Camping Le Balcon de la Baie

Kleine hotelsWeer vandaag19°14°
Camping Le Balcon de la Baie
8,8

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Le Balcon de la Baie in het Nederlands

Kom telkens terug.. Fantastische ligging.

Hans van Straalen
4-7-2016

Sublieme camping met mooie plekken en voldoende mogelijkheden in de omgeving.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Nog een toevoeging van mij Hans

Hans
19-5-2015

Afgelopen winter heeft het management (Gaēlle en Sylvain) opnieuw zijn best gedaan om de camping verder te verbeteren. Het sanitair(de toiletten) voor de dames is compleet vernieuwd en ziet er pico bello uit. Verder is er een extra douche gemaakt en alles van een nieuw laagje verf voorzien. Het terrein zelf is netjes onderhouden en natuurlijk blijft het uitzicht fantastisch. Ik heb mijn vorige commentaar wel in 2012 gegeven maar ben na dat jaar nog telkens tenminste twee keer per jaar op mijn balconnetje geweest. Ben ook nu net weer thuis na 3 weken vanaf eind april. Ga nog terug dit jaar in ieder geval. Deze update vond ik noodzakelijk omdat de kwaliteit van het sanitair voor de meeste mensen van cruciaal belang is.

Gereisd Alleenreizend in Sun Apr 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stormachtig uitzicht op de baai

Jack
28-2-2012

In het voorseizoen is hier weinig te beleven, maar daardoor lekker rustig, ook 's nachts. Weinig personeel gezien, maar dat is ook niet nodig. Uitzicht over de baai is geweldig. Helaas kan het vanaf die kant ook flink stormen en beschutting is er nauwelijks. Sommige plaatsen zijn gescheiden door lage heggen. Het is een goede camping om het noordoosten van Bretagne te verkennen. Er is een dorp in de buurt, maar voor een supermarkt moet je wat verder, Dol de Bretagne is de eerste echte grote plaats in de omgeving. Je staat zo aan het strand van de baai, met uitzicht naar Mont St Michel (fietsafstand), van de toeristische drukte daar is op deze camping weinig te merken.

Gereisd Alleenreizend in mei 2010

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Balcon de la Baie in St. Marcan (Ile et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Balcon de la Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.