Reviews over Tregueux

Perfecte locatie

r0b3rt_7,
    3-11-2011

Perfecte locatie aan de snelweg, hier vandaan kun je goed de gehele noord-kust van Bretange bezoeken. Dichtbij het hotel (aan de overkant van de snelweg) zijn veel grote winkels en supermarkten. Wij hadden dit hotel geboekt omdat bijna alle campings etc. vol geboekt waren, dit was een goedkoop alternatief. Normaal gesproken gebruik je deze hotels meestal voor één nachtje op doorreis, wij hebben er een week geslapen. Overdag en s'avonds ben je er toch lekker op uit. In de ochtend werden wij meestal wakker van mensen die hard praten en familie-ruzie's hadden bij hun vertrek, wij hadden een kamer op de begane grond. De kamers zijn erg klein, maar als je er alleen komt om te slapen is dat geen probleem. Ontbijt-service is mogelijk maar wij kochten zelf alles in de supermarkt.