Camping RCN Port l'Epine

Camping RCN Port l'Epine
8,7

28 tips over Camping RCN Port l'Epine

RichardC, 3-7-2015

De camping word steeds beter krijg ik het idee, de campingeigenaren (Roy en Nicky) doen erg hun best en zijn erg vriendelijk.

Het sanitair blok midden op de camping lijkt mij wel wat aan vervanging toe. Ik kan de meningen daarover me wel voorstellen. (nu had ik een stacaravan dus verder geen last van) Maar kon wel zien wat men bedoelde.

Tip: Perros guirec, Tregastel, en de Granit Rose. Bezoek ook de grote markt in Lannion. Erg de moeite waard vooral in de straatjes in de historische stad.

Marjan Louwers, 19-5-2015
De chalet is erg zuiver en knus.
Richard, 12-5-2015

Granit Rose is leuk.

Grote markt van Lannion is de moeite waard.

L'Aquarium in Tregastel is ook leuk en ook goed te doen bij minder weer.

Let wel dat je voor sommige dingen wat verder moet rijden.

Verder lekker genieten van de stranden en voor kinderen die schepnetten leuk vinden is dit echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Port l'Epine voor je op een rij gezet:

Doet er niet toe, 31-8-2014
Bezoek de Granit Rose en Paimpol (vonden wij een leukere plaats dan Lannion).Markt in Lannion is wel een aanrader.
Brouwer, 18-8-2014
Huur een stacaravan of reserveer een plek met zeezicht en bereid je voor op een nodige schoonmaakbeurt bij aankomst.
fam. spruijt - schellekens, 8-8-2014

Alleen wifi verkrijgbaar tegen betaling bij het restaurant en van zwakke kwaliteit. Echt niet meer van deze tijd! Zorg dat dat gratis wordt en op de hele camping beschikbaar. Scoren!

Het eten in restaurant is heel erg Nederlands, (kroketten, e.d) Nauwelijks vis op de kaart. Terwijl vissersbootjes 's ochtends vlakbij aan land komen met de meest fantastische vis. Zet eens wat meer vis op de kaart, (bv. mosselen) is nog goedkoop ook en de Bretonse vis is echt heerlijk!

Dennis Teuben, 7-8-2014
De omgeving leent zich erg goed om op de (race)fiets te verkennen. Perros Guirec en Lannion zijn leuke plaatjes met markten. De rondvaart en het klimparcours zijn een aanrader.
Hans, 5-8-2014
Ga zo door. De camping zal op deze manier van entertainment en leiding, jarenlang vol zitten. Aanpassingen/aanbevelingen (die zijn er nl altijd wel te vinden) dienen wel ter harte te worden genomen.
roeljan.iris, 27-7-2014
Roze rotsen (cote granit rose), sentier des douaniers (wandelen), Treguier en de kust daarboven. Boottocht naar les Sept Iles (ca. 2 uur varen).
Jan Willem, 14-6-2014
Vraag bij de balie wat er te doen is in de omgeving. Er is vlakbij een gemeente camping waar je echt op zijn Frans kunt eten.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Port l'Epine voor je op een rij gezet: