Camping Le Coq Hardi

Camping Le Coq Hardi
8,3

7 tips over Camping Le Coq Hardi

Mvw, 17-8-2014
Bij bewolkt weer lekker naar de kust, ile de brehat , lannion is een leuke winkel stad.
Caroline_Koen, 12-8-2014
Strand perro-guirec erg mooi en fijn qua zand, douches en parkeren. Port Blanc veeeeel minder. Stroomtrein kan je ook bezichtigen bij aankomst en vertrek zonder zelf mee te rijden, zie je het leukste deel (voor nop). Roze kust leuk maar druk. Bretagne is prachtig en het weer was prima! Samen met deze top-camping echt een aanrader voor jonge gezinnen!
Martine, 9-8-2014
Markt in Lannion (wel druk in hoogseizoen), de Cote d'Armor (smokkelpaadjes uitlopen), krabbetjes en schelpen zoeken bij eb.

Sander, 29-6-2014

Rustige omgeving en kamping met veel jonge kinderen en daarmee speelkameraadjes

Leuke activiteiten op kamping voor kleine kinderen

Goede informatiemap met alle activiteiten rond Hengoat

Christiaan, 26-8-2013
Bij Pors Hir heb je een heerlijk strandje en kun je goed zwemmen, ook als het bijna laag water is.
Ed van wijngaarden, 23-10-2011
Vissen die je onder de brug bij Tregier. Ca. 30 min na laag water vang je prachtige (en vooral heerlijke) zeebaars.

Dajo, 15-11-2009

NIEUW !!!!!

Wij hebben volgend jaar 3 nieuwe gite's in de

authentieke paardenstal.

De Paardenstal voor 6 pers.

De Varkensstal voor 4 pers.

De Koeienstal voor 4 pers.

Ook hebben wij nog een studio.

Daarnaast hebben wij 2 verhuurtenten.

Deze De Waart tenten zijn compleet ingericht.

De vergrote Zilvermeeuw 6 pers.

De Albatros 4 pers.

Kijk voor eer informatie en reserveren op onze

website : www.campinglecoqhardi.nl