Camping Le Balcon de la Baie

8.7Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, St. Marcan (Ile et Vilaine)

8.7Fantastisch

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

153 reviews over Camping Le Balcon de la Baie

• 2018
    9Driessen18-08-2018

Nette camping in prachtige omgeving.

Schitterende camping met zeer vriendelijke Franse eigenaren die goed Engels spreken en kunnen je een schat aan informatie geven over de regio. De receptie is open van 10-12 en 14-19 uur.

Sanitair was keurig, 2x p.d. schoongemaakt (6 en 15 uur), toiletten incl. Wc-papier en de douches zijn heerlijk.

Zwembad keurig verzorgd en goed schoon en conform de Franse veiligheidsregels. De openingstijden van het zwembad zijn wel kort van 10-19 u. Mag wat langer in het hoogseizoen.

De plekken rond het zwembad zijn ruim genoeg en afgebakend door lage hegjes. De electra werkt goed en WiFi bereik is top!

Er is een grote parkeerplaats aanwezig waar de auto's prima kunnen staan en echt niet ver, 2 min lopen. Jammer was dat veel mede kampeerders er voor kozen de auto vlak voor de tent/vouwwagen/caravan te parkeren. De camping is autovrij nog mooier!

• 9Eetgelegenheden

• 8ruud slagter20-05-2018

chapeau

we hebben een mobil home gehuurd op deze camping. Alles aanwezig en bijzonder schoon. De eigenaren zijn heel begaan met hun camping en met hun gasten. Wij hebben een fantastisch week aldaar gehad. We geven de uitbaters van de camping een dikke pluim.

• 2017
    8A.den ouden28-08-2017

Top plek

Prima camping wordt alleen een beetje gedomineerd door Nederlanders kinderen worden niet begeleid in de toilet gebouwen gehandicapten sanitair wordt gebruikt om kind te douchen. Camping doet er op beleefde wijze echt veel aan alleen tsja beleefd werk bij deze groep niet echt Uitermate vriendelijke eigenaren. Zij bestiert de camping hij de receptie.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Samsen12-08-2017

Heerlijke, rustige camping in mooie omgeving

Dit is vakantie; rustige camping (om 23.00 uur is het echt stil), ruime plekken, aardige, behulpzame eigenaren. Sanitair is prima, wordt voldoende schoongemaakt maar over sommige gasten blijf je je verbazen. Elke morgen komt er een bakker langs en bijna elke avond is er een foodtruck, een leuk concept. Camping heeft een mooie ligging voor diverse uitstapjes. Wij hebben het heerlijk gehad.

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Debby Sieling10-07-2016

Fantastisch!

Wat een mooie relaxte plek! Een terugkomer!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Tot. Knip04-07-2016

Heerlijk rustige camping

Mooie omgeving met genoeg uitstapjes. Lekker rustige camping en 'staat avonds altijd een kok of eetgelegenheid die op de camping komt

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Marco Bergman03-08-2015

Leuke camping met prachtig uitzicht over de baai.

De camping is zeer netjes. Rond een uur of 10 - half 11 is het echt stil op de camping, wel een zaklamp mee want achterop het veld wordt niets verlicht. Achterop het veld is het wel een uitdaging om je caravan of tent recht neer te zetten, deze plekken lopen veelal erg af. (hier heb je wel het mooiste uitzicht!) Voorop het veld heb je hier geen last van en zijn de plaatsen ook ruimer heb ik het idee.

Het zwembad wordt dagelijks goed bijgehouden, is mooi en groot genoeg, in de tijd dat wij er stonden was het water wel behoorlijk fris.

De inrichting van het sanitair is vrij nieuw en wordt regelmatig schoongemaakt.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Naast Frans spreken ze ook zeer goed Engels.

In "Le Vivier-sur-Mer"zit een zeer goede pizzeria "L'Amaryllis", de man met zijn busje op de camping vonden wij (we houden het netjes...) "minder sympathiek".

En... Bretagne is super!!!!

• 6Eetgelegenheden

• 8Bianca van Dalen07-08-2014

Prima keus

Fijne camping, mooi uitzicht op de baai, prima zwembad, 's ochtends bakker en 's avonds een tentje met wisselend aanbod aan warm eten. Kinderen waren voor het grootste gedeelte jonger dan 12. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Mont-Saint-Michel, St. Malo, Fort La Latte, Pointe de Grouin, mooie baaitjes...Ga voor tips vooral naar de zeer behulpzame eigenaren!

• 7Eetgelegenheden

Gaëlle & Sylvain, Propriétaire, 29-01-2015

Thank you for your stay and review and hope to see you a second time

• 9Fam. Knip12-06-2014

Echt een heerlijke camping!

Camping Le Balcon de la Baie is een heerlijk rustige camping met prachtig uitzicht op zee. De meeste kampeerplekken zijn rond het zwembad gesitueerd zodat je vrijwel geen overburen hebt. In het hoogseizoen komt de bakker iedere morgen op de camping met vers gebakken brood. Een restaurant is niet aanwezig maar dat wordt op een zeer originele manier gecompenseerd. Iedere avond is er namelijk een andere 'cateraar' aanwezig op het terrein die ter plekke de maaltijden vers voor je bereidt. En niet hoeven koken tijdens je vakantie is af en toe wel zo prettig. Het zwembad is speels opgezet met o.a. een kindergedeelte maar ook een jacuzzi waarin het op warme dagen echt heerlijk toeven is! En ja de regels in Frankrijk omtrent het zwemmen zijn streng dus geen boxershorts in het zwembad ivm de hygiene! Tot slot: de eigenaars van de camping spreken prima engels en zullen er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij gaan er dit jaar voor de derde keer heen.

• 9J. Nollen16-08-2013

Prachtige camping!

Camping ziet er heel verzorgd uit, mooi zwembad, ligging is prachtig. Zeker door de gastvrije gastheer en gastvrouw is dit een camping die wij zeker aanbevelen als je een rustige camping zoekt in de omgeving van Mont St. Michel

12 tips over Camping Le Balcon de la Baie

• Babette, 15-07-2014

Plek 46 is zeer geschikt voor grote tent. Vlak, ruim en mooi uitzicht.

• anoniem, 06-08-2013

Het dichtbij gelegen restaurant serveert regionale gerechten en is prima (prijs-kwaliteit).

• judith smeenk, 25-06-2013

Bezoek Mont Saint Michel zowel met hoog als laag water, zeker de moeite waard. Ook een tocht langs de kust, en St. Malo zijn de moeite waard.

4 vragen over Camping Le Balcon de la Baie

• leonie, 21-01-2019

hond

hoi, we willen misschien in de zomer een week naar deze camping. Alleen is de omgeving hondvriendelijk? we gaan ook met onze dochters van 3 en 13 jaar. Mag de hond evt in de bench een uurtje alleen zijn als we willen gaan zwemmen? en mogen honden in bepaalde pretparken enzo in de buurt? we zijn nog nooit op een camping geweest, dus nieuw voor ons

• Rolf, 07-09-2016

WIFI

Voor onze pubers (19, 17 & 15 jaar is WIFI een eerste levensbehoefte. Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn voor de WIFI...? Alvast bedankt!

• Angelique, 15-08-2016

Zomer 2016 - Tekenplaag???

In een recensie van Juli las ik dat mensen de camping hadden ontvlucht vanwege grote overlast door teken. Kan iemand dit beamen of viel het eigenlijk best mee?? Ik heb interesse om in het naseizoen te gaan en maak me met een hondje toch iets zorgen om een tekenplaag.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig