich prima maar niet super. Zwembadje is te klein en bomvol. Ligging is mooi aan de Bretonse kust maar als het slecht weer is ben je de pineut want er is niks te doen verder. Het entertainment team doet wel z’n best maar de gehele atmosfeer van de camping doet nogal heikneuterig aan. WiFi is ook rampzalig. Zijn 5 dagen eerder naar huis gegaan nota bene. Als je een 8,8 verwacht kom je bedrogen uit in ieder geval.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Mirjam197415-08-2019

Rustige kleine familie camping

Kleine rustige familie camping direct aan baai met stenen. Klein zwembad, speeltuin voor jonge kinderen, voldoende Nederlandse animatie. Prima eten in restaurant. Schone nette mobile homes. Slechte WiFi ontvangst

• 7Richard15-08-2019

Goed onderhouden kleine camping met verbeterpunten

De camping is niet erg groot maar wordt netjes onderhouden. Sommige vinden het tuinonderhoud storend, maar je krijgt er wel een mooie camping voor terug! De plekken zijn erg wisselend qua grootte, sommige gewoon te klein! De plattegrond klopt vaak niet met de grootte van de plek. Nieuwe sanitairhok is keurig, maar iedereen gaat erheen waardoor het te druk wordt. Door de grote druk wordt het daarom ook niet altijd netjes achtergelaten of is WC papier vaak op. Ander sanitairhok mag daarom ook nodig worden gerenoveerd. De camping is vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. De speeltuin is leuk, het zwembad stelt niet veel voor. De camping heeft niet echt een strand, dus zwemmen wordt 'm hier niet. In de omgeving is veel te zien, zoals de roze rotsen of de boottocht langs de zeven eilanden, aanrader! Wil je leuk uit eten, ga dan naar Les Calculots of naar Les Vieux Gréements in Perros Guirec. Beheerder begroet zijn gasten niet.

• 7Staat v/h sanitair

• 6van Wijhe11-08-2019

Leuk, maar iets minder dan verwacht

Het is een mooie camping. Bretagne is echt even een andere bestemming. Wij waren echter minder tevreden over deze camping dan de RCN-campings waar wij eerder waren (Bella Donne en in Nant). Ik vind dat wanneer je wifi aanbiedt, dat dit ook moet werken. Daarnaast was de app het grootste gedeelte van de vakantie niet werkend en was het personeel beperkt bekend met de omgeving en bereid om hier tips over te geven. Het voelt alsof de beheerders wat weinig in contact waren met het personeel.

• 8Eetgelegenheden

• 7Fam. Heijmans11-08-2019

Prima camping, ruime afgebakende staanplaatsen

Rustige en goed verzorgde familiecamping. De camping trekt nette en rustige gasten aan, kerkdienst op zondag. Wij zaten achteraan op de camping (verst weg t.o.v. het water), waardoor we minder last van de wind hadden. Zeker toen er storm opstak, waren we daar erg blij mee. Verouderd toiletgebouwtje achteraan (3 wc’s en 2 douches), direct van buiten te betreden, geen wastafels; tandenpoetsen, haren kammen e.d. gebeurt dus aan dezelfde gootsteen als de afwas en wassen van groenten... Gelukkig hielden de aanwezige kampeerders alles netjes achter. Er staat een groter en luxer toiletgebouw vooraan op de camping en deze was ook goed te belopen. Daar wel afsluitbare cabines met wastafels, overdekte ruimtes om ook in de regen de afwas te kunnen doen. Uit een gesprek maakten wij op dat het vervangen van het oude toiletgebouwtje op de planning staat. Klein zwembad, enkele ligbedden. Wifi onbruikbaar achteraan, wij kregen daarom geld retour.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ad Broos23-07-2019

Dik tevreden.

Complimenten voor de hygiëne bij de toiletten en douchen. Ook een leuk programma voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Melissavroom18-07-2019

Huisje gehuurd

Wij hadden een baai huisje gehuurd, aan de oceaan. Prachtig uitzicht en zeer vriendelijk personeel! Het eten in het restaurant op de camping is zeer zeker een aanrader.

• 10Info14-07-2019

Prachtige camping

Mooie camping met goed onderhouden staanplaatsen. Zeer goed en schoon sanitair. Prettige mensen die er werken en uitstekende leiding.

• 8Ria14-07-2019

heerlijk voor kinderen tot 12 jaar

mooi gelegen camping wij zijn echte RCN fans, deze camping is door het zwembadje niet echt geschikt als je wat grotere kinderen hebt.we reisde met 4 kids in de leeftijd van 9 tot 18 jaar voor de kleintjes was het erg leuk op het strandjes krabbetjes vangen en lekker over de rotsen klimmen, zeker genoten.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Hijp13-07-2019

fantastische ligging

mooi gelegen rustige kleinschalige nederlandse camping direct aan zee met zeer mooi sanitair en een klein doch prima restaurantje met een zeer bescheiden kaart.

28 tips over Camping RCN Port l'Epine

• Jan Willem, 14-06-2014

Vraag bij de balie wat er te doen is in de omgeving. Er is vlakbij een gemeente camping waar je echt op zijn Frans kunt eten.

• Harry Taekema, 21-05-2014

Een bezoek aan Gouffre met prachtige rotsen zeker niet vergeten.

• Johanneke, 05-05-2014

Neem je kaplaarzen mee om te "wadlopen"

32 vragen over Camping RCN Port l'Epine

• Willeke, 24-06-2017

boodschappen

Wat is er aan levensmiddelen te kopen binnen een afstand van 5-10 km.

Gerard, 12-07-2017

In Lannion is een grote supermarkt.

• A. Hoogeveen, 28-03-2017

fietsen

Is het mogelijk om te fietsen voor 65 plussers of is het erg heuvelachtig rondom Port L`Epine?

Co, 29-04-2017

De omgeving is schitterend om te fietsen met een racefiets of MTB. Met een stadsfiets kun je m.i. niet uit de voeten omdat het best wel klimmen is. Langs de kust loopt een redelijk vlak onverhard wandelpad (richting Trestel) maar daar heb je echt een MTB voor nodig.

• esther de haas, 05-02-2017

binnen zwenbad

Hallo, is er in de buurt ook een binnen zwembad.

Camping RCN Port l'Epine info

• Aantal sterrenstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand200 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel