Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Château des Tesnières voor je op een rij gezet:

9 reviews over Kasteel Château des Tesnières in het Nederlands

Als in een sprookje..

Mary van Beers
20-7-2010

Een prachtig kasteel met twee zeer attente gastheren. Onze suite was zeer smaakvol ingericht met een heerlijk bed en fijne grote douche. Zeer verzorgd ontbijt en op een aantal dagen wordt een table d'Hotes verzorgd. Het kasteel is omgeven door een prachtig park waar je heerlijk relaxed op een bedje kunt liggen met je glaasje wijn en uitzicht op de landerijen. Echt een plekje om tot rust te komen...

Gereisd met partner in mei 2010

Als een god in Frankrijk

Louise
2-4-2010

We zijn net weer thuis na een verblijf van 2 dagen, wat een geweldige en romantische plek om er even tussenuit te zijn. Onze heel ruime kamer (suite met torenkamertje) was zo goed verzorgd dat je het gevoel krijgt dat je de eerste gast bent die er logeert.

Het ontbijt was meer dan prima. Heerlijk vers en je zegt maar hoe laat je wilt ontbijten, dan staat het voor je klaar.

In het hotel kun je niet dineren, maar in Vitré, vlakbij het hotel is keus genoeg.

In Vitré vind je ook een oude burcht, opgravingen en leuke middeleeuwse straatjes.

Aan de kust hebben we Mont St Michel en St Malo bezocht, beide op iets meer dan een uur rijden.

Château des Tesnières is een bijzondere bestemming voor wie er echt even romantisch tussenuit wil.

Gereisd met partner in april 2010

Top chateau

Han
4-1-2010

In oktober een aantal dagen verbleven op chateau des Tesnieres en het was precies wat we zochten. Een romantisch chateau midden in een prachtig park en vlakbij een mooi stadje met vel restaurants. Onze kamer was ruim en mooi ingericht. De gastheren waren heel aardig en het ontbijt heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2009

Fantastisch chateau

Lila
26-12-2009

Dit is een geweldige plek om Bretagne te verkennen. Wat een heerlijke plek, wat een rust, wat een gastheerschap. Om je heen alleen maar schoonheid, de vriendelijkheid van de Bretonse bevolking. Vitre is een prachtig middeleeuws stadje met veel verschillende restaurants. We hebben twee keer gegolfd op de golf van Chateau des Rochers. Ook hier een goed restaurant, aardige mensen en wat een rust op de golf! Een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009

Aanrader

Meerman
5-10-2009

Begin oktober 2009 2 nachten heerlijk verbleven. Suite du compte is een echte aanrader. Goede gastheer, aan niets heeft het ontbroken. Kan alleen maar zeggen gewoon doen en ben altijd behoorlijk kritisch ten aanzien van accomodaties.

Gereisd met partner in oktober 2009
2008

Romantisch kasteel

Patrick en Debby
27-10-2008

We hebben vijf heerlijke nachten in dit kasteel gelogeerd. De suite was heel groot en zelfs met een torenkamer. Heerlijk, zeer uitgebreid ontbijt met verse broodjes, fruit, etc. Kasteel ligt er erg mooi bij in een mooie omgeving. Bezienswaardigheden zijn helaas wel wat ver weg. Verder waren de gastheren erg vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2008

prachtig

alexander en hester
26-10-2008

Wij herkennen ons niet in een eerdere beoordeling "niet gastvrij". De gastheren zetten zichzelf niet op de voorgrond en laten de gasten zelf hun gang gaan. Ze zijn er wanneer het moet en zijn er vooral verder niet. Wat ons betreft juist geen enkel probleem, maar dat is natuurlijk ieders persoonlijke beleving. Prima, afwisselend en uitgebreid ontbijt (waar vind je dat nog in Frankrijk?). Schappelijke kamer- en borrelprijzen. Interieur is met veel gevoel ge(re)styled, maar grotendeels niet meer authentiek. Leuke vestingsteden in de buurt en prachtige kusten om te ontdekken. Landschap in dit deel van Bretagne is verder niet heel bijzonder, zeker niet in vergelijking met Normandie. Wij kwamen helemaal tot rust. Als je gewend bent om op vakantie je eigen plan te trekken, is dit een ideaal adres. Inderdaad nergens een slot op een deur vinden wij ook wat naief...

Gereisd met partner in oktober 2008

Niet gastvrij.

w van oort
21-8-2008

De gastheren hebben overduidelijk geen horecabloed, zij hebben geen dienstverlenende houding. Lijken eerder ongeinteresseerd, uitgeblust. Je bent op dit adres een passant.

Dient vermeld te worden dat er op geen enkele deur in het pand een slot zit, ook niet op de voordeur die in de nacht gewoon open staat. Het wachten is dus op de eerste crimineel die ongehinderd binnenkomt en rustig zijn gang kan gaan en naast je bed staat. We hebben wel wat potentiele kandidaten gezien in Vitré.

Verder dien je je als gast te schikken. Een ontbijt om half negen is te vroeg en het lukt de gastheren dan ook niet om dit klaar te hebben.

Er zijn beslist genoeg andere mooie en bijzondere accommodaties in Frankrijk waar je het meer naar je zin zult hebben.

Gereisd met partner in augustus 2008

indrukwekkend kasteel in een zeer rustige omgeving. aardige gastheren. zeer verzorgd.

c.a. dijkstra.

Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Château des Tesnières in Torcé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Château des Tesnières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.