Camping Le Balcon de la Baie

8.7Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, St. Marcan (Ile et Vilaine)

8.7Fantastisch

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

153 reviews over Camping Le Balcon de la Baie

• 2017
    9Coby04-09-2017

Fantastisch mooi gelegen camping

Leuke eigenaren en je voelt je echt gast. Rustige camping en omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10sjaak30-05-2017

fantatisch hotell

Fantastisch hotel met zeer behulpzame mensen en erg rolstoelvriendelijk

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Sylvain, Propriétaire, 29-06-2017

Thank you for your review, we are like our customers ! Many thanks and hope to see you again. Regards

• Oude reviews

7HenkR18-11-2011

Ligging en zwembad en dat is het

Ik lees alle reviews hier, maar toen wij er dit waren komt het niet met ons beeld overeen. Camping ligt mooi en is dichtbij Mont St Michel. Zwembad ligt er ook mooi bij. Eigenaars heel aardig, maar om te camperen nee. De plaatsen zijn hobbelig met keien. Lager gelegen nog wat plekken voor trekkerstentjes. Het sanitair zag er niet fris uit en in de 2 dagen dat wij er waren is het ook niet schoongemaakt. Ik denk dat het wel gaat als je een staancaravan huurt.

• 6Staat v/h sanitair

12 tips over Camping Le Balcon de la Baie

• Babette, 15-07-2014

Plek 46 is zeer geschikt voor grote tent. Vlak, ruim en mooi uitzicht.

• anoniem, 06-08-2013

Het dichtbij gelegen restaurant serveert regionale gerechten en is prima (prijs-kwaliteit).

• judith smeenk, 25-06-2013

Bezoek Mont Saint Michel zowel met hoog als laag water, zeker de moeite waard. Ook een tocht langs de kust, en St. Malo zijn de moeite waard.

4 vragen over Camping Le Balcon de la Baie

• leonie, 21-01-2019

hond

hoi, we willen misschien in de zomer een week naar deze camping. Alleen is de omgeving hondvriendelijk? we gaan ook met onze dochters van 3 en 13 jaar. Mag de hond evt in de bench een uurtje alleen zijn als we willen gaan zwemmen? en mogen honden in bepaalde pretparken enzo in de buurt? we zijn nog nooit op een camping geweest, dus nieuw voor ons

• Rolf, 07-09-2016

WIFI

Voor onze pubers (19, 17 & 15 jaar is WIFI een eerste levensbehoefte. Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn voor de WIFI...? Alvast bedankt!

• Angelique, 15-08-2016

Zomer 2016 - Tekenplaag???

In een recensie van Juli las ik dat mensen de camping hadden ontvlucht vanwege grote overlast door teken. Kan iemand dit beamen of viel het eigenlijk best mee?? Ik heb interesse om in het naseizoen te gaan en maak me met een hondje toch iets zorgen om een tekenplaag.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig