Camping Le Panoramicsterstersterster

94 reviews over Camping Le Panoramic

• 2019
    6Bron13-11-2019

mooie omgeving, matige voorzieningen

Camping met prachtig uitzicht! Nadeel hiervan is dat je elke keer weer die steile hellingen op en af moet om bij je plek te komen. Wij hadden wel een mooie ruime plek. Sanitair was vond ik voor een 4 sterrencamping tegenvallen, het was niet schoon. Speeltuin viel ons ook tegen. Wel een mooie omgeving waar je prachtig kunt wandelen. Campingeigenaar is behulpzaam.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Bas B12-08-2019

Schitterend uitzicht op bovenste plekken

Mooi gelegen camping met schitterend uitzicht en prima zwembad. We stonden op het bovenste gedeelte, wel aan te raden als je van uitzicht houdt. Ruime tot zeer ruime plekken, wel steil. Sanitair is matig, waterdruk is een issue als je bovenaan staat zoals wij, we moesten vaak een verdieping lager voor het water. Maar....wat een uitzicht!!! De zee zichtbaar vanaf de tent, lopen naar het strand in 8 minuten. Rustig strand, mooie baai. Nog mooier is de baai iets verderop, kleiner strand maar schitterend gelegen. Op loopafstand van de camping als je een beetje van wandelen houdt. Het schiereiland van Crozon hoef je niet af, enige uitstap voor ons was Quimper, wat een mooi stadje is. Voor het overige geweldig wandelen naar alle Caps, super golfsurfen op Plagen de Palue, of luieren bij het zwembad of bij strandtent Rudi. Ook voor onze tieners heerlijk hangen....

• 7Eetgelegenheden

• 6Virginie18-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 8Ronald16-07-2018

goed bevallen

mooie rustige camping, mis de opening van de bar an het eind van de middag

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

6Jp Vd waarde02-08-2016

In hoogseizoen niet voor herhaling vatbaar

Erg mooie plaatsen vaak met mooi uitzicht, prima douches, lekkere pizza's, goeie broodjes service. Onze grootste ergernis was het ontbreken van een slagboom oid zodat er na de aangegeven tijd van 22.00 niet meer de camping op mag worden gereden. Wij hebben meegemaakt dat er om 00.30 nog een wagen langs onze tent reed met flink gas erop om boven te komen. Sowieso was er 's avonds / 's nachts geen enkele toezicht waardoor het kon gebeuren dat er om 02.30 nog aangeschoten Fransen langs onze tent liepen te schreeuwen en met auto deuren te slaan. jammer want het is een erg mooie camping op een unieke locatie. Wij hebben ook geen idee waar de critiria liggen om 4 sterren te krijgen voor een camping aangezien wij de week ervoor op een 3 sterren camping hebben gestaan die in onze ogen vele malen beter was. Ter informatie , wij kijken niet naar het aantal sterren van een camping aangezien wij niet veel eisen hebben behalve rust in de nacht en schoon sanitair.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Marc16-08-2015

Mooie ligging maar toe aan modernisering

Wij waren er halverwege juli en de camping was maar voor 10% bezet. Misschien kwam dit door het tegenvallende weer, maar de camping is duidelijk toe aan de vernieuwing met name van het sanitair en het zwembad (betegeling is verzakt, kan gevaarlijk zijn). Overigens is de ligging van de camping mooi met zicht op de zee en ook de omgeving vonden wij de moeite waard. Echter de 4 sterren vind ik teveel. De bediening in het restaurant hebben wij ervaren als zeer onervaren en rommelig.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Fam. van Tuyl14-08-2015

Fijn!

Wij zijn net terug van een verblijf in een Mobile Home (6 pers) op deze camping. Prima verblijf gehad. De Mobile Home was behoorlijk nieuw en bijna alles was aanwezig. Alleen erg kleine kopjes en glazen, dus als je van een flinke bak koffie houdt, kun je beter je eigen beker meenemen. Het is een terrassen camping, dus de beenspieren worden goed aangepakt. Zwembad is mooi en schoon.Broodjes zijn heerlijk, je kunt deze bestellen bij de receptie en de volgende ochtend tussen 8.00 uur en 10.00 uur ophalen. Als je een frietje wilt eten, dan kun je dit voor 19.00 uur bestellen bij het restaurant en dit vanaf 19.00 uur ophalen. 's Maandags is het restaurant gesloten. Als je naar het strand wilt en op een veilige weg wilt lopen(15 minuten), dan kun je het beste onderaan de camping links af slaan en de eerste zijstraat rechts ingaan en deze helemaal uitlopen. Heerlijk strand met sterke getijdenwisseling. Je kunt vanaf de camping zien of het eb of vloed is.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7marleenjonkers03-08-2015

Best prima, geen 4 sterren waard.

Wij hadden niet gereserveerd en kregen de mogelijkheid om zelf een plek uit te kiezen. Plekken ruim en behoorlijk vlak. Afgeschermd door heggetjes. Er is 1 toiletgebouw waar je heen moet wandelen (kan best een klim zijn als je achterop de camping staat). Toiletten waren niet altijd even schoon. Aan de andere kant van de weg was een klein zwembad waar je gratis gebruik van kon maken. Eigenaresse sprak Engels. Baguette, croissantjes en chocoladebroodjes konden bij het restaurant grenzend aan de camping besteld worden. Gratis wifi bij de receptie. We hoorden va neen ander stel dat er moeilijk gedaan werd bij eerder weggaan terwijl er gereserveerd was voor langere tijd. Dit kon volgens de eigenaresse niet zomaar en moest worden gecompenseerd. Al met al dus een aardige camping, waarvan wij de 4 sterren iets te hoog gegrepen vonden en de prijs aan de hoge kant.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8martijn24-07-2015

Mooie Camping vlakbij groot strand.

De camping heeft hele mooie grote plekken met hagen erom heen. Het grote strand is vlak bij en het zwembad is prima. Ook in de omgeving is er op het schiereiland veel te bezichtigen bij minder mooi weer. De eigenaren waren erg aardig en behulpzaam. Ook het restaurant op de camping is prima als je geen zin hebt om te zelf te koken. Het sanitair is wel erg verouderd, maar werd 2 x per dag schoon gemaakt.Wij hebben er een mooie vakantie gehad!

• 4Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

1 tip over Camping Le Panoramic

• de leeuw, 08-08-2014

Zeker een aanrader en te verkiezen boven andere locaties in deze plaats.

2 vragen over Camping Le Panoramic

• Annemiek, 19-03-2018

Nationaliteiten

Zijn er veel Nederlanders op deze camping? En jeugd (9 t/m 12)?

• janet, 28-12-2016

hond op strand

mag je je hond meenemen naar het strand??

Camping Le Panoramic info

• Aantal sterrensterstersterster