Reviews over Taden (Côtes d Armor)

Woorden te kort om deze camping te kwalificeren.

Fam. Verweij,
    29-7-2018

Heerlijke en gastvrije camping. Iedeaal gelegen om Dinard, Mont St. Michel en het naburige Dinan te bezoeken. Ruim opgezette plaatsen met mooie Begroeïng.

Mochten we weer een keer dit gedeelte van Bretagne willen bezoeken, geen twijfel over mogelijk waar wij verblijven!

fantastisch

myriam,
    18-6-2018

Prachtige verzorgde terrassencamping met veel vaste chalets op aparte gedeelte . ruime kampeerplekken afgebakend met hoge conifeerheggetje,veel privacy. geasfalteerde padden. schoon sanitair. Campingwinkeltje biedt weinig in voorseizoen, om 9u ’s ochtends open en ’s avonds om 19u zondag gesloten,wel broodservice, niet mogelijk op zondag. Het restaurant heeft een goede kaart en eigenaar is bijzonder vriendelijk, gesloten op zondag. Personeel is vriendelijk. Jammer alleen bij de receptie wifi, gratis. Vanaf de camping loopt een autovrije wandelpad/fietspad naar de rivier de Rance en haventje van Dinan (3km).Een intermarché vindt je met de auto richting Dinan op 5 min of aan de andere kant van Dinan is er een Leclerq supermarkt, op 7km van de camping. Camping is heel goed voor een langer verblijf

Leuke uitvalbasis voor tochten

Piet,
    3-9-2012

Deze camping is mooi aangelegd met sanitair om door een ringetje te halen. Grote was cabines en douches. Personeel aan de receptie is met computer bezig terwijl men met je spreekt. Automatisme. Het restaurant stelt niet zo veel voor. Het winkeltje ook niet, maar de supermarkt is dichtbij. Wifi is gratis, maar om de eerste keer in te loggen duurt een of twee dagen.

Verzorgde camping, goed voor een paar nachten

Fam. Tromp, de Block,
    31-8-2009

Vriendelijke ontvangst, mooie met plaatsen tussen de hagen. Eigen koud water plaats. Prima, net sanitair. Veel Engelsen. Mooi, rustig fietsen over het jaagpad langs de rivier. Stadje dichtbij. Vanaf camping naar de stad ook een mooie wandeling. Veel eetgelegenheden naar ieders keuze. Doe wel goede schoenen aan om het stadje helemaal te bezoeken, er zitten wat flinke klimmomenten tussen.

Ook makkelijk naar de kust te rijden.

een goed camping met veel gratis extra

A keyer,
    20-7-2008

een goed camping met veel gratis extra.

ligging is erg goed en de stad is goed te bereiken

Taden (Côtes d Armor) scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews