Camping Le Pendruc

8,7

• Sfeer in stad8,3

1 review over Camping Le Pendruc in het Nederlands

2005

Eenvoudige kleine rustige camping uitermate geschikt voor

m.buschman
9-8-2005

Eenvoudige kleine rustige camping uitermate geschikt voor mensen met kleinere kinderen. Veelal Fransen. Camping wordt gerund door aardig Frans echtpaar. Miniclub aanwezig. Strand is op 800 meter afstand. Weinig toeristen. Supermarkt op 1 km afstand. Cottage precies goed, eenvoudig maar schoon. Magnetron, koffiezetappartaat aanwezig. Sfeer op camping prima, geen schreeuwende disco ed. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Tue Aug 09 2005 08:34:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Pendruc

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pendruc in Trégunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pendruc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.