Telgruc-sur-Mer

Reviews over Telgruc-sur-Mer

Christophe,
    17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Fijne camping in prachtige omgeving

Jobse,
    29-7-2018

Fijne camping in prachtige omgeving. Echtpaar dat de camping runt spreekt behoorlijk Engels, dat is fijn. Ze zijn heel klantvriendelijk en meedenkend. Zwembad is schoon en overzichtelijk en onze kinderen (14, 13, 10 en 4 jaar oud) hebben zich er uren vermaakt, mede dankzij het fijne weer. Camping is gelegen tegen een heuvel, en dus veel naar boven en naar beneden lopen/rijden. Auto mag bij de tent/caravan blijven staan.

Minpuntjes: sommige (oudere) douches te koud water en de algemene voorlichting werd alleen in het Frans gedaan.

goed bevallen

Ronald,
    16-7-2018

mooie rustige camping, mis de opening van de bar an het eind van de middag

Gereisd anders in juli 2018

prachtige ligging van rustige camping

Albert,
    2-7-2018

prachtige ligging van rustige camping. magnifiek uitzicht vanaf 5 persoon chalet. gastvrij personeel. mooie uitval basis voor tochtjes naar rotskusten en daar korte of lange wandelingen te maken

Fijn!

Fam. van Tuyl,
    14-8-2015

Wij zijn net terug van een verblijf in een Mobile Home (6 pers) op deze camping. Prima verblijf gehad. De Mobile Home was behoorlijk nieuw en bijna alles was aanwezig. Alleen erg kleine kopjes en glazen, dus als je van een flinke bak koffie houdt, kun je beter je eigen beker meenemen.

Het is een terrassen camping, dus de beenspieren worden goed aangepakt. Zwembad is mooi en schoon.Broodjes zijn heerlijk, je kunt deze bestellen bij de receptie en de volgende ochtend tussen 8.00 uur en 10.00 uur ophalen.

Als je een frietje wilt eten, dan kun je dit voor 19.00 uur bestellen bij het restaurant en dit vanaf 19.00 uur ophalen. 's Maandags is het restaurant gesloten.

Als je naar het strand wilt en op een veilige weg wilt lopen(15 minuten), dan kun je het beste onderaan de camping links af slaan en de eerste zijstraat rechts ingaan en deze helemaal uitlopen. Heerlijk strand met sterke getijdenwisseling. Je kunt vanaf de camping zien of het eb of vloed is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015
Telgruc-sur-Mer scoort een 8,4 uit 10, op basis van 9 reviews