Sorteren

Reviews over Treffiagat

Kleine rustige camping

wbruins
    23-8-2015

Prima camping in de punt van Bretagne. Strand op loopafstand. Ruime plaatsen. Sanitair is goed en schoon. Echt een plek om tot rust te komen.

Fantastisch!

Smit
    7-8-2010

Deze kleine camping heeft een geweldige ligging (500 meter van strand en zee) en is heerlijk rustig. Voor de kinderen is er een klein speeltuintje maar verder ook genoeg ruimte om te spelen. Ze moeten zichzelf wel vermaken. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en we hebben een echte Franse broodbak avond meegemaakt (overdag brood maken, afbakken in steenoven en 's avonds met wijn, worstjes, gepofte aardappel en sardientjes nuttigen), was geweldig!

Treffiagat scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews