9,2

Camping Domaine de Ker Ys in Bretagne is een kleinschalige camping vlakbij het strand. Het zwembad is wat klein, maar met een fijn gedeelte voor de allerkleinsten. Hou er wel rekening mee dat het in het noorden van Frankrijk flink kan afkoelen in de avond. Een aanrader voor een uitstapje in de omgeving is Oceanopolis in Brest.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ker Ys voor je op een rij gezet:

14 reviews over Camping Domaine de Ker Ys in het Nederlands

Leuke mooie vakantie

Fam janssen
8-8-2017

Huisjes en camping waren erg schoon wij zaten achteraan op de camping daar was meer plaats om het huisje heen als vooraan op de camping omgeving prachtig strand ook heel mooi en grote schelpen en zeesterren animatie was minder alles in Frans mini disco pas om 20.30 je kunt er iedere dag vers stokbrood halen bij de receptie personeel erg vriendelijk en behulpzaam de temperatuur was ong 20 graden in juli begin augustus en het waait flink dus vesten mee nemen en regenlaarsjes voor kids aan het strand maar evengoed gezwommen in het zwembad echt een leuke vakantie voor als je met kleine kinderen gaat de jeugd heeft er wat minder je kunt er niet gaan stappen weinig te doen oceanopolis in brest is een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een gemoedelijke, klein schalige camping.

Fam. Jansen
19-8-2016

De camping ligt op een prachtige locatie. Onze stacaravan stond op het achterste gedeelte van de camping. We hadden een ruime plek met prachtige bloeiende bloemen. Op het voorste gedeelte van de camping zijn de plekken iets kleiner. De caravan (via een Touroperator) was wel degelijk, maar voldeed prima. Het zwembad is klein, maar vooral jonge kinderen vermaken zich prima. Helaas, was het ten tijde van ons verblijf regelmatig te fris.

In de periode waren er veel Fransen op de camping. De camping is ook Frans georiënteerd, maar de medewerkers zijn zeer behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Nette kleinschalige camping op super locatie

Familie van Rijn
16-8-2016

Een zeer nette kleinschalige camping. Het zwembad is leuk met kleine (tot 12 jaar) kinderen. Altijd wel een ligbed. Vanaf de camping loop je zo het strand op! Prachtig breed strand. De zee loopt heel geleidelijk af en geen schelpen of stenen op de bodem. In de omgeving is niet heel veel spannends te beleven maar de natuur en de plaatsjes zijn prachtig. Wij hadden op de camping een stacaravan van touroperator maar die was wat gedateerd. De animatie is in het Frans. Geen restaurant op de camping maar bijna elke dag stond er wel een mobiel tentje (brood, pizza, crepes enz.). Al met al een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

genieten!!

fam de Jonge
10-8-2014

Camping pal aan zee, super!! Wifi bij het infopunt eind vd straat gratis. Sanitair verouderd, maar werd 4x per dag schoongemaakt. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kleine plaats voor caravan, maar ging prima. Ligging fantastisch, omgeving ook!! Point du Raz, Cap de Chevre, Crozon...aan te bevelen. Wij hebben iig genoten!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Goed te doen

Marijn
27-8-2013

Kleinschalige camping vlak aan zee. Meer stacaravans als staanplaatsen. Als het mooi weer is, hoef je alleen de weg maar over te steken voor het strand!! Uit eten/ boodschappen: minimaal 6 km rijden. Brood is wel bij de receptie te krijgen. Personeel is heel vriendelijk. Klachten, vragen worden vrij snel verholpen.

Voor de camping is een kebabtent, maar dat heb je na 1 keer ook wel gezien. Voor kinderen (3-10) genoeg te doen. Franse animatie, maar daar moet je maar aan wennen. Tot 12 uur soms lawaaiig. Mooie omgeving, leuke Franse plaatsjes. Qua afstand/ reistijd toch nog best een eind rijden.

De stacaravans worden via meerdere touroperators aangeboden, vaak nog prijsverschil.

Je mag op de camping gewoon met kooltjes BBQen!! Zee: vrij groot verschil tussen eb en vloed. Strand is soms wel 150 m breed/ 3 km lang. Met name veel Fransen uit de omgeving in het weekeinde.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het mooi strand maakt veel goed.

vakantie-fanaat
26-7-2013

Positief: ligging bij het strand, redelijk ruime plaatsen, receptiemedewerkers. Negatief: sanitair (3 wc's is echt te weinig), hangjongeren op bepaalde gedeeltes van de camping, zwembad aan de kleine kant (wel schoon en leuk).

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Mooie camping met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Erleyne
23-7-2013

Wij hebben een hele leuke tijd gehad op Camping Domaine de Ker Ys in St. Nic. Rustige camping waar toch genoeg te doen is! Een heel mooi zwembad, sportgelegenheid en entertainement, heel leuk voor kinderen. De weg oversteken en dan zit je op het zandstrand. De camping is schoon en netjes verzorgd. Enige minpuntje is de beperkte horeca in de buurt, om lekker te eten moet je echt even met de auto op pad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

leuke camping direct aan zee

M.
27-8-2011

Leuke, kleinschalige camping, direct aan het prachtige strand. Leuke bezienswaardigheden in de buurt en prachtig landschap. Het weer is altijd afwachten... Huisjes uitstekend. Leuke veranda en voldoende ruimte van binnen. Animatie op de camping en een leuk zwembad voor de kinderen. Zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gregory Lecoutre, Responsable Marketing, 31-7-2015

Hallo,

vielen Dank für das nette Kommentar. Unser Campignteam wird sich bestimmt daüber freuen.

Mit besten Grüßen, Gregory Lecoutre

Zeer mooie camping

Fam. Jongstra
4-8-2011

Wij zijn hier onlangs geweest. Het is een zeer nette camping. Alles is prima geregeld. de omgeving vonden wij geweldig. Je steekt de straat over en je zit op het strand. Wij hadden het weer goed mee. Gemiideld 30 graden. Eten is lastig. Op de camping zit niets. Er word wel 2x een eet avond voor de hele camping geregeld. Buiten de camping vind je een Kapab zaak. Voor de rest zit er niet veel in de buurt. Het zwembad is leuk voor de kleintjes. Mannen moeten alleen we een strakke zwembroek aan. Het is zeker de moeite waard om hier eens heen te gaan. Hou je van mooie omgevingen en strand dan zit je hier zeker goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nette camping voor 1 keer

Michel uit Zoetermeer
29-7-2011

Het is een leuke nette camping maar toch niet voor herhaling vatbaar.Animatie voor kleine kinderen was er (bijna) niet en wat er was was in het Frans.Op de hele camping was niemand van TO te vinden.Het personeel spreekt op een enkeling na (bijna) geen Engels.Het sanitair werd 3 tot 4 keer per dag schoongemaakt (erg netjes) en op de camping zelf waren er de hele dag door mensen bezig met opruimen.Zwembad was wel mooi en leuk voor kleinere kinderen.Ligging aan het strand en mooie omgeving.Dus al met al een leuke camping maar toch niet om nog een keer naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gregory Lecoutre, Responsable Marketing, 31-7-2015

Hallo

vielen Dank für das interessante Kommentar.

Mit besten Grüßen, Gregory Lecoutre

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Ker Ys in St. Nic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Ker Ys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.