Camping Le Panoramic

Gereisd anders in augustus 2018

goed bevallen

Ronald,
16-7-2018

mooie rustige camping, mis de opening van de bar an het eind van de middag

Gereisd anders in juli 2018

In hoogseizoen niet voor herhaling vatbaar

Jp Vd waarde
2-8-2016

Erg mooie plaatsen vaak met mooi uitzicht, prima douches, lekkere pizza's, goeie broodjes service. Onze grootste ergernis was het ontbreken van een slagboom oid zodat er na de aangegeven tijd van 22.00 niet meer de camping op mag worden gereden. Wij hebben meegemaakt dat er om 00.30 nog een wagen langs onze tent reed met flink gas erop om boven te komen. Sowieso was er 's avonds / 's nachts geen enkele toezicht waardoor het kon gebeuren dat er om 02.30 nog aangeschoten Fransen langs onze tent liepen te schreeuwen en met auto deuren te slaan. jammer want het is een erg mooie camping op een unieke locatie. Wij hebben ook geen idee waar de critiria liggen om 4 sterren te krijgen voor een camping aangezien wij de week ervoor op een 3 sterren camping hebben gestaan die in onze ogen vele malen beter was. Ter informatie , wij kijken niet naar het aantal sterren van een camping aangezien wij niet veel eisen hebben behalve rust in de nacht en schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Wij waren er halverwege juli en de camping was maar voor 10% bezet. Misschien kwam dit door het tegenvallende weer, maar de camping is duidelijk toe aan de vernieuwing met name van het sanitair en het zwembad (betegeling is verzakt, kan gevaarlijk zijn). Overigens is de ligging van de camping mooi met zicht op de zee en ook de omgeving vonden wij de moeite waard. Echter de 4 sterren vind ik teveel. De bediening in het restaurant hebben wij ervaren als zeer onervaren en rommelig.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn!

Fam. van Tuyl
14-8-2015

Wij zijn net terug van een verblijf in een Mobile Home (6 pers) op deze camping. Prima verblijf gehad. De Mobile Home was behoorlijk nieuw en bijna alles was aanwezig. Alleen erg kleine kopjes en glazen, dus als je van een flinke bak koffie houdt, kun je beter je eigen beker meenemen. Het is een terrassen camping, dus de beenspieren worden goed aangepakt. Zwembad is mooi en schoon.Broodjes zijn heerlijk, je kunt deze bestellen bij de receptie en de volgende ochtend tussen 8.00 uur en 10.00 uur ophalen. Als je een frietje wilt eten, dan kun je dit voor 19.00 uur bestellen bij het restaurant en dit vanaf 19.00 uur ophalen. 's Maandags is het restaurant gesloten. Als je naar het strand wilt en op een veilige weg wilt lopen(15 minuten), dan kun je het beste onderaan de camping links af slaan en de eerste zijstraat rechts ingaan en deze helemaal uitlopen. Heerlijk strand met sterke getijdenwisseling. Je kunt vanaf de camping zien of het eb of vloed is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Best prima, geen 4 sterren waard.

marleenjonkers
3-8-2015

Wij hadden niet gereserveerd en kregen de mogelijkheid om zelf een plek uit te kiezen. Plekken ruim en behoorlijk vlak. Afgeschermd door heggetjes. Er is 1 toiletgebouw waar je heen moet wandelen (kan best een klim zijn als je achterop de camping staat). Toiletten waren niet altijd even schoon. Aan de andere kant van de weg was een klein zwembad waar je gratis gebruik van kon maken. Eigenaresse sprak Engels. Baguette, croissantjes en chocoladebroodjes konden bij het restaurant grenzend aan de camping besteld worden. Gratis wifi bij de receptie. We hoorden va neen ander stel dat er moeilijk gedaan werd bij eerder weggaan terwijl er gereserveerd was voor langere tijd. Dit kon volgens de eigenaresse niet zomaar en moest worden gecompenseerd. Al met al dus een aardige camping, waarvan wij de 4 sterren iets te hoog gegrepen vonden en de prijs aan de hoge kant.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie Camping vlakbij groot strand.

martijn
24-7-2015

De camping heeft hele mooie grote plekken met hagen erom heen. Het grote strand is vlak bij en het zwembad is prima. Ook in de omgeving is er op het schiereiland veel te bezichtigen bij minder mooi weer. De eigenaren waren erg aardig en behulpzaam. Ook het restaurant op de camping is prima als je geen zin hebt om te zelf te koken. Het sanitair is wel erg verouderd, maar werd 2 x per dag schoon gemaakt.Wij hebben er een mooie vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie camping

de leeuw
8-8-2014

Camping le Panoramic is een mooie parkachtig locatie. Ruim opgezet. Veel plaatsen met mooi uitzicht over zee door de terras achtige opzet.. Sanitair word goed schoongehouden. Goed restaurant. Helaas geen vegetarische maaltijden. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Genoeg zacht zand op het strand. Prachtig wandelen vlak bij de camping en een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustgevende camping

m de groot
19-7-2010

Gelukkig geen animatieteam, prima camping om zelf een relaxte vakantie te hebben. Zeer goed te doen met hond(en),goede wandelmogelijkheden.Wij bleven langer dan gepland.

Gereisd met partner in Mon Jul 19 2010 22:52:02 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Panoramic in Telgruc-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.