4 vragen over Camping Le Balcon de la Baie

• leonie, 21-01-2019

hond

hoi, we willen misschien in de zomer een week naar deze camping. Alleen is de omgeving hondvriendelijk? we gaan ook met onze dochters van 3 en 13 jaar. Mag de hond evt in de bench een uurtje alleen zijn als we willen gaan zwemmen? en mogen honden in bepaalde pretparken enzo in de buurt? we zijn nog nooit op een camping geweest, dus nieuw voor ons

• Rolf, 07-09-2016

WIFI

Voor onze pubers (19, 17 & 15 jaar is WIFI een eerste levensbehoefte. Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn voor de WIFI...? Alvast bedankt!

• Angelique, 15-08-2016

Zomer 2016 - Tekenplaag???

In een recensie van Juli las ik dat mensen de camping hadden ontvlucht vanwege grote overlast door teken. Kan iemand dit beamen of viel het eigenlijk best mee?? Ik heb interesse om in het naseizoen te gaan en maak me met een hondje toch iets zorgen om een tekenplaag.

• Dijk, 24-01-2015

Kind van 11 ook vermaak?

We zitten er over te denken om deze zomer naar deze camping te gaan. Onze dochter is 11. Komen er alleen jonge kinderen naar deze camping? Zou leuk zijn als ze wat aansluiting kan vinden bij leeftijdsgenoten.

Sjoukje , 05-06-2015

Er is bv een Ping Pong tafel en zwembad. Ze kan ook op een veld volleyballen. Verder zullen pubers hier zich ook zelf wat moeten vermaken maar de betaalde WiFi is super goed. Ook op de plaats zelf en dus niet alleen bij de receptie , zoals het altijd is als het gratis is.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet: