Camping Le Balcon de la Baie

Camping Le Balcon de la Baie
8,8

12 tips over Camping Le Balcon de la Baie

Alex, 3-9-2015
Bij Dol-de-Bretagne heb je een carrefour. Is de goedkoopste winkel die ik gevonden heb en het carrefour huismerk heeft ook Nederlandse tekst op de verpakking. Als je daar bent, aan de andere kant vind je de kerk, die erg mooi is en is de VVV waar je kaartjes kan kopen voor het aquarium in saint malo. Dan hoeft je bij het aquarium niet in de rij te staan.
HMI, 27-7-2015
Het strand van Cherrueix als het vloed wordt.
Sjoukje , 5-6-2015
Voor de mannen in het zwembad geen korte broek. Vite bezoeken en er zijn vele oude dorpen zowel in Normandië en Bretagne. Wie van rommel of brocante markten houd , in het weekend te bezoeken. De beheerders willen wel voor je zien waar.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

Babette, 15-7-2014

Plek 46 is zeer geschikt voor grote tent.

Vlak, ruim en mooi uitzicht.

Fam. Knip, 12-6-2014
De prijzen in de supermarkten zijn wel hoger dan in Nederland. Wil je voordelig boodschappen doen, ga dan naar de diverse markten of naar de Lidl in Pontorson.
M. Schramm, 3-9-2013
Reserveren in het hoogseizoen is wel een belangrijke tip. Als je- zoals wij- er zomaar naartoe gaat, kan je geluk hebben -zoals wij- maar ook pech. En dat zou jammer zijn, als je wat langer aan de mooie noordkust van Bretagne wat langere tijd wil blijven...

anoniem, 6-8-2013
Het dichtbij gelegen restaurant serveert regionale gerechten en is prima (prijs-kwaliteit).
judith smeenk, 25-6-2013

Bezoek Mont Saint Michel zowel met hoog als laag water, zeker de moeite waard.

Ook een tocht langs de kust, en St. Malo zijn de moeite waard.

Ariadne Roelants, 23-8-2012
Wadlopen met gids was erg leuk. Let wel op de afstand: we dachten dat we 6 km zouden lopen, het bleken er achteraf 14 (!) te zijn (dit was met vertrekpunt St Leonard).
Hans van Straalen, 19-6-2012
Aan de noordkant van dit stuk van Bretagne is de kust fantastisch om te zien. Mooie strandjes en natuurlijk leuke plaatsjes met het tipische karakter van Bretagne. De markten op verschillende dagen van de week zijn een bezoekje waard. St. Malo met uitzicht op Dinard en omgekeerd in Dinard een kustwandeling met uitzicht op St. Malo is echt de moeite waard. Dinan met zijn oude geveltjes(vakwerkhuizen zeg ik maar) is eveneens de moeite waard met een leuke markt op de donderdag. In 2012 ga ik 2x.