Camping Le Balcon de la Baie

8.7Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, St. Marcan (Ile et Vilaine)

8.7Fantastisch

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Jacuzzi
Meer campinginfo

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

153 reviews over Camping Le Balcon de la Baie

• 9fam Bal13-06-2019

Geweldige camping op mooie plaats

Eigenlijk niets, alleen was het wel even een klim om weer boven te komen na rondje fietsen. Maar dank zij de E-bike was ook dat probleem opgelost. In de opmerking over minder schone toiletruimte kunnen wij ons absoluut niet vinden, alles blonk 10 dagen lang

• 9Staat v/h sanitair

• 8Van Yperen06-06-2019

Wat een fantastisch uitzicht op de baai

Gezellige camping met fantastisch uitzicht. Vriendelijke eigenaren/personeel. Ruime plaatsen, leuk zwembad (niet gebruikt, weer zat niet mee), schoon sanitair, op een half uur van Mont st Michel.

• 8Elke Thelen31-05-2019

Mooi uitzicht op de baai

We zijn in mei 3 dagen( 2 nachten) op deze camping geweest. We mochten zelf een plekje kiezen, we stonden op plek 47 een van de mooiste plekjes met uitzicht op de baai. De eigenaar is erg vriendelijk en spreekt goed Engels . Heel fijn dat s morgens de bakker brood komt verkopen ! De omgeving is erg mooi we hebben lekker gewandeld vanaf de camping en we zijn naar Mont St Michel geweest . Enige minpuntje vonden wij dat het sanitair niet altijd zo schoon was als we op andere campings gewend waren. We hebben leuke dagen gehad , maar op een of andere manier was dit niet onze camping .

• 7Staat v/h sanitair

• 2018
    10Hans Meijer01-08-2018

Rust en ruimte biedt deze fantastische camping

Le Balcon de la Baie is een kleine fijne camping dat meer dan 2 sterren waard is. Het sanitair is modern en schoon. De camping biedt rust en ruimte. Er is een fijn zwembad. De gastvrouw en gastheer zijn vriendelijk en behulpzaam.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Jan08-07-2018

Zeer goed

Vriendelijke ontvangst. Goede indruk van het terrein. Mooi sanitair, behalve dumpplaats chemisch toilet midden in toiletgebouw. Prachtige fietsroute naar Mont Saint Michel. Leuke route over binnenwegen naar Dol de Bretagne.

• 1Eetgelegenheden

• 8Margriet en Gerard25-06-2018

Mooie locatie, leuke camping, aardige eigenaren

Wij hebben een paar dagen op deze camping gestaan. Prachtige locatie om de omgeving te bekijken. Mont Saint Michel is per fiets bereikbaar.

• 10Fam Huibers01-06-2018

gaan er zeker vaker heen,vriendelijke eigenaar,

Een hele mooie locatie,mooie ruime plekken met en zonder schaduw,sanitaire voorzieningen zeer schoon en modern,aan alles gedacht bv speciale douche voor ouder en kind ,2 invalide wc en douche ruimte,het zwembad word iedere dag door eigenaar schoongemaakt,kort om een geweldige plek,vlak bij Mont Saint Michel,zeer de moeite waard om naar toe te gaan ,en havenstadje Saint milo

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 2017
    9Vera Verhagen13-08-2017

Fantastische plek om te verblijven

De camping ligt op een geweldige plek. Het uitzicht is fenomenaal. Het sanitair is heel goed en schoon. Het zwembad prachtig. De eigenaren zijn hele lieve mensen, die met allerlei tips en adviezen je het mooiste van de omgeving kunnen laten zien. Wij hebben er 10 heerlijke dagen gehad. iedere twee dagen komt er een foodtruck op de camping met leuke gerechten. goed betaalbaar en lekker. de bakker komt iedere ochtend met vers brood. Dus al met al een plek om naar terug te gaan.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Rob28-07-2017

Prima camping met een paar kleine verbeterpuntjes

Mooie camping met ruime plaatsen met uitzicht op de oceaan. Zorg er wel voor dat je een plekje op het hoofdveld hebt, en niet op de "toendra" bij de ingang van de camping, dat is een groot sfeerloos grasveld zonder enige beschutting. Prima zwembad, vriendelijke behulpzame eigenaar, net en schoon sanitair, alleen is de stortplaats vor het chemisch toilet midden in het toiletgebouw i.p.v. aan de buitenkant, dus als iemand zijn toiletje aan het leeggooien is ruikt in no time het hele gebouw daar naar. In de omgeving is genoeg te zien en te bezoeken.

• 7Suzette16-07-2017

Prachtige plek

Mooie plaatsen met (meestal) uitzicht op de baai van Mont St. Michel. Sanitair is goed en schoon. Elke ochtend komt er een bakker en 's avonds vaak een foodtruck.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

12 tips over Camping Le Balcon de la Baie

• Babette, 15-07-2014

Plek 46 is zeer geschikt voor grote tent. Vlak, ruim en mooi uitzicht.

• anoniem, 06-08-2013

Het dichtbij gelegen restaurant serveert regionale gerechten en is prima (prijs-kwaliteit).

• judith smeenk, 25-06-2013

Bezoek Mont Saint Michel zowel met hoog als laag water, zeker de moeite waard. Ook een tocht langs de kust, en St. Malo zijn de moeite waard.

4 vragen over Camping Le Balcon de la Baie

• leonie, 21-01-2019

hond

hoi, we willen misschien in de zomer een week naar deze camping. Alleen is de omgeving hondvriendelijk? we gaan ook met onze dochters van 3 en 13 jaar. Mag de hond evt in de bench een uurtje alleen zijn als we willen gaan zwemmen? en mogen honden in bepaalde pretparken enzo in de buurt? we zijn nog nooit op een camping geweest, dus nieuw voor ons

• Rolf, 07-09-2016

WIFI

Voor onze pubers (19, 17 & 15 jaar is WIFI een eerste levensbehoefte. Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn voor de WIFI...? Alvast bedankt!

• Angelique, 15-08-2016

Zomer 2016 - Tekenplaag???

In een recensie van Juli las ik dat mensen de camping hadden ontvlucht vanwege grote overlast door teken. Kan iemand dit beamen of viel het eigenlijk best mee?? Ik heb interesse om in het naseizoen te gaan en maak me met een hondje toch iets zorgen om een tekenplaag.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig