9,2

Camping Domaine de Ker Ys in Bretagne is een kleinschalige camping vlakbij het strand. Het zwembad is wat klein, maar met een fijn gedeelte voor de allerkleinsten. Hou er wel rekening mee dat het in het noorden van Frankrijk flink kan afkoelen in de avond. Een aanrader voor een uitstapje in de omgeving is Oceanopolis in Brest.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ker Ys voor je op een rij gezet:

25 reviews over Camping Domaine de Ker Ys in het Nederlands

Het mooi strand maakt veel goed.

vakantie-fanaat
26-7-2013

Positief: ligging bij het strand, redelijk ruime plaatsen, receptiemedewerkers. Negatief: sanitair (3 wc's is echt te weinig), hangjongeren op bepaalde gedeeltes van de camping, zwembad aan de kleine kant (wel schoon en leuk).

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Leuk voor jongere kinderen

Wij uit Almere
25-7-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De camping is prachtig verzorgd, nog nooit hebben wij zo'n nette camping getroffen. De caravan waar wij in zaten was netjes, de bedden lagen prima. Grote koelkast en groot diepvriesvak erboven. Helaas was er voor onze jongens van 11 en 15 jaar weinig te beleven op de camping. Misschien dat het kwam omdat er weinig Nederlandse leeftijdsgenootjes waren. Maar dan is de camping minder aantrekkelijk. De omgeving is prachtig, straat over en je staat op het strand. Het zwembad vonden wij tegenvallen,. We vonden het klein en te warm. Maar dat kan ook komen omdat we prachtig weer hebben gehad en wij de zee dan lekkerder vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Mooie camping met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Erleyne
23-7-2013

Wij hebben een hele leuke tijd gehad op Camping Domaine de Ker Ys in St. Nic. Rustige camping waar toch genoeg te doen is! Een heel mooi zwembad, sportgelegenheid en entertainement, heel leuk voor kinderen. De weg oversteken en dan zit je op het zandstrand. De camping is schoon en netjes verzorgd. Enige minpuntje is de beperkte horeca in de buurt, om lekker te eten moet je echt even met de auto op pad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

D-reizen

Verrassende camping, juist voor iets oudere jeugd

familie
4-8-2012

Eind juli 2012 geboekt. Last Minute. 11 uur later zaten we in de auto. We hadden geen idee wat ons te wachten stond. 3 kids ( 8-10-12 jr) op de achterbank geplakt, en rijden maar..... Heenreis al prachtig, met als hoogtepunt de bruggen bij Le Havre. Tot onze schrik zat camping aan zee. Meestal betekent dat overdreven drukte en veel te kleine plekken. Hier niet.. Plekken ruim genoeg, goede caravan, goed onderhouden en een nette keuken. Verrassend rustig op camping. Alle dagen pas rond 09.30 wakker, dan pas komt de camping, rustig, tot leven. Heerlijk... eindelijk eens uitslapen.... Zeer mooi en ruim strand en heerlijke zee. Een prachtige omgeving, met genoeg te doen en te zien. Genoeg supermarkten in de omgeving om op de terugweg wat mee te pakken voor het eten maken. 's Avonds kwamen de jongelui samen op het voetbalveldje. Gaf even rumoer, maar ook zij hebben vakantie toch ??? Geen petit paradis, de allerkleinsten moeten wat anders zoeken, maar vanaf een 6 tot 15 jaar helemaal goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

veel lawaai

lina
9-7-2012

Elke avond van 19.00 uur tot 23.30 veel lawaai en muziek, slapen tot deze tijd onmogelijk.

Gereisd Met partner in juni 2012

leuke camping direct aan zee

M.
27-8-2011

Leuke, kleinschalige camping, direct aan het prachtige strand. Leuke bezienswaardigheden in de buurt en prachtig landschap. Het weer is altijd afwachten... Huisjes uitstekend. Leuke veranda en voldoende ruimte van binnen. Animatie op de camping en een leuk zwembad voor de kinderen. Zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gregory Lecoutre, Responsable Marketing, Fri Jul 31 2015 16:06:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo,

vielen Dank für das nette Kommentar. Unser Campignteam wird sich bestimmt daüber freuen.

Mit besten Grüßen, Gregory Lecoutre

Zeer mooie camping

Fam. Jongstra
4-8-2011

Wij zijn hier onlangs geweest. Het is een zeer nette camping. Alles is prima geregeld. de omgeving vonden wij geweldig. Je steekt de straat over en je zit op het strand. Wij hadden het weer goed mee. Gemiideld 30 graden. Eten is lastig. Op de camping zit niets. Er word wel 2x een eet avond voor de hele camping geregeld. Buiten de camping vind je een Kapab zaak. Voor de rest zit er niet veel in de buurt. Het zwembad is leuk voor de kleintjes. Mannen moeten alleen we een strakke zwembroek aan. Het is zeker de moeite waard om hier eens heen te gaan. Hou je van mooie omgevingen en strand dan zit je hier zeker goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nette camping voor 1 keer

Michel uit Zoetermeer
29-7-2011

Het is een leuke nette camping maar toch niet voor herhaling vatbaar.Animatie voor kleine kinderen was er (bijna) niet en wat er was was in het Frans.Op de hele camping was niemand van TO te vinden.Het personeel spreekt op een enkeling na (bijna) geen Engels.Het sanitair werd 3 tot 4 keer per dag schoongemaakt (erg netjes) en op de camping zelf waren er de hele dag door mensen bezig met opruimen.Zwembad was wel mooi en leuk voor kleinere kinderen.Ligging aan het strand en mooie omgeving.Dus al met al een leuke camping maar toch niet om nog een keer naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gregory Lecoutre, Responsable Marketing, Fri Jul 31 2015 16:12:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo

vielen Dank für das interessante Kommentar.

Mit besten Grüßen, Gregory Lecoutre

schitterende omgeving en indrukwekkende kust

wetzels
17-3-2011

Door groot verschil in eb en vloed is de zee soms ver teruggetrokken, waardoor je over het strand op mooie plekken kunt komen. Gezellige plaatsen in de buurt. De camping zelf beschikt niet over eetgelegenheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk vlakbij het strand!

fam. Mosterd
6-8-2010

We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Het personeel was zeer vriendelijk, het strand op steenworp afstand, de stacaravan schoon, prachtige natuur en gezellige plaatsjes in de omgeving. De enige minpuntjes die we kunnen bedenken: De caravans staan dicht op elkaar en met het weer moet je een beetje geluk hebben. We komen vast nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Ker Ys in St. Nic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Ker Ys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.