Camping La Vallée du Ninianstersterster

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Bretagne, Taupont (Morbihan)

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair
  • 9.6Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée du Ninian voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

31 reviews over Camping La Vallée du Ninian

• 2018
    10L.S15-06-2018

Geweldig!

Wij verbleven hier 5 nachten in mei 2018 met de camper. Heel mooie camping, grote plaatsen, zeer verzorgd en super netjes. Hard werkende vriendelijke eigenaren. Het menu op vrijdag van € 18,00 is een aanrader, het was een echte culinaire verrassing en bleek ook nog eens geserveerd te worden in een erg gezellige kleine bistro op de camping zelf. Je kunt er leuk fietsen en de grote supermarkt in Josselin is vlakbij. De biologische boer uit het dorp fietst met zijn kudde koeien een paar keer per dag langs de camping. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Familie Kooper19-08-2017

Sfeervolle mythische camping en top sanitair!

Een echte Franse Bretonse camping door een Frans echtpaar gerund. Een week hier gestaan met onze vouwwagen. Prachtige plaatsen en landelijke ligging van de camping. Super schoon sanitair en brood te bestellen op de camping. Je kan ook eten op de camping. Animatie o.a. Middeleeuws zwaardvechten. Overdekt en verwarmd zwembad. Onze zoons van 11 en 13 moesten na onze eerste stop op een Nederlandse camping even wennen maar al snel waren ze over de drempel en aan de praat met Franse, Spaanse en ook Nederlandse kinderen. Trampoline en ping pong tafels aanwezig en onze zoon van 13 ging samen met andere kinderen op een stuk grasveld lekker voetballen, geen probleem! Fijne sfeer op de camping. Prachtige omgeving, we hadden mooi weer. Aanraders zijn de stad Vannes, het bos met de l'arbre d'or, de Menhirs bij Monteneuf en Josselin. Veel supermarkten in de buurt (Ploermel en Josselin). Al met al een aanrader om zeker een week te staan!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10thijs17-06-2016

helemaal wat wij willen

De camping is fantastisch vriendelijke uitbaters

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Fam. Vink14-08-2014

Mooi en goed onderhouden camping

Deze camping geeft het gevoel dat je een gast bent. zeer vriendelijke eigenaren, behulpzaam en er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Eens in de week koken de eigenaren voor de gasten, waarop je kan inschrijven. Al met al een prima camping.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Familie Kouwenberg10-08-2014

Aan te raden aan iedereen!

Deze zeer goed onderhouden 3-sterren camping heeft alle voorzieningen en is aan te raden bij iedere kampeerder. Diverse grootten van campingplaatsen, daarnaast enkele vaste plaatsen, waarop huisjes en zeiltenten staan voor verhuur. Voor iedereen is er verteer! De eigenaars doen alles in eigen beheer en doen dit uitstekend! Ze zijn zeer behulpzaam.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2014

• 9Anja10-06-2014

Zeer nette camping!

De camping La Vallee du Ninian is een drie-sterren camping. De camping is echter zonder meer goed te noemen. Je kunt discussiëren over de kleur van de tegeltjes maar het is er schoon...je kunt een broodje bestellen...er is een overdekt zwembad...je kunt een hele ruime plek boeken met extra ampères...er is een prima grasje voor je caravan. En vooral vriendelijke eigenaren die je goed helpen bij vragen. Een aanrader qua prijs-kwaliteit. Doen! De omgeving biedt veel te zien...leuke dorpjes...kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9van der ham18-08-2013

heerlijke uitvalsbasis naar de omgeving

Camping Vallee du Ninian is een leuke middelgrote camping met goede voorzieningen. De Camping ligt in een landelijk gebied maar vlakbij het plaatsje Josselin (7 km) waar je goed je inkopen kan doen, het oude centrum met het kasteel zeker de moeite waard om te bezoeken. Op de Camping heerst een rustige sfeer, er is een zwembad en een speeltuintje . Op 5 km afstand ligt er ook nog een groot recreatiemeer "Lac du Duc" De Camping is goed onderhouden en het sanitair is netjes en schoon. De nieuwe eigenaren van de camping zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en willen het verblijf op de camping zo aangenaam mogelijk maken. Wij zijn vanuit hier naar plaatsen zoals Carnac, Vannes, St Anne de Auray, Rochefort en Terre, De Golf van Morbihan en naar de zuidelijke kust gereden, dit was allemaal goed te doen in ongeveer 45 -60 minuten. Wij hier dit jaar, het was niet al te druk op de camping , er waren nog veel plaatsen leeg... jammer want het is hier goed vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Jan18-04-2012

Rustige mooi gelegen camping

Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Jonge eigenaren die alles zelf doen en zeer behulpzaam zijn. Mooie wandelingen gemaakt met de hond rondom de camping landschap doet Limburgs aan. Zijn veel kastelen in de omgeving waaronder dat van Josselin daar ook een leuke markt. Uiteindelijk zijn wij een week gebleven. Camping is een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. In het dorp is niets verkrijgbaar men moet dus met de auto boodschappen doen. Brood is wel verkrijgbaar op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8johan11-08-2011

rustige kindvriendelijke camping

De tentplaatsen zijn ruim, net en goed onderhouden. Er is (te) veel schaduw. Bij de bar/ sanitair deel is er een vaste plaats voor een kampvuur en Bretoens kegelspel. Minstens één maal per week gaat het vuur tot 23:30 aan. Iedereen die wil of kan speelt een muziekinstrument of zingt. Veel Fransen komen dan ook speciaal naar deze camping om met gitaar of accordeon rond het vuur te musiceren. We waren aangenaam verrast! Het verwarmd zwembad is proper met zon van middag tot avond. Op de camping wordt cider gemaakt. De nieuwe eigenaar demonstreert het proces ter plaatse. De nieuwe eigenaar komt uit de horeca en biedt elke dag wel wat speciaal aan .(houtoven gebakken pizza, broodbak voor kinderen, galetten, heerlijke Bretoense mosselen). De plastieken borden nemen wel wat van de charme af. Brood is op bestelling te verkrijgen. (met soms een gratis stukje lokale lekkernij ). Enkel mooie wandelingen mogelijk in de richting van Hellean en langs het riviertje Ninian. (heide/bos).

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Jack13-07-2011

Aanrader

De camping is dit voorjaar in andere handen overgegaan, een jong stel met horeca ervaring, vriendelijk en behulpzaam. Wij waren hier vlak voor het begin van het hoogseizoen, dus vrijwel alleen senioren net als wij: een oase van rust, zeer ruime plek, superschoon sanitair, goedkoop. De bar en eetgelegenheid waren nog niet open, maar het zag er leuk uit.

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Camping La Vallée du Ninian

• Familie Kouwenberg, 10-08-2014

De gehele camping is aan te bevelen.

0 vragen over Camping La Vallée du Ninian

• Aantal campingplaatsen50 tot 200