Camping Le Balcon de la Baie

8.7Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, St. Marcan (Ile et Vilaine)

8.7Fantastisch

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

153 reviews over Camping Le Balcon de la Baie

• 10w.schroots27-08-2007

Ideale camping voor gezin met jonge kinderen. Hebben begin augustus hier 1 week gestaan. De kinderen wilden liever niet verder trekken. Toiletten keurig bijgehouden. Zwembad onder toezicht van badmeester. Vriendelijk eigenaren. Heerlijk brood van de plaatselijke bakker. Van te voren bestellen bij de receptie. Hadden mooi weids uitzicht in de verte op zee.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Familie

• 8han van blanken09-08-2006

Mooi gelegen camping met prachtig uitzicht zeer vriendelijke ontvangst net sanitair weinig faciliteiten in direkte omgeving (geen restaurants) maar mont st. michel op fiets afstand!

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Familie

12 tips over Camping Le Balcon de la Baie

• Babette, 15-07-2014

Plek 46 is zeer geschikt voor grote tent. Vlak, ruim en mooi uitzicht.

• anoniem, 06-08-2013

Het dichtbij gelegen restaurant serveert regionale gerechten en is prima (prijs-kwaliteit).

• judith smeenk, 25-06-2013

Bezoek Mont Saint Michel zowel met hoog als laag water, zeker de moeite waard. Ook een tocht langs de kust, en St. Malo zijn de moeite waard.

4 vragen over Camping Le Balcon de la Baie

• leonie, 21-01-2019

hond

hoi, we willen misschien in de zomer een week naar deze camping. Alleen is de omgeving hondvriendelijk? we gaan ook met onze dochters van 3 en 13 jaar. Mag de hond evt in de bench een uurtje alleen zijn als we willen gaan zwemmen? en mogen honden in bepaalde pretparken enzo in de buurt? we zijn nog nooit op een camping geweest, dus nieuw voor ons

• Rolf, 07-09-2016

WIFI

Voor onze pubers (19, 17 & 15 jaar is WIFI een eerste levensbehoefte. Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn voor de WIFI...? Alvast bedankt!

• Angelique, 15-08-2016

Zomer 2016 - Tekenplaag???

In een recensie van Juli las ik dat mensen de camping hadden ontvlucht vanwege grote overlast door teken. Kan iemand dit beamen of viel het eigenlijk best mee?? Ik heb interesse om in het naseizoen te gaan en maak me met een hondje toch iets zorgen om een tekenplaag.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig