Camping Le Balcon de la Baiesterster

8.7Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, St. Marcan (Ile et Vilaine)

8.7Fantastisch

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

In de populaire regio Bretagne vind je Camping Le Balcon de la Baie. De vriendelijke Franse eigenaren voorzien je graag in het Engels van informatie over de regio. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. In het hoogseizoen komt er ‘s ochtends een bakker en ‘s avonds een foodtruck. Vlakbij de kust.

153 reviews over Camping Le Balcon de la Baie

• 9HMI27-07-2015

Ontspannen sfeer

De camping is zeer goed onderhouden. Het is zeer schoon en het zwembad is uitstekend. De medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk. Ze geven graag informatie over uitstapjes in de omgeving.

Wij verbleven in een Maladive stacaravan met zeezicht. De stacaravan was goed uitgerust en ruim. Het terras, de oven en de lekkere douche waren geweldig. ’s Avonds was het erg rustig op de camping. Overdag werd er gezwommen en door kinderen gespeeld in de speeltoestellen.

De dichtstbijzijnde plaats is St. Marcan. Hier is niet veel te beleven. Iets verderop ligt Saint-Broladre met een slager, een bakker en een kleine supermarkt. De grote supermarkten liggen op 15 autominuten verwijderd. Het strand van Cherrueix lag op een goede 10 autominuten. Uitstapjes naar St. Malo, Le Mont St. Michel en Cancale zijn aan te raden.

Al met al een zeer goede vakantie. De camping heft een zeer ontspannen sfeer. Volgende keer zouden we graag nog een iets langer blijven.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Claire12-08-2014

Heel verzorgde camping!

Mooie gezellige overzichtelijke camping, perfect voor wat kleinere kinderen. Prachtig uitzicht en mooi zwembad. Heel vriendelijke beheerders en super behulpzaam! Lekkere maaltijden af te halen in de kar. Vooral de pizza, een aanrader. Elke ochtend komt een bakkertje met veel keuze. Leuke uitstapjes naar st malo, cancale e.d. Kortom wij raden deze camping zeker aan!

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gaëlle & Sylvain, Propriétaire, 29-01-2015

Goedemorgen en Dankjewel For further, i will write in English ! I am not sure to understand everything but for sure it's nice ! Thank you for your stay and see you soon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6anoniem06-08-2013

Voor rustzoekers in hoogseizoen minder geschikt

Als jong gezin (kinderen 4 en 7) zijn we gewend aan rustige natuurcampings. Vanwege aanwezigheid van zwembad (prima!) en rust gekozen voor deze camping. Voornamelijk Nederlandse gasten op camping maakten de camping voor ons niet voor herhaling vatbaar. Avondstilte wordt niet strict gehanteerd, waardoor wij soms tot na middernacht ovelast hebben gehad . Er waren veel tieners die veel geluid produceerden. Wij hebben onze vakantie wegens deze geluidsoverlast voortijdig afgebroken. Wat de camping betreft, deze ligt schitterend, en centraal in de regio. Alle bestemmingen zijn goed bereisbaar. Het sanitair is gedateerd, maar voldoet redelijk. Met de grote drukte op de camping hing er wel een vervelende rioollucht in het gebouw, maar het sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt en is dus absoluut niet vies. Campingeigenaren spreken goed Engels en doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Zwembadeisen zijn wel streng.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Sofieenwim18-07-2013

Superweek op rustige camping!

Mooie uitvalsbasis voor bezoek aan de streek, superlieve dame, verzorgd, proper, nuttige tips voor uitstapjes, echt Frans, gezellig, rustig, klein,.... Mooi uitzicht. Geen winkeltje, maar zo kom je tussen de echte Fransen in de winkel in het dorp. Super!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Ariadne Roelants23-08-2012

Geweldig!

We hebben het hier erg naar ons zin gehad, zowel onze kinderen (4,6,8,10 jaar) als wijzelf. Mooie camping, leuke eigenaars, zwembad en speelplekken prima. Er is veel te doen in de omgeving, zowel op cultureel als sportief gebied. Wat betreft het sanitair: op 'spits'tijden was de waterdruk niet zo goed, maar op een rustiger tijdstip was dit goed te doen. Het sanitair was schoon. We hadden spijt dat we al een vervolgcamping hadden geboekt en weggingen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Raijmond08-08-2011

perfecte vakantie gehad

voor een gezin met kleine kinderen is dit een ideale camping. onze kinderen van 5, 3 en 1 hebben een heerlijke tijd gehad. de camping is zeer overzichtelijk en kindvriendelijk met een speelveld, speeltuin en kindvriendelijk zwembad. zeker een aanrader !

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9JS26-08-2010

Perfecte camping

Deze camping is zeer fraai gelegen en vanaf de plek die wij hadden keek je in de verte op de zee, zonder dat er ook maar iemand tegenover ons stond.

Wij wilden een paar dagen blijven en het werden uiteindelijk een paar weken.

De camping is ons gewoon prima bevallen. Een mooi zwembad, wat wel een beetje beperkt open was.

Vanaf deze camping kun je een groot gebied verkennen, met een grote verscheidenheid aan landschap en stadjes/plaatsen.

We begrepen dat de camping sinds dit jaar een nieuwe eigenaar heeft en wij vonden hem en zijn vrouw (vriendin?) erg behulpzaam en vriendelijk.

Het sanitair is wat beperkter. Vandaar dat cijfer.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

12 tips over Camping Le Balcon de la Baie

• Babette, 15-07-2014

Plek 46 is zeer geschikt voor grote tent. Vlak, ruim en mooi uitzicht.

• anoniem, 06-08-2013

Het dichtbij gelegen restaurant serveert regionale gerechten en is prima (prijs-kwaliteit).

• judith smeenk, 25-06-2013

Bezoek Mont Saint Michel zowel met hoog als laag water, zeker de moeite waard. Ook een tocht langs de kust, en St. Malo zijn de moeite waard.

4 vragen over Camping Le Balcon de la Baie

• leonie, 21-01-2019

hond

hoi, we willen misschien in de zomer een week naar deze camping. Alleen is de omgeving hondvriendelijk? we gaan ook met onze dochters van 3 en 13 jaar. Mag de hond evt in de bench een uurtje alleen zijn als we willen gaan zwemmen? en mogen honden in bepaalde pretparken enzo in de buurt? we zijn nog nooit op een camping geweest, dus nieuw voor ons

• Rolf, 07-09-2016

WIFI

Voor onze pubers (19, 17 & 15 jaar is WIFI een eerste levensbehoefte. Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn voor de WIFI...? Alvast bedankt!

• Angelique, 15-08-2016

Zomer 2016 - Tekenplaag???

In een recensie van Juli las ik dat mensen de camping hadden ontvlucht vanwege grote overlast door teken. Kan iemand dit beamen of viel het eigenlijk best mee?? Ik heb interesse om in het naseizoen te gaan en maak me met een hondje toch iets zorgen om een tekenplaag.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig