Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Bois de Pleuven

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Bois de Pleuven voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 97 reviews
+11

5.6VoldoendeScore uit 97 reviews
  • 5.5Eetgelegenheden
  • 2.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

97 Reviews over Le Bois de Pleuven

• 5Fam vd Sloot02-08-2020

Leuk gehad, maar niet voor herhaling

Als NL gezin geen aanrader als je opzoek bent naar een camping voor kinderen, alles is Franstalig, ook de animatie. Douche is niet altijd goed van temp. Wc is erg vies. De tent is wel goed, bedden liggen goed en alle nodige spullen zijn aanwezig. Personeel is erg vriendelijk. Buiten de camping een prachtige omgeving en hele fijne vakantie gehad. Zwembad erg fijn. Geen speelplekken voor kinderen althans weinig en zeker als je NL spreekt.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7pernel25-08-2019

vacances agréable

un accueil agréable,un séjour très bien,mes enfants ont aimer les activité au camping la piscine il ont adoré,par contre le bar pas très accueillant surtout quand ont voulais du pain, il étais plus assis qu'a nous servir il faudrais qui revois son personnel au niveau du pain pizza

• 3Eetgelegenheden
  • 7Catalina Fernandez ter Stege21-08-2019

Rustig en mooie plek om de omgeving te verkennen

Ingerichte tent gehuurd, boscamping, je plek is ook echt in een bos met heel veel afstand tussen de andere plekken. Sanitair is matig, restaurant is heel beperkt met wel erg lekkere zelfgemaakte pizzas, nauwelijks tot geen winkel, echt heel klein. Vers brood bij de bar afhalen. Mooi zwembad en groot speelveld voor de kinderen, tevens midgetgolf aanwezig. Strand ligt op ongeveer 10 minuten met de auto rijden.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Maurice26-07-2019

Volgende keer toch verder kijken.

Het is echt een bos park met ruime plekken. De voer taal is hier Frans. De camping beheerder en de badmeester spreken ook Engels. Het park heeft betere tijden gekend. Zwembad is mooi maar vervallen. losse tegels en grindpad wat meer dan een massage is voor je voeten. Animatie val tegen voor mijn zoon van 4. Moet veel gepraat worden maar niet echt knutselen of tekenen. Chalets zijn echt bsaic ingericht. Let op als je een huisje boekt dat je geen huisje krijgt aan de straat kant. Hier word heel hard gereden. Personeel probeert je te helpen maar spreken alleen maar Frans. Let op receptie tijden kunnen afwijken van wat er op de deur hangt. Let op verwacht niet veel van de camping winkel die ook nog erg duur is. 15 minuten rijden ligt een grote winkel. Als je uit wil eten zijn ook restaurants op nog geen kwartier rijden. Let op. de wifi moet met creditcard voldaan worden. 37 euro per week voor een apparaat.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 3Chopineau11-08-2018

déçus

Impression général ce camping ne vaut pas les 4 étoiles, trop cher, mobil home pas propre, très abimé, les wc extérieurs sales, ce qui nous a plus la piscine et les animations au top. C'est inadmissible de payer aussi cher pour ne pas avoir de wiifi gratuit, location de vélo et barbecue trop cher. Nous avons eu du mal au début à trouver le camping. Très déçus nous ne reviendront pas.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9DamienS28-06-2018

Pas déçus

Troisième séjour en quatre ans, pas grand-chose à reprocher… L’accueil s'est bien amélioré, nous avons accéder à notre mobil home juste quelques minutes après notre arrivée. L’ambiance est sympa et le camping commence à se remplir. Climat pas top, mais ça ne nous a pas empêché de profiter de la piscine.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8DupitelA22-06-2018

Rien à redire !

Séjour agréable et reposant dans ce 4*. Service correct. Mobil-home agréable et bien rangé à notre arrivée. La piscine couverte était une vraie bénédiction vue la météo des deux premiers jours de notre séjour. C'est génial de se baigner quand il pleut des cordes ! On reviendra !

• 9Eetgelegenheden
  • 6Svh16-06-2018

Vriendelijk, oude boscamping

We zoeken altijd een aanbieding van touroperator. Elke keer een verrassing welke Mobil home je krijgt. Deze keer echt de oudste die we tot nu toe gehad hebben. Vloer bij de deur zakt door, bed zakt door. De camping ziet er vervallen uit, er is weinig onderhoud. Echt n bos camping, wel ruime plek. zwembad nog niet geprobeerd, maar ziet er van buiten aardig uit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, spreekt aardig Engels. Winkeltje is piepklein, voor de vergeten boodschappen. De sport plaatsen zijn vervallen en armoedig. Het weer is nu echt Bretons; het regent niet maar de zon breekt meerdere keren per dag door.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9A-LeBlanc5503-05-2018

Une belle première

Nous avons quitté le camping il y a moins d’une semaine, un séjour hors saison que nous avons apprécié. Pas trop de monde, ambiance électrique et animateurs au top de leur forme. Les gens étaient particulièrement sympas cette année et le personnel au petit soin. La plage n’est pas tout près mais une petite marche par ce temps ne fait pas de mal !

• 9Npaulette06-04-2018

De bonnes sensations

En dehors du mobile home qui avait besoin d'un petit coup de balai à notre arrivée, le reste était nickel. Les animations variées pour l'ensemble des vacanciers, tout le personnel semblait motivé, le dispositif de sécurité est rassurant pour les familles avec enfants. Séjour court, mais vraiment apprécié.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar