Camping Le Balcon de la Baie

Kleine hotelsWeer vandaag19°14°
Camping Le Balcon de la Baie
8,8

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

73 reviews over Camping Le Balcon de la Baie in het Nederlands

Kom telkens terug.. Fantastische ligging.

Hans van Straalen
4-7-2016

Sublieme camping met mooie plekken en voldoende mogelijkheden in de omgeving.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Heerlijk rustige camping

Tot. Knip
4-7-2016

Mooie omgeving met genoeg uitstapjes. Lekker rustige camping en 'staat avonds altijd een kok of eetgelegenheid die op de camping komt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Klein en goed

Alex
3-9-2015

Kleine goede camping tussen mount saint michel en saint malo. Camping eigenaren zijn vriendelijk en spreken goed engels. Hebben me met diverse dingen erg goed geholpen. Plaatsen boven in, hebben veel schaduw, maar zijn daar ook erg klein. Er staan daar ook veel sta caravans. Berg veld, heeft een echt fantastisch uitzicht op het strand (denk 2 a 4 km verder) en savond ondergaande zon (ook erg mooi) Zwembad is een 3 sterren zwembad, erg mooi aangelegd, zie je weinig voor een 2 sterren camping. Het is geen zuidfrankrijk, dus het kan fris zijn, In Augstus hebben we elke avond de kachel aan gehad. Berg veld, heeft door open karakter erg veel koude zee wind. Plaatsen 43 tot 46 hebben het beste uitzicht, maar doordat ze ook bij grote bomen staan die heel de dag de zon blokkeerd en de koude zee wind, zijn deze plaatsen ook erg koud. Plaatsen 50+ staan aan de andere kant en hebben zon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie camping

Vantomme
2-9-2015

Deze camping ligt in een een mooie rustige streek. Vriendelijke uitbaters,....

Rustige camping

Elke
28-8-2015

Rustige camping met een heel mooi uitzicht. De camping is klein, en daardoor heel erg rustig. Dit was precies waar we naar op zoek waren. Iedere nacht heerlijk stil, waardoor we een goede nachtrust hadden. De uitbaters zijn heel vriendelijk en beantwoorden elke vraag met een glimlach. Het sanitair is in orde, het water lekker warm. Het zwembad is ideaal qua grootte. Het water vonden wij iets te koud. Er is geen winkel op de camping, maar op een 10-tal minuten rijden heb je winkels zoals SuperU, LidL, ... De camping is een ideale uitvalsbasis om de streek tussen de Mont-Saint-Michel en Saint-Malo te bezoeken. Als we nog eens naar Bretagne reizen, zullen we niet twijfelen en zeker terug op deze camping komen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie camping

Van der Laan
17-8-2015

Hier toevallig langs gekomen. Het veld met uitzicht op zee is echt geweldig, alleen totaal volgeboekt. Dus voor mensen zoals wij, die op de bonnefooi komen, is er plek op het veld erachter. Bakker komt elke morgen brood brengen. Sanitair was prima. Mooi zwembad. Jammer dat het weer in Bretagne vaak wat tegen valt.

prima camping

gast
17-8-2015

De camping heeft twee veldjes. Een veld waar de camping zijn naam aan te danken heeft en waar ook het buitenzwembad ligt, met prachtig uitzicht op de baai, en een ander veldje waar geen uitzicht is. Het is kleinschalig en rustig en de eigenaar is vriendelijk en behulpzaam en hij spreekt ook engels. s Ochtend komt een bakkertje, s avonds vaak een ondernemer voor het avondeten zoals pizza of mosselen. De camping is een goede uitvalsbasis om mont saint michel te bezoeken (10 km verderop). Je kunt dan makkelijk heel vroeg of heel laat naar saint michel om de drukte te vermijden

Gereisd Met partner in augustus 2015

Genoten!

Familie Metselaar
15-8-2015

Hartelijke ontvangst. Echtpaar dat camping exploiteert is behulpzaam en schakelt vlot over naar Engels als ons Frans tekortschiet. Camping is ruim opgezet, goed onderhouden, niet te groot, heel groen en heel rustig. Ideaal met kinderen in de basisschoolleeftijd. Zwembad schoon, toezicht qua huisregels, en de begroeiing eromheen is erg mooi. We weten nu al dat we volgend jaar graag weer gaan.

Rustige kindvriendelijke gezinscamping

Robbin
4-8-2015

Leuke en rustige familie camping met geweldig uitzicht. Meeste plekken zijn ruim maar sommigen ook erg scheef. Het zwembad is voor alle leeftijden. De vloer wel erg pijnlijk en gedatteerd. Eigenaren erg vriendelijk. Sanitair net genoeg en warm water. Soms even wachten om af te wassen maar valt mee. Om de dag een eettentje waar je heerlijke gerechten kunt afhalen. Om dingen te bezichtigen moet je wel rekenen op half uur rijden. Prima twee weken gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Leuke camping met prachtig uitzicht over de baai.

Marco Bergman
3-8-2015

De camping is zeer netjes. Rond een uur of 10 - half 11 is het echt stil op de camping, wel een zaklamp mee want achterop het veld wordt niets verlicht. Achterop het veld is het wel een uitdaging om je caravan of tent recht neer te zetten, deze plekken lopen veelal erg af. (hier heb je wel het mooiste uitzicht!) Voorop het veld heb je hier geen last van en zijn de plaatsen ook ruimer heb ik het idee.

Het zwembad wordt dagelijks goed bijgehouden, is mooi en groot genoeg, in de tijd dat wij er stonden was het water wel behoorlijk fris.

De inrichting van het sanitair is vrij nieuw en wordt regelmatig schoongemaakt.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Naast Frans spreken ze ook zeer goed Engels.

In "Le Vivier-sur-Mer"zit een zeer goede pizzeria "L'Amaryllis", de man met zijn busje op de camping vonden wij (we houden het netjes...) "minder sympathiek".

En... Bretagne is super!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Balcon de la Baie in St. Marcan (Ile et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Balcon de la Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.