Camping Le Balcon de la Baie

Kleine hotelsWeer vandaag20°10°
Camping Le Balcon de la Baie
8,8

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

73 reviews over Camping Le Balcon de la Baie in het Nederlands

fantatisch hotell

sjaak
30-5-2017

Fantastisch hotel met zeer behulpzame mensen en erg rolstoelvriendelijk

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Sylvain, Propriétaire, 29-6-2017

Thank you for your review, we are like our customers ! Many thanks and hope to see you again. Regards

Mooie en rustige camping

Marianne
22-8-2016

Hele fijne gemoedelijke camping. Eigenaren zijn heel behulpzaam en hebben goede tips over uitstapjes in de omgeving. Prachtig uitzicht vanaf de camping. Elke ochtend komt een bakker op de camping. Je komt hier helemaal tot rust, camping is goed gelegen voor uitstapjes. Er zijn wat ons betreft geen nadelen, een aanrader!

Geweldig

Arno
21-8-2016

Ook de omgeving is Supper mooi. Houd je van rust en plezier moet je op deze camping zeker een kijkje gaan nemen.

Tank you very much for your review. We enjoy to read .... Regards

prachtige camping, vijf sterren!

Marco van As
14-8-2016

overzichtelijk, prachtige ligging, veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving, leuk strandje vlakbij in Cherrieux

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Tank you very much .... maybe we can see you this year ? SIncerely

Fijne camping met prima faciliteiten

Liesbeth
1-8-2016

Hele behulpzame eigenaren, mooie plekken en goede faciliteiten. Mooie speeltuin en leuk zwembad, dus erg geschikt als je met jonge kinderen reist.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Mooie rustige camping

Boekhout
31-7-2016

Wij kregen een plek in de hoek op open veld. In de eerste instantie heel tevreden mee. Helaas ontdekten wij na een aantal dagen meerdere tekenbeten bij de jongens en ons. Andere campinggasten hadden hier ook last van. Het is een ideaal veld voor teken. Het gras staat wat hoog en het is er vochtig en warm. Wees hier dus allert op! Na onze melding bevestigde de eigenaar dat er veel teken waren maar "gelukkig" kleine kans op besmette jaja... We mochten op het veld een andere plek uitkiezen. Aangezien we meerdere gasten spraken die ook tekenbeten hadden, zijn wij uiteindelijk vertrokken. Het zit niet echt ontspannen in je welverdiende vakantie. En 3 keer per dag controleren of lange broek en sokken aan bij mooi weer is ook geen doen. Helaas kregen we onder geen beding ons geld terug. Ook het verlies wilde de eigenaar niet fiftyfifty delen. We kregen onze 150 euro terug in een tegoed bon. Niet dat we teruggaan. Erg jammer want de plek is goed.

Beste camping ooit

Stefan
30-7-2016

Fantastische ligging, schoon sanitair. Aardige eigenaars. Vorige beoordeling van "Piet" is niet helemaal conform de waarheid. Meneer stond midden op de ingang waardoor er niemand doorheen kon. Kwam op een moment in de ochtend dat nog niet iedereen vertrokken was. De periode tot 14 uur wordt gebruikt om alles op orde te maken.(logisch toch) En omdat deze camping een ruime 9 krijgt van iedereen, kun je niet verwachten dat er zo maar plaats is. Want iedereen die reserveert van te voren of belt de dag van tevoren. En ja er zijn nog steeds campings die voor mensen die doortrekken plekken hebben die geen elektra hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

aangename camping met idyllisch uitzicht

steven
22-7-2016

Zeer rustig en fantastisch gelegen camping met uitzicht op de baai van de st.Mon Michel, vooral de zonsondergang vanuit je staanplaats(als je op het linkse veld staat toch) is magisch. Vlakbij Cancale (aanrader), st.Malo en de st.Mon-Michel. + -de rust die er heerst -Vriendelijke en behulpzame eigenaars -mooi (kindvriendelijk) zwembad, klein speeltuintje -mooie ruime plaatsen -warme bakker komt elke morgend ter plaatse -Ook tof is dat er elke avond een ander eetgelegenheid ter plekke komt -altijd proper sanitair gehad

Niet echt een minpunt maar ik miste wel een drinkgelegenheid (bar) op de camping, enkel omdat ik het altijd gezellig vind om tegen de avond een frisse pint te drinken op het terras. In St-Marcan, het dorp waar de camping is gelegen is ook niet veel te zien maar ook dat is niet echt een minpunt. winkel die 7/7 open is op 10min. afstand.

In elk geval: wij komen zeker nog terug!

Fantastisch!

Debby Sieling
10-7-2016

Wat een mooie relaxte plek! Een terugkomer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prachtige camping..grandioos uitzicht.

Cassandra
5-7-2016

Alles is goed..gewoon een perfecte camping

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Balcon de la Baie in St. Marcan (Ile et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Balcon de la Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.