Camping Kerlaz

CampingWeer vandaag26°12°
8,6

1 review over Camping Kerlaz in het Nederlands

Dit zou een leuke camping kunnen zijn...

Marijke van der Linden
3-9-2016

Als de eigenaren wat meer hart voor de zaak hebben. Het sanitair is oud en wordt slecht onderhouden en schoongemaakt. Ook het mooie terrein met zonnige en schaduwrijke plaatsen kan wel een opknapper gebruiken. Voor de kinderen is er volop te doen. ( half overdekt) zwembad, een speelcaravan, tafeltennis, tafelvoetbal, konijnen kippen. Er is een beperkt winkeltje met het allernoodzakelijkst; WC papier, melk, shampoo enzo. Je kunt er wel elke dag iets eten. Friet met hamburger, mosselen, gebraden kip. Twee keer per week komt een mobile crêperie (niet doen!) Overdekt zwembadje is wel lekker. De camping ligt ongeveer 3 kilometer van het strand. Prachtig zand en kiezels. Bewaakt en een hulppost., maar toch heel rustig. Prachtige omgeving. Bretagne zoals je het uit de boekjes kent. Veel oude bezienswaardigheden, dorpjes en stadjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kerlaz in Tréguennec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kerlaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kerlaz scoort een 8.58 uit 10 op basis van 10 reviews.