9,2

Camping Domaine de Ker Ys in Bretagne is een kleinschalige camping vlakbij het strand. Het zwembad is wat klein, maar met een fijn gedeelte voor de allerkleinsten. Hou er wel rekening mee dat het in het noorden van Frankrijk flink kan afkoelen in de avond. Een aanrader voor een uitstapje in de omgeving is Oceanopolis in Brest.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ker Ys voor je op een rij gezet:

28 reviews over Camping Domaine de Ker Ys in het Nederlands

nette camping voor 1 keer

Michel uit Zoetermeer
29-7-2011

Het is een leuke nette camping maar toch niet voor herhaling vatbaar.Animatie voor kleine kinderen was er (bijna) niet en wat er was was in het Frans.Op de hele camping was niemand van TO te vinden.Het personeel spreekt op een enkeling na (bijna) geen Engels.Het sanitair werd 3 tot 4 keer per dag schoongemaakt (erg netjes) en op de camping zelf waren er de hele dag door mensen bezig met opruimen.Zwembad was wel mooi en leuk voor kleinere kinderen.Ligging aan het strand en mooie omgeving.Dus al met al een leuke camping maar toch niet om nog een keer naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gregory Lecoutre, Responsable Marketing, Fri Jul 31 2015 16:12:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo

vielen Dank für das interessante Kommentar.

Mit besten Grüßen, Gregory Lecoutre

schitterende omgeving en indrukwekkende kust

wetzels
17-3-2011

Door groot verschil in eb en vloed is de zee soms ver teruggetrokken, waardoor je over het strand op mooie plekken kunt komen. Gezellige plaatsen in de buurt. De camping zelf beschikt niet over eetgelegenheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk vlakbij het strand!

fam. Mosterd
6-8-2010

We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Het personeel was zeer vriendelijk, het strand op steenworp afstand, de stacaravan schoon, prachtige natuur en gezellige plaatsjes in de omgeving. De enige minpuntjes die we kunnen bedenken: De caravans staan dicht op elkaar en met het weer moet je een beetje geluk hebben. We komen vast nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

D-reizen

Nette camping met mooi zwembad

Familie Van den Bogaard
12-9-2009

Nette camping, hadden via vacansoleil geboekt en hadden hele mooie nette caravan. Personeel doet haar best, spreekt redelijk engels. Animatie is alleen in het frans helaas, zoook de filmvoorstellingen. Camping ligt pal aan een heel breed zandstrand gedurende de dag, later op de dag komt het water op tot aan de weg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

prima maar saai

Nicole
23-8-2009

de camping ligt eigenlijk in Pentrez-plage, echt direct aan het prachtige brede strand (bij eb dan) in Pentrez zijn twee creperies en 2 bar-tabacs en een dure friet/ijs-tent. De dichtstbijzijnde supermarkt is op 6 km. Er is verder niet veel te doen in de omgeving, dus bij matig weer heb je een probleem. Het weer schijnt hier vaak niet zo super te zijn. Quimper (35 km) is wel heel leuk. Océanopolis in Brest is best duur, maar wel aardig. Camping zelf is Frans, maar personeel spreekt redelijk Engels en zijn heel aardig en behulpzaam. Elke avond Franse disco/karaoke etc, wij stonden op nr 150, dat is dus pal naast de feesttent. Gelukkig slaapt ons dochtertje héél vast.....

Leuke familiecamping, prachtige ligging.

Fam. Kooiman
10-8-2009

Deze zomer stacaravan gehuurd op deze camping. Prima, ruime caravan, leuke camping met een prachtige ligging. De weg oversteken en zo het strand op, tenminste......als het mooi weer is want daar ontbrak het nogal eens aan deze zomer. Dat is wel jammer, kinderen zwommen in het verwarmde zwembad dat er ook mooi uitziet. De omgeving is erg mooi en afwisselend; rotspartijen, veel groen en typisch franse dorpjes. Voor vertier voor oudere kinderen is hier niet veel te doen. Het boulevardje is goed voor een ijsje en een patatje, geen winkeltjes. De camping is erg frans georienteerd, dus activitieten voor de mensen in het frans, niet leuk voor kinderen. Maar leuke, mooie vakantie gehad!! Aanrader voor natuurliefhebbers, geen uitgaansgebied, heerlijk strand ook voor kleine kinderen, geen zonzekerheid!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

super camping

Sandra
28-7-2009

De ligging van de camping is perfect. Pal aan een mooi zand strand. Elke dag verse croissants en stokbrood. Als je niet van massa toerisme houdt en wil genieten van de omgeving dan is dit de perfecte camping.

Gereisd Met partner in Tue Jul 28 2009 10:29:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

leuke kleine camping pal aan zee

yvonne Rustenberg
4-8-2008

mooi zwembad, vriendelijk en bereidwillig eigenaarsechtpaar

Gereisd Familie in augustus 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Ker Ys in St. Nic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Ker Ys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.