Vakantiehuis La Clé de Taulé

Laatste review

Een aanrader in Bretagne

R. Werkman,
11-10-2016

In september 2016 hebben we genoten van 2 heerlijke vakantieweken in dit huisje. De streek is prachtig met mooie kust en baaien. Een hoogtepunt was het idylische plaatsje Roscoff.

Er is veel te zien en te beleven in de buurt van Taule. Ile de Ousseant (iets verder weg) en Ile de Batz vonden we de moeite van het bezoeken waard. Ook met het weer hadden we het getroffen. Geocachers: ook jullie komen aan jullie trekken. De eigenaren is een vriendelijk, gastvrij en behulpzaam gezin. Kortom een aanrader!

12 reviews over Vakantiehuis La Clé de Taulé in het Nederlands

Een aanrader in Bretagne

R. Werkman
11-10-2016

Super huisje in het mooie Bretagne

Fam.Roodhorst
7-8-2016

Leuk en smaakvol ingericht huis met ruime kamers. Badkamer met bad en een compleet moderne ingerichte keuken. Zeer vriendelijke ontvangst door de Nederlandse eigenaren. Zij kunnen je leuke tips over de omgeving geven. Rustige omgeving, 15 minuten van het strand en de winkels. Wij hebben veel gezien en gedaan in de omgeving. We hebben ook prachtig en warm weer gehad. In het huisje blijft het dan nog lekker koel. Kortom het was een zeer geslaagde vakantie in Bretagne.

Mooi huis, super omgeving

anoniem
6-8-2016

Een hele fijne vakantie gehad. Prima huis, liggend aan het woonhuis van de (Nederlandse) eigenaren. Goed ingerichte keuken, ruime kamers. Een eigen tuintje met tuinset die wat verouderd was. Wel veel vliegen in de tuin vanwege boerenbedrijf in de buurt.

Eigenaren behulpzaam en vriendelijk. Wij houden van onze privacy en die hebben we ook gekregen. Als we vragen hadden of er was iets dan stonden ze wel gelijk klaar. (Bv wij houden van barbequen op kolen bbq. Er was geen bbq beschikbaar. De eigenaar ging direct een kopen voor ons zodat we op de dag van aankomst deze konden gebruiken.)

Bretagne is heel mooi.

Kortom: een vakantie en een vakantie huis waar we met heel veel plezier aan terug denken.

Fantastisch genieten

Milissa Van Hauwermeiren
29-8-2015

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in "La Clé de Taulé". Alles was aanwezig wat we nodig hadden. De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. De uitbaters zijn hartelijke mensen en konden ons heel wat tips geven om in de omgeving te bezoeken. Onze meisjes spreken nog vaak van "huisje 2". Een onvergetelijke vakantie in het mooie Bretagne.

zeer fijn

Philip en Rita
19-8-2015

alles was aanwezig, zeer vriendelijke ontvangst, verder geen opmerkingen.

Heel goed

Kees Wessels
18-8-2015

M ooi en smaakvol met disign meubels ingericht. Ruime kamers. Praktische keuken waar alles

aanwezig is. Rustige omgeving en de zee is dichtbij. Mooie dorpen en vergeet niet de stad

Morlaix aan het einde van de baai.

Prima vakantie met fijn huis

Esther
14-8-2015

Alles was aanwezig wat je maar kon wensen. Compleet ingericht huis, vriendelijke eigenaren veel tips over de omgeving,

Wat een rust en prachtige plek

Ralph en Anke
6-10-2014

Prachtige plek met veel piepkleine strandjes op nog 15 minuten rijden, veel te doen binnen een half uur rijden en winkels erg dichtbij. Verwacht geen discoten hier, maar rust natuurlijk en sportieve mogenlijkheid... heerlijk tot rust gekomen!

gastvrij Bretagne

gerda en tom yntema
28-9-2014

wij waren eind juli een week in het huis. Zo schoon huis hebben wij nog nooit aangetroffen. En hele gastvrije eigenaren! De kust is vlakbij en de kust blijft boeien. Vooral mensen met jonge kinderen zullen het hier naar de zin hebben. Een heel groot grasveld waar de kinderen kunnen rennen, vliegen en spelen. En idd een klein ritje in de auto en je bent bij de kust. Wij waren er in het hoogseizoen en zelden druk. Al met al een aanrader

Wij zijn twee weken hier geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. Het huis voldeed voor ons aan alle verwachtingen én meer. Zo stond er zelfs een babybedje klaar voor onze dochter. De kamers zijn erg ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Voor ons was de magnetron bijv. heel handig ivm babyvoeding verwarmen.

Ondanks dat we, vanwege het zalige weer, niet veel binnen zijn geweest, is de woonkamer zeer ruim en gezellig ingericht.

We waren veel op het privé terras te vinden, waar we heerlijk konden ontbijten en zonnen. Onze 10 maanden oude dochter heeft ook veel op het grasveld gespeeld en kon zich daar prima vermaken.

In de buurt is er zó veel te doen. Wij zijn veel naar de kust geweest, elke keer een andere plek ontdekken en het mooie verschil van eb en vloed zien!

De Nederlandse eigenaren hebben ons veel geholpen. Kleine tips voor de winkeltjes in de buurt tot uitgebreide info over de omgeving. Wij komen hier zeker nog terug!

We hebben een aantal aanbieders voor La Clé de Taulé voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Clé de Taulé in Taulé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Clé de Taulé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.