Camping Domaine de Ker Ys

• 8.7Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Domaine de Ker Ys in Bretagne is een kleinschalige camping vlakbij het strand. Het zwembad is wat klein, maar met een fijn gedeelte voor de allerkleinsten. Hou er wel rekening mee dat het in het noorden van Frankrijk flink kan afkoelen in de avond. Een aanrader voor een uitstapje in de omgeving is Oceanopolis in Brest.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ker Ys voor je op een rij gezet:

211 reviews over Camping Domaine de Ker Ys

• 6Y.S. Leenders25-08-2019

Redelijk

Caravan van touroperator was prima verzorgd. Op de camping was vrijwel geen wifi ontvangst en geen gsm verbinding. Zeer onhandig i.v.m. ter plekke uitzoeken van leuke dagtripjes. Abonnement voor 1 week (€ 24,--) aangeschaft. Desondanks vrijwel geen bereik. Animatie op de camping uitsluitend frans, wat het voor andere nationaliteiten minder aantrekkelijk maakt. In de directe omgeving van de camping is niet veel te doen. Vrijwel geen winkeltjes of restaurants. Op de camping zelf ook geen winkel. Bij de receptie kan je een paar eerste levensmiddelen kopen, en in de morgen broodjes voor het ontbijt. De omgeving is echt prachtig!, diverse fantastische uitstapjes gemaakt. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar qua voorzieningen in/op en rondom de camping hebben wij wel betere locaties bezocht.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 5fam. grob09-08-2019

nooi meer

Absoluut geen verblijf voor gezinnen met kinderen ouder dan 11 jaar. Wij hadden voor 2 weken geboekt maar zijn na 1 week al weer naar huis gegaan. Op de camping aangekomen krijg je een welkom map met op de binnenzijde de tekst: tips voor als u vertrekt!!! We zijn er net !!! en een prijslijst van de consumpties op het park. Verder helemaal niets. De animatie is gericht op Franse bezoekers. Geen enkel woord Engels of ook maar een poging daartoe. Ook niet zoals op ander camping bijvoorbeeld leden van het animatieteam die kinderen opzoeken en aangeven wat er die dag te doen is. Het zwembad is erg klein de foto's op de sites en folders zijn absoluut misleidend. In de directe omgeving niets te doen voor de kinderen. Direct aan de weg zijn er nog 2 cafés echter gesloten. Direct aan de camping is er de Mac Dan. Hier kan je een ijsje kopen of friet e.d. Ons advies is duidelijk met oudere kinderen ZOEK VERDER.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Rens23-04-2019

Geweldige vakantie om nooit te vergeten.

Heerlijk verblijf daar gehad. Goede en mooie camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    8Lous24-07-2018

Fantastisch, tegenover de zee, mooi uitzicht.

Het is een kleinschalige, mooie camping. Wij waren met 2 pubers en voor hun is er niet zo veel te doen. Voor kleine kinderen is het fantastisch, leuke activiteiten, ook op 't strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt tegenover de zee, ideaal. Bij de receptie kun je niet pinnen en pinautomaat, niet gelijk in de buurt, dus zorg voor contant geld. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Wij uit Almere25-07-2013

Leuk voor jongere kinderen

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De camping is prachtig verzorgd, nog nooit hebben wij zo'n nette camping getroffen. De caravan waar wij in zaten was netjes, de bedden lagen prima. Grote koelkast en groot diepvriesvak erboven. Helaas was er voor onze jongens van 11 en 15 jaar weinig te beleven op de camping. Misschien dat het kwam omdat er weinig Nederlandse leeftijdsgenootjes waren. Maar dan is de camping minder aantrekkelijk. De omgeving is prachtig, straat over en je staat op het strand. Het zwembad vonden wij tegenvallen,. We vonden het klein en te warm. Maar dat kan ook komen omdat we prachtig weer hebben gehad en wij de zee dan lekkerder vinden.

• 4Eetgelegenheden

• 8familie04-08-2012

Verrassende camping, juist voor iets oudere jeugd

Eind juli 2012 geboekt. Last Minute. 11 uur later zaten we in de auto. We hadden geen idee wat ons te wachten stond. 3 kids ( 8-10-12 jr) op de achterbank geplakt, en rijden maar..... Heenreis al prachtig, met als hoogtepunt de bruggen bij Le Havre. Tot onze schrik zat camping aan zee. Meestal betekent dat overdreven drukte en veel te kleine plekken. Hier niet.. Plekken ruim genoeg, goede caravan, goed onderhouden en een nette keuken. Verrassend rustig op camping. Alle dagen pas rond 09.30 wakker, dan pas komt de camping, rustig, tot leven. Heerlijk... eindelijk eens uitslapen.... Zeer mooi en ruim strand en heerlijke zee. Een prachtige omgeving, met genoeg te doen en te zien. Genoeg supermarkten in de omgeving om op de terugweg wat mee te pakken voor het eten maken. 's Avonds kwamen de jongelui samen op het voetbalveldje. Gaf even rumoer, maar ook zij hebben vakantie toch ??? Geen petit paradis, de allerkleinsten moeten wat anders zoeken, maar vanaf een 6 tot 15 jaar helemaal goed.

• 8Staat v/h sanitair

• 7fam. Mosterd06-08-2010

Heerlijk vlakbij het strand!

We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Het personeel was zeer vriendelijk, het strand op steenworp afstand, de stacaravan schoon, prachtige natuur en gezellige plaatsjes in de omgeving. De enige minpuntjes die we kunnen bedenken: De caravans staan dicht op elkaar en met het weer moet je een beetje geluk hebben. We komen vast nog eens terug!

1 tip over Camping Domaine de Ker Ys

• fam de Jonge, 10-08-2014

Point du Raz Cap de Chevre Crozon

2 vragen over Camping Domaine de Ker Ys

• ans, 31-01-2017

honden op het strand

weet iemand of je hier ook honden op het strand zijn toegestaan in het hoogseizoen

• Bretagne, 24-09-2016

omgeving

Is er in de omgeving voldoende te doen? Leuke stadjes en kastelen om te bezoeken? Ook nog op loopafstand een leuke dorpje met wat eetgelegenheden en gezelligheid?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig