9,2

Camping Domaine de Ker Ys in Bretagne is een kleinschalige camping vlakbij het strand. Het zwembad is wat klein, maar met een fijn gedeelte voor de allerkleinsten. Hou er wel rekening mee dat het in het noorden van Frankrijk flink kan afkoelen in de avond. Een aanrader voor een uitstapje in de omgeving is Oceanopolis in Brest.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Ker Ys voor je op een rij gezet:

Eurocamp

2 reviews over Camping Domaine de Ker Ys in het Nederlands

veel lawaai

lina
9-7-2012

Elke avond van 19.00 uur tot 23.30 veel lawaai en muziek, slapen tot deze tijd onmogelijk.

Gereisd Met partner in juni 2012

super camping

Sandra
28-7-2009

De ligging van de camping is perfect. Pal aan een mooi zand strand. Elke dag verse croissants en stokbrood. Als je niet van massa toerisme houdt en wil genieten van de omgeving dan is dit de perfecte camping.

Gereisd Met partner in Tue Jul 28 2009 10:29:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Ker Ys in St. Nic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Ker Ys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.