Camping L'Evasion

• Sfeer in stad8
  • Activiteiten8
  • Sfeer in stad8
  • Activiteiten8

Super locatie! Verzorgde chalets en ideale ligging om de prachtige streek te verkennen, per fiets of met de auto, ook voor de wandelaars.

Gereisd anders in januari 2016
2007

Mooie camping alleen jammer dat er weinig plaatsen zijn. De meeste plaatsen worden ingenomen door sta- caravan die verhuurd worden. De beheerders zijn zeer vriendelijk en doen de nodige om zie verstaanbaar te maken als je Frans beperkt is

Gereisd met partner in juli 2007
2006

Leuke kleinschalige camping, met voornamelijk franse kampeerders. Soms een verdwaalde hollander. Centraal gelegen t.o.v. leuke plaatsjes en stranden. Vriendelijke campinghouder. Prima camping voor met wat kleinere kinderen.

Gereisd familie in Thu Jul 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Evasion in St. Philibert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Evasion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.